Майстер-клас для вихователів: "Що означає щастя?"

Про матеріал
Мета: - розкрити глибину розуміння по¬няття «щастя», з учасниками, формувати уміння розрізняти його серед інших почуттів; - розширювати уявлення учасників про те, що кожна людина – творець свого щастя; - сприяти розвитку унікального вміння володіти ним; - викликати бажання робити добро, дарувати щастя іншим; - виховувати старанність, наполегливість.
Перегляд файлу

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

Мета:  

  • розкрити глибину розуміння по­няття «щастя», з учасниками, формувати уміння розрізняти його серед інших почуттів;
  • розширювати уявлення учасників про те, що кожна людина – творець свого щастя;
  • сприяти розвитку унікального вміння володіти ним;
  • викликати бажання робити добро, дарувати щастя іншим;
  • виховувати старанність, наполегливість.

 

  Завдання: 

  • розвивати адекватне розуміння свого внутрішнього світу,  допомогти знайти шляхи для самовдосконалення особистості;

 

  • формування саморефлексії, емпатії, психологічної толерантності, довіри між учасниками;

 

  • підвищення самовпевненості в собі, в своїх можливостях, підкріплення позитиву від оточуючих;

 

  • сприяння комфортному психологічному мікроклімату у групі учасників мастер-класа.

Учасники: вихователі .

Обладнання: картки із фразами про щастя, картинки, кольорове тісто, дощечки для ліплення, акрилові фарби, пластикові ємкості, рідина для малювання, палички, вологі серветки, папір А4, фломастери, паперові кольорові метелики, ватман формату А3; відеоролики: «Чудесный мир» (3 хв.), «Шарик и кактус» (3 хв.).

Чисельність групи:  14 осіб.

Тривалість:   1,5 години.

 

 

 

 

 

 

 

 

  Вступне слово психолога

Шановні колеги!

Кожен мріє про своє: виспатися, смачно поїсти, знайти кохання, створити сім'ю, відпочити, мати багато грошей, бути досконалим.

А скільки разів протягом життя ми змінювали власні мрії... Однак усі ми мріємо бути просто щасливими. І дуже часто трапляється так, що у своїх невдачах, розчаруваннях, помил­ках ми звинувачуємо оточення або обстави­ни, але тільки не себе, забуваючи про те, що наше щастя лише в наших руках. Про це мені завжди нагадує така притча:

Бог зліпив людину з глини, і залишився у Нього неви­користаний шматок.

  •                    Що зліпити тобі? — запитав Бог.
  •                    Зліпи мені щастя,попросив чоловік.

Нічого не відповів Бог, а тільки поклав людині в до­лоню шматочок глини, що залишився.

Я думаю, що у всіх є такий шматочок гли­ни, адже нам його подарував Бог при наро­дженні. Давайте ж віднайдемо його і почнемо ліпити своє щастя вже сьогодні!

 

Вправа «Скарбничка правил»

Мета: визначити правила для продуктивної роботи під час заняття, створити сприятливий психологічний клімат для активної роботи.

Учасники самостійно визначають правила. Потім об’єднуються в групи й виробляють загальні для своєї підгрупи правила, враховуючи думку кожного. Стікери кожної з груп демонструють напрацювання команди.

 

Правила роботи в групі:

  • активність;
  • правило «піднятої руки»;
  • говори «тут і тепер»;
  • доброзичлива, відкрита атмосфера;
  • без критики;
  • вимкнений мобільний телефон.

 

Вправа «Очікування»

Мета: виявити сподівання учасників від роботи в групі й одержати зворотній зв'язок.

Учасники пишуть на паперових кольорових метеликах свої очікування від заняття та прикріплюють їх внизу на дереві щастя.

 

Інформаційне повідомлення «Що таке щастя?»

Щастя  граничне інтенсивне переживання людиною універсальності і глибини затвердження свого буття, максимальної відповідності наявного найзаповітнішим бажанням і мріям, моральна і емоційна насолода життям. Щастя відрізняється від найвищих ступенів задоволення саме соціально-етичним змістом.  (Словник психологічних термінів).

Щастя — психоемоційний стан цілковитого задоволення життям, відчуття глибокого вдоволення та безмежної радості. Те, що викликає відчуття найвищого задоволення життям, дає радість людині. (Вікіпедія).

Щастя - це стан найвищої вдоволеності умовами свого існування. Людина може бути щаслива тоді, коли в житті все, завжди і скрізь ладиться.

Так як, щастя – це не те, за чим потрібно бігати. Це, передусім, стан внутрішньої свободи, свободи від страхів, невпевненості у собі, сліпого підкорення звичкам та соціуму, заздрощів та недовіри. «Щасливий той, хто вважає себе щасливим» Г.Філдінг

Перераховуючи різні думки людей щодо щастя, можна сказати, що для більшості щастя полягає в чомусь наочному і очевидному: в удачі, в задоволенні, в пошані, в багатстві і т.п. "Щастя, говоримо ми, - це те ж саме, що благополуччя і гарне життя". (Аристотель).

Щасливий не той, у кого немає проблем,

а той, хто знає, як правильно впоратися з

проблемами, що виникають! [с.12]

Можна перелічити ще багато визначень, кожен щось би додав своє,  цитував когось з філософів чи просто відомих особистостей. Та ця різноманітність визначення щастя показує, що ми не знаємо що це і воно нам не знайоме. Знайдуться ті хто заперечить... і правильно, ми ж щось відчуваємо, напевне не одноразово переживали ту мить радості і піднесення, яка є одиницею виміру щастя.

Щастя – це стан душі. Щастя - це коли виходиш на вулицю і не залежно від пори року і погоди для тебе весна, сонце... і в середині немов літають метелики. 
          Якщо ви відчуєте себе щасливим, не аналізуйте свого щастя. Це все одно, що обірвати пелюстки квітки, щоб краще бачити її красу.

Хочеш бути щасливим, просто будь ним!

 

Мультфільм «Дивосвіт» («Чудесный мир»).  

Щоб бути щасливим необхідно долати труднощі, які будуть траплятися на шляху, перетворюючи їх на позитив.

 

Рисунковий тест «Годинник»

Мета: визначення рівня своєї життєвої енергії.

 Наручні та настільні, настінні і пісочні, кишенькові та камінні, баштові і «з зозулею»... Годинники роблять наше життя більш упорядкованим. У той же час, вони нагадують нам, що час не стоїть на місці, а значить потрібно поспішати, інакше все найцікавіше пройде мимо. А ще за допомогою годинника можна визначити рівень нашої життєвої енергії. Це стверджують розробники графічного експрес-тесту, який так і називається «Годинник».

Перед вами схематично зображений будильник. Ваше завдання - перемалювати картинку на листок паперу і надати їй закінчений вигляд. Ви можете намалювати тільки необхідні відсутні деталі, а можете також виділити фон, додати якісь предмети інтер'єру... Як вашій душі завгодно!

Робота завершена?

 

Рисунковий тест «Годинник»: дізнайтеся рівень своєї життєвої енергії

 

Інтерпретація малюнків

Стрілки

Отже, стрілки, невід'ємний атрибут будь-яких годинників... Якщо на вашому малюнку вони спрямовані вгору - немає ніяких приводів для занепокоєння: з вашою життєвою енергією все гаразд: ви бадьорі, повні сил і вас, безсумнівно, чекають великі звершення. Якщо ж стрілки «дивляться» вниз, ймовірно ваші сили закінчуються, а значить, є сенс подумати про «підзарядку». Справи йдуть зовсім погано, якщо ваш будильник показує половину шостої. Це говорить про серйозний енергетичний спад. І тут вже не до роздумів: як би не складалися зараз ваші життєві обставини, здоров'я - передусім. Тому тайм-аут взяти безперечно варто.

 Цифри

Якщо ви зобразили, в першу чергу, цифри, зробили акцент саме на них, або - промалювали циферблат з особливою ретельністю, не забувши і про секундні ділення, значить, на сьогоднішній день ви ведете досить метушливе життя. Ймовірно, вам не вистачає розміреності і впорядкованості. Спробуйте, по можливості, навести порядок в повсякденних справах. Ставши для самого себе ефективним тайм-менеджером, ви з подивом виявите, що, розумно плануючи свій час, можна заощадити сили і встигнути набагато більше.

Кнопка дзвінка

Якщо ви заштрихованими цей елемент, схоже, те, чим ви зараз професійно займаєтеся - аж ніяк не робота вашої мрії. Можливо, вам варто пошукати справу до душі. І тоді життя засяє новими фарбами, а ранковий дзвін будильника буде викликати не звичне роздратування, а радість від того, що починається новий, цікавий день.

Фон

Якщо ви приділили підвищену увагу фону, інтер'єру, що  оточує годинник - намалювали стіл, «підклали» під будильник серветочку, «поставили» поруч з ним вазу з квітами, «розсипали» по стільниці олівці - ви, швидше за все, «підзаряджаєтеся», спілкуючись з іншими людьми. Світячись в суспільстві, ловлячи на собі захоплені погляди, привертаючи до себе підвищену увагу оточуючих - ви черпаєте енергію і життєві сили. До речі, як давно ви виходили «у світ» востаннє? Можливо, це саме те, що вам зараз потрібно?

 

Легенда  «Про щастя»
Прослухавши легенду «Про Щастя»,  спробуйте дати відповідь на питання:
- Коли ще людина почуває себе щасливою?
 

Пишно вбралось однієї неділі Щастя, бо вирішило відвідати Людей. Постукало в перші ворота.
- Хто там? — запитав перший господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
— Чудово! Йди-но сюди, я тебе з'їм.
З'їв чоловік Щастя і був щасливий. Постукало Щастя у другі ворота.
- Хто там? — запитав другий господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
- Чудово! Йди-но сюди, я тебе вип'ю!
Випив чоловік щастя і був щасливий. Постукало Щастя у треті ворога.
- Хто там? — запитав третій господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
- Чудово! Йди-но сюди, я посаджу тебе в клітку.
Посадив чоловік Щастя в клітку і був щасливий. Постукало Щастя у четверті ворота.
- Хто там? — запитав четвертий господар.
- Щастя, — відповіло Щастя.
- Чудово! Йди-но сюди, я тебе подарую.
І подарував чоловік Щастя своєму приятелеві і був щасливий... І Щастя було щасливе.
- Від чого ж Щастя було щасливим?
- Коли ще людина почувається щасливою?
(доповнюємо запис – дарувати іншим радість)

 

 Отже, Щастя – це задоволення життям, безмежна радість, успіх.

     Щастя

Щастя – це вічна дорога земна,

Щастя – це літо, зима і весна,

Щастя – це сонце, злива і сніг,

Щастя – це пісню ділити на всіх,

Щастя – це віра в добро і любов,

Щастя – це музика вільних дібров,

Щастя – це друзі і рідний твій дім.

Щастя – це світ, подарований всім.

 

 

Вправа «Скарбниця мудрості» (додаток)

Мета: збагатити уяву різнобарвними картинками. Підняти настрій цікавими висловами.

Завдання: підібрати до картинок написи: що на вашу думку є щастя. Прочитати написи.

 

Щастя-гарне здоров'я і погана пам'ять.

      І. Бергман

Знай і пам'ятай, що якщо людина нещаслива, то вона сама винна в цьому, оскільки Бог створив усіх людей задля їхнього щастя, а не задля того, щоби вони були нещасливими.

      Епіктет

 

Щастя є ідеалом не розуму, а уяви.

       І.Кант

 

Щастя-не мета життя, а його засіб.

       П.Клодель

 

Якщо хочеш бути щасливим, будь ним.

        К.Прутков

 

У кожної частини тіла свій ідеал щастя.

        Л.Кумор

 

Перелічуючи те, що нам потрібно для щастя, ми часто забуваємо додавати себе.

      Л.Кумор

 

Людина ніколи не буває настільки нещасною, як їй здається, або наскільки щасливою, як їй хочеться.

      Ф. Ларошфуко

 

Щастя можна втримати, лише передаючи його далі.

     Міч Вернер

 

Скільки всього потрібно, щоби зробити щасливою тільки одну людину.

    Ш.Л. Монтеск'є

 

Не ганяйся за щастям: воно завжди знаходиться у тобі самому.

      Піфагор

 

Ти не можеш бути щасливим сам: щастя є справою двох.

      Піфагор

 

Наше щастя-це тільки мовчання нещастя.

       Ж.Ренар

 

Розумного щастя не буває.

     Ж.Ростан

 

Нікого за життя не можна вважати щасливим.

         Солон

 

У кожного щастя своє мито.

     Л.Сухоруков

 

Перший твій обов'язок полягає в тому, щоби зробити щасливим себе самого.

      Л.Фейєрбах

 

Щасливий той, хто вважає себе щасливим.

        Г.Філдінг

 

Знайти щастя в собі важко, а де-небудь іще-неможливо.

        С.Шамфор

 

У світі немає і не може бути нічого страшнішого, ніж вічне щастя.

        Б.Шоу

 

Усе, що мені потрібно, це отримати шанс переконатися, що щастя не в грошах.

       Л. Боргес

 

Щастя-це не мати те, чого хочеш, а хотіти те, що маєш.

 

Надія є різновидом щастя і, можливо, єдиним щастям, можливим у цьому світі.

       С. Джонсон

 

Кожен має право бути щасливим на своїх власних умовах.

       Ф.Заппа

Щастя-це коли час зупиняється.

       Ж. Сесброн

 

Щастя-це задоволення без каяття.

       Л.Толстой

 

Щастя-це коли вранці хочеться йти на роботу, а ввечері-додому.

      Народна мудрість

 

Щастя-це коли у тебе є велика, міцна, турботлива, улюблена сім'я в іншому місті.

       Ж. Берне

 

Щасливий-той, хто має родину, і має, де пожалітися на неї.

        Ж.Ренар

 

Життя дається нам ненадовго, воно саме по собі, і є найбільш щастя.

      С.Сергєєв-Ценський

 

Людину створено для щастя, як птаха для польоту.

       В.Короленко

 

Щастя потрібне для нічного неба: немає такого кутка, в якому б око, яке видивляється невпинно, не відкрило б зрештою якоїсь зірки.

       О.Фельє

 

Одна справа-знати витоки ріки Нілу і план лабіринту, а інша-розуміти суть щастя.

       Г.Сковорода

 

Оце і є бути щасливим-знайти самого себе.

       Г.Сковорода

 

Щасливий є не той, кого таким вважають інші, а той, хто сам себе щасливим вважає.

       Публілій Сір

 

Щастя полягає в тому, щоб займатися тим, до чого людина має покликання.

     Л.Толстой

 

 Як мені даровано багато,

 Скільки в мене щастя, чорт візьми! -

 На землі сміятись і страждати,

 Жити і любить поміж людьми!

       В. Симоненко

 

З тобою жити на одній землі -

Яке велике щастя!

   О.Олесь

 

Є два бажання, здійснення яких може бути для людини правдивим щастям,--бути корисним і мати спокійну совість.

    Л.Толстой

 

Щасливий той, хто бути сам собою може.

        Ф.Гагедорн

 

У щастя людського два рівних є крила:

Троянди й виноград-красиве і корисне.

       М.Рильський

 

Ліплення з кольорового тіста «Складемо казку про щастя».

Мета: за допомогою кольорового тіста, стимулюючи уяву, більше розкрити й закріпити глибину розуміння поняття щастя.

Обираємо кольорове тісто (червоне, синє, жовте, зелене, чорне, біле) та ліпимо з нього певну фігурку або тваринку. Потім даємо їм ім’я та складаємо казку. Наприклад, я Василько. Я  почуваюся щасливим коли… А ти, Марійка..і т.д.

Обговорення.

 

Мультфільм «Шарик и кактус»

Коли людина щаслива, то вона не звертає увагу на все що навколо, на різну небезпеку, але коли вона її  помічає, то знаходить вихід з будь-якої ситуації.

 

Ебру «Яке воно щастя?»

Мета: за малюнком, стимулюючи уяву, більше розкрити й закріпити глибину розуміння поняття щастя.

Беремо лоток з підготовленою рідиною і паличку, на кінчик палички набираємо фарбу, і злегка торкаємося поверхні води (можемо поставити кілька точок в залежності від задуманого) або пензлем робимо фон (набираємо на кінчик фарбу і струшуємо її тихенько на воду, постукуючи кистю об палець лівої руки на висоті 5-6 см від поверхні).

Далі втілюємо задумане: яке ж воно щастя?

Беремо аркуш паперу, який відповідає розміру лотка, акуратно кладемо його на поверхню і чекаємо кілька хвилин, краї почнуть підніматися. Беремо за краї паперу і піднімаємо його.

Презентація.

 

Підбиття підсумків

Мета: усвідомлення учасниками набутого на занятті досвіду.

Психолог. Наше заняття завершується. Сьогодні ми шукали відповіді на запитання про щастя, способи здобути його.

— Що корисного ви дізналися?

— Які завдання було складно виконувати?

— Що б ви хотіли побажати одне одному?

 

 

 

Висновок.

 

Насолоджуйтесь кожною миттю. Не потрібно чекати щасливих днів завтра чи післязавтра, влітку чи взимку, після закінчення школи чи вступу до університету, живіть сьогодні, адже життя одне і нам вирішувати яким воно буде.

Ми щасливі кожної хвилини нашого буття! Це потрібно лише зрозуміти. Життя не складається з проблем, життя складається із нашого відношення до цих проблем. Щастя – це ми! Щастя в кожному з нас! Тільки нам вирішувати коли і як ми будемо його відчувати!

Наприкінці хотілося б лише додати

  Я щаслива людина. І ви теж.

Ми з вами красиві, здорові, розумні і добрі люди.

Ми маємо свою мету, до якої прямуємо.

І кожен несе в своєму серці мрію…

 

Ти щасливий тому, що... (на окремих листочках – кожному вихователю)

1. Сьогодні вранці прокинувся здоровим, отже, ти щасливіший за 1 млн людей на цій планеті, які не доживуть до наступного тижня.

2. Ти ніколи не переживав війну, самотність, ув’язнення, агонію катування або голод — ти щасливіший, ніж 500 млн осіб у цьому світі.

3. Ти можеш піти до церкви без страху й загрози бути ув’язнення або смерті, отже, ти щасливіший, ніж 300 млн осіб у світі.

4. У твоєму холодильнику є їжа, ти одягнений, маєш дах над головою і постіль — ти багатший за 75 % людей, які цього позбавлені.

5. Якщо ти читаєш це, то ти не належиш до тих 2 млрд, які не вміють читати.

6. Ти можеш щодня бачити, чути й обіймати своїх рідних, а хтось такої можливості не має.

 

Використана література:

  1. Бець Н. Дозволь собі бути щасливим / Психолог №22 (526), 2013. с. 49 // Балансна модель Пезешкіана. 
  2. Вправа «Баночка щастя», Вправа «Квітка доброти»  / сайт:  svesa-school1.edukit.sumy.ua/.../Практичне%20заняття%20
  3. Відео ролик. Омар Хайям - Бытует мнение что счастье это дар [7:25] / сайт: https://www.youtube.com/watch?v=B4d7EP63wMc
  4. Відео ролик. Ігор Стожар-  Колір щастя [4:35] / сайт: https://www.youtube.com/watch?v=VOwbISmn_RM&t=39
  5. Глен Вільямс. Дрібниці  їх 40 в повсякденному житті, які приносять нам справжнє щастя. (Доктор Глен Вільямс)  / сайт: https://sebweo.com/40-prostih-rechej-yaki-roblyat-nas-shhaslivimi/
  6. Жежук О. Вірш «Що таке щастя?» / сайт: http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=657698
  7. Жокіна Н. Позитивна психотерапія (презентація) / https://www.slideshare.net/pzhokina/ss-42859990
  8. Зірочки щастя / http://ostrovokpodelok.ru/zvezdochki-schastya/
  9. Карпенко Н. Заняття «Самопізнання» — С. 9 / Поради з підвищення самоповаги до себе. с. 8. // сайт: http://imidg.ucoz.ua/publ/pedagogika_ta_psikhologija_pisljadiplomnoji_osviti/trening_dlja_vchiteliv_z_temi_quot_samopiznannja_quot/27-1-0-455
  10. Совгуть Л. Й. Арт-терапевтичні форми роботи практичного психолога. -2013. С. 7. [с.7] / сайт: volodymirec.libr.rv.ua/pedagogichna.../trening_artterapevtu...
  11. Слова, які приносять щастя / сайт: http://ukrtvoru.info/u-chomu-schastya-lyudyny/
  12. Шпаргалка  алфавітного списку позитивних рис характеру людини /сайт:  http://hls.in.ua/pozitivni-risi-xarakteru-lyudini-spisok-u-garmoniji-z-soboyu/
  13. Щастя — Вікіпедія / сайт: https://uk.wikipedia.org/wiki/Щастя
  14. Що таке щастя. Сім кольорів щастя. / сайт: elar.ippo.edu.te.ua:8080/.../що%20таке%20щастя%20.doc 
  15. Що таке щастя? / Online Журнал-Світ порад / http://poradumo.pp.ua/lubov-i-vidnosunu/3386-yak-buti-schaslivoyu-zhnkoyu.html
  16. Що таке щастя? / сайт: http://www.npblog.com.ua/index.php/filosofiya/scho-take-schastja.html // За матеріалами: sunhome.rukp.ua.
  17. Юхно Н. Психологічний супровід та підтримка. / Психолог №5 (533) 2014. с. 13,  23 //  Вправа «Дотягнись до зірок»; Вправа «Визначення рівня щастя» (за м. Мольцем).
  18. Рисунковий тест «Годинник» / сайт: http://nebo.at.ua/publ/psikhologichni_testi/risunkovij_test_godinnik_diznajtesja_riven_svoeji_zhittevoji_energiji/41-1-0-507©Небо
  19. Тест Куди спрямовані ваші мрії? Тест Мрії бувають різні.

Вірш. Що таке щастя ? автор: Олена Жежук/ Сайт: http://www.poetryclub.com.ua/getpoem.php?id=65769

Вірш. Щастя жити / Пісня «Це моя Україна». Слова: Надія Красоткіна, Серж Мей. Музика: Серж Мей. / сайт: http://krasotkina.com

Мультфільм «Шарик и кактус»

/ https://www.youtube.com/watch?v=p38L7hiNS1I

 

 

 

 

 

 

Додаток

D:\картини на  метафоричні карти\0_142570_92bfd449_XXL.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_121133_810a9829_orig.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_12112c_a11e8977_orig.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_12112a_d414ff06_orig.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_13ee56_8008479d_orig.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_1142eb_f2fedd54_orig.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_99a4b_c0cb104a_XL.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_10c588_642d31ca_XL.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_10c564_5919aa57_XL.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_a83fa_87fe9e61_orig.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0_1496843628.jpgD:\картини на  метафоричні карти\2c4634ae0465e2088f82d64b8a6af6a9.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\002f02fb197673183b71d53716764c7a.jpgD:\картини на  метафоричні карти\1e38760d0f492a2fc5a75c3d917c0795.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\1fa44beb8c9c479ef317f83792814fa5.jpgD:\картини на  метафоричні карти\1bce4181ed896bfdc395557066cdd1ac--spring-art-people-art.jpgD:\картини на  метафоричні карти\1.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0e7de5a42228fc512a2c67b139f4eb9c.jpgD:\картини на  метафоричні карти\4-10-200x300.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0d0a9a41faf737950bb2686a42b5cae4--christmas-eve-georgia.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0a5d484d72c6c352e8d2a34a3e347c19.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\4weulc85kmg5 (1).jpgD:\картини на  метафоричні карти\4c40fc345518f7adb8f4320b33cdd77e (1).jpg

D:\картини на  метафоричні карти\5-10-226x300.jpgD:\картини на  метафоричні карти\5df77d22dbbf4b7a756c3ddd3791fd19.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\6a7e2b3a440a842ffa2235acfca13aa8.jpgD:\картини на  метафоричні карти\6ce587dfc3c3fa62e9ff6dd6c3ba997e.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\6.jpgD:\картини на  метафоричні карти\7da59d82020a.jpgD:\картини на  метафоричні карти\7ea80b558a8732bb0cf2d67c3d07aa2b--parasols-rain-art.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\7cd6eff29d9f.jpg D:\картини на  метафоричні карти\8be56a2b506e.jpgD:\картини на  метафоричні карти\21.jpg

 

 

D:\картини на  метафоричні карти\15.jpgD:\картини на  метафоричні карти\15 (1).jpgD:\картини на  метафоричні карти\12.jpgD:\картини на  метафоричні карти\23aacce3a3dc.jpgD:\картини на  метафоричні карти\012a3276fe4655a6c4d192cdf1379e68.jpg D:\картини на  метафоричні карти\74d5a174e6df31b9ae67e951deaffe1f--art-illustrations-art-gallery.jpgD:\картини на  метафоричні карти\63d45d38b7d3d1a4c93b3770568b7cb4--piano-art-piano-music.jpgD:\картини на  метафоричні карти\512cb2c76df1d5daeac1870b29e8e43e.jpgD:\картини на  метафоричні карти\85e2b9b9506184013b9c03c8480a6fae.jpgD:\картини на  метафоричні карти\11.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0269b293bb5e99e7fc70d0ab1e130e18--book-illustrations-georgia.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\298f3aca2323dfb4606e352a6492d163.jpgD:\картини на  метафоричні карти\038cf4d9c3a79b13846162699dd90244.jpg D:\картини на  метафоричні карти\59930_original.jpgD:\картини на  метафоричні карти\1212.jpgD:\картини на  метафоричні карти\0596df6d30b8.jpgD:\картини на  метафоричні карти\59560_original.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\78661_900.jpgD:\картини на  метафоричні карти\175489f6f3d75117b489a7248a0ba7ca.jpg

 

D:\картини на  метафоричні карти\159030_original.jpgD:\картини на  метафоричні карти\157881_original.jpgD:\картини на  метафоричні карти\156466_original.jpgD:\картини на  метафоричні карти\156412_original.jpgD:\картини на  метафоричні карти\144272.jpgD:\картини на  метафоричні карти\253306_608586482485943_1767703675_n.jpgD:\картини на  метафоричні карти\17038873_1486137481397501_1187841398063607441_o.jpgD:\картини на  метафоричні карти\348148.jpgD:\картини на  метафоричні карти\484822_620234497987808_716369444_n (1).jpgD:\картини на  метафоричні карти\18795610-R3L8T8D-800-a2da82192282 (1).jpg

D:\картини на  метафоричні карти\467153_900.jpg D:\картини на  метафоричні карти\63371807242271ef1eb73c21950eb37b.jpg

 

D:\картини на  метафоричні карти\1601080516447aa01b421be4445696bf37c812a8975b.jpegD:\картини на  метафоричні карти\ad95fa7b7ecc6280871f9439e7263d27 (1).jpg

  

 

D:\картини на  метафоричні карти\b726765c11f8c44aaf4da2f4858605d9.jpgD:\картини на  метафоричні карти\bebo-nino-chakvetadze.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\bad9e517dc35e52e72a5ca64ac12cfec.jpgD:\картини на  метафоричні карти\cd7a6215f25b666311fedb749fafe1bfb2baae228349458.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\Children-Paintings-25 (1).jpgD:\картини на  метафоричні карти\images (11).jpg

 

 

 D:\картини на  метафоричні карти\images (10).jpgD:\картини на  метафоричні карти\images (9).jpgD:\картини на  метафоричні карти\images (8).jpgD:\картини на  метафоричні карти\images (12).jpgD:\картини на  метафоричні карти\e3a75400ead7b203ab6593fcaf62c0d1.jpg D:\картини на  метафоричні карти\старость радость 6.jpgD:\картини на  метафоричні карти\Художник-Нино-Чакветадзе18.jpgD:\картини на  метафоричні карти\f4a51cdfd7ac3f4a0d5b8d11cda74bcf.jpg D:\картини на  метафоричні карти\fb_img_1451926687657-1451926733gk48n-520x711.jpg

D:\картини на  метафоричні карти\post-10-1450719579.jpgD:\картини на  метафоричні карти\post-10-1439229819.jpgD:\картини на  метафоричні карти\post-10-1453749883.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сєргєєва Олена Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Майстер-класи
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
4131
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку