«Ефективність використання інтерактивних та проектних технологій на уроках англійської мови». Ця тема, на мою думку, є дуже актуальною сьогодні, тому й привернула мою увагу. Адже сучасний вчитель повинен використовувати такі методи і технології у своїй практиці, щоб учням було цікаво і ненав'язливо вивчати іноземну мову.
Даний матеріал доцільно переглядати разом з презентацією, яку можна знайти за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-mayster-klasu-efektivnist-vikoristannya-interaktivnih-ta-proektnih-tehnologiy-na-urokah-angliysko-movi-34772.html і відеофрагментом: https://naurok.com.ua/videofragment-do-mayster-klasu-efektivnist-vikoristannya-interaktivnih-ta-proektnih-tehnologiy-na-urokah-angliysko-movi-34802.html
Майстер - клас учителя англійської мови Давиденко Анжели Олександрівни
« Ефективність використання інтерактивних та проектних технологій на уроках англійської мови ».
Слайд№1
Усім доброго дня! Звати мене Анжела Олександрівна, працюю у школі №53. Працюю над темою: «Ефективність використання інтерактивних та проектних технологій на уроках англійської мови». Ця тема, на мою думку, є дуже актуальною сьогодні, тому й привернула мою увагу. Адже сучасний вчитель повинен використовувати такі методи і технології у своїй практиці, щоб учням було цікаво і ненав’язливо вивчати іноземну мову. А головне – щоб була результативність у навчанні.
Готуючись до уроків, я завжди пам’ятаю, — діяльність дітей на моїх уроках має обов’язково бути різноманітною, емоційною, а власне уроки мають приносити радість від спілкування і дітям, і мені.
Вважаю за потрібне, продемонструвати декілька технік, які дають учням можливість не просто комфортно навчатися, а відчувати свою успішність, інтелектуальну спроможність. Навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів.
Вивчення англійської мови з учнями молодших класів доцільно розпочинати з використання мультотерапії. Це ляльки-маріонетки, іграшки, hand dolls , проте найбільше діти чекають зустрічі з улюбленими героями: Вінні -Пухом, Аладіном, Аріель, Червоною Шапочкою, Рататуєм, Карлсоном, Чіпом, Дейлом та багатьма іншими мультяшними персонажами.
Activity 1
So, I have some cartoon characters. You should take one of them. (роздати мультяшок 9 шт) We are going to play the game “ What’s Your Name?”. Imagine, all of you are cartoon characters and you should tell your names.
Let’s start: ( одягнути на руку hand doll – козлика)
Слайд№2
- я : Hello! My name is Mr. Tumnus. I’m a goat. What is your name?
- учень: Hello! My name is… I’m a…
Слова повчили, пограли в гру, настав час навчитися складати речення cамостійно. І на допомогу мені приходить методика Миколи Зайцева. Що ж це за методика?
Слайд№3
Погляньте на слайд, де ми маємо , добре знайому Вам формулу SVOPT, яка процентів на 90 використовується в англійській мові зі своїми варіаціями. Таку премудрість потрібно довго заучувати.
Слайд№4
Можна розфарбувати цю формулу кольорами: червоний, синій, зелений. Але дітям і в цьому випадку не дуже запам’ятовується схема. Тому ми перебираємося на кубики Зайцева. І дітям слід запам’ятати, що на першому місці має стояти червоне слово, далі – синє, далі –зелені слова. Якщо діти постарші і розуміють уже, що слова відповідають на питання, їм досить запам’ятати, що червоне слово-Хто? Що?, синє- що робить? зелене- решта слів.Що ж спробуємо побудувати речення. Спочатку я демонструю дітям прості приклади типу:
It is a …
Is it a …?
Activity 2
Доповнюємо наші речення мультяшками, які знаходяться у вас на партах.
So, try to tell me one sentence. You should start with: It is … (a goat) ( Прослухати усіх)
Якщо ви хочете запитати про щось, використовуємо інший порядок.( Приклад)
Якщо ми хочемо щось заперечити, використовуємо чорний кубик. ( Приклад).
(Демонструємо відповідь на кубиках) : Yes,it is. / No, it is not.
За таким же принципом відбувається розучування дієслів,які умовно назвемо Королями (am,is, are,was,were,have,has,had,can,could,must,may,should) королі живуть на синіх кубиках і полюбляють часто міняти свої звички: інколи їм подобається стояти після червоного слова, інколи перед червоним. Потім розучуються дієслова у часових формах.
Activity 3
На першому уроці вивчення нової лексики можна починати писати диктанти за допомогою кубиків.
So, let’s try to write the dictation. ( Діти під диктовку учителя підбирають кубики для речень).
Сподіваюсь, ви зрозуміли принцип роботи з кубиками.
Activity 4
Наступна технологія, яку я хотіла б продемонструвати - використання сервісу LearningApps в онлайн режимі. Підніміть руки у кого є можливість робити скан телефоном і користуватися інтернетом? Дітям подобається працювати в LearningApps, бо нарешті, їм дозволили на уроці посидіти в телефонах.
( роздати QR-коди)
So, If you have your telephones you should scan a QR- code of
Activity 1 Activity 2
Thank you for your active work. So if you like the session, clap your hands. If you don’t like it, stamp your feet. Thank you.