Майстер-клас « Ефективність використання інтерактивних та проектних технологій на уроках англійської мови ».

Про матеріал

«Ефективність використання інтерактивних та проектних технологій на уроках англійської мови». Ця тема, на мою думку, є дуже актуальною сьогодні, тому й привернула мою увагу. Адже сучасний вчитель повинен використовувати такі методи і технології у своїй практиці, щоб учням було цікаво і ненав'язливо вивчати іноземну мову.

Даний матеріал доцільно переглядати разом з презентацією, яку можна знайти за посиланням: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-mayster-klasu-efektivnist-vikoristannya-interaktivnih-ta-proektnih-tehnologiy-na-urokah-angliysko-movi-34772.html і відеофрагментом: https://naurok.com.ua/videofragment-do-mayster-klasu-efektivnist-vikoristannya-interaktivnih-ta-proektnih-tehnologiy-na-urokah-angliysko-movi-34802.html

Перегляд файлу

          Майстер - клас  учителя англійської мови  Давиденко Анжели Олександрівни

 « Ефективність використання інтерактивних  та проектних технологій на уроках англійської  мови ».                                                  

 

                               Слайд№1

   Усім доброго дня! Звати мене Анжела Олександрівна, працюю у школі №53. Працюю над темою: «Ефективність використання інтерактивних та проектних технологій на уроках англійської мови». Ця тема, на мою думку, є дуже актуальною сьогодні, тому й привернула мою увагу. Адже сучасний вчитель повинен використовувати такі методи і технології у своїй практиці, щоб учням було цікаво і ненав’язливо вивчати іноземну мову.  А головне – щоб була результативність у навчанні.

      Готуючись до уроків, я завжди  пам’ятаю, — діяльність дітей на моїх уроках має обов’язково бути різноманітною, емоційною, а власне уроки мають приносити радість від спілкування і дітям, і мені.

   Вважаю за потрібне, продемонструвати декілька технік, які дають учням можливість не просто комфортно навчатися, а відчувати свою успішність, інтелектуальну спроможність.  Навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів.

 Вивчення англійської мови з учнями молодших класів  доцільно розпочинати з використання   мультотерапії. Це ляльки-маріонетки, іграшки, hand dolls , проте найбільше діти  чекають зустрічі з улюбленими героями: Вінні -Пухом, Аладіном, Аріель, Червоною Шапочкою, Рататуєм, Карлсоном, Чіпом, Дейлом та  багатьма іншими мультяшними персонажами. 

 

Activity 1 

So, I have some cartoon characters. You  should take one  of them.  (роздати мультяшок 9 шт)  We are going to play the game “ What’s Your Name?”. Imagine, all of you are cartoon characters and you should tell your names.

Let’s start:     ( одягнути на руку hand doll – козлика)

                                                               Слайд№2

 

 - я :       Hello!  My name is Mr. Tumnus.   I’m a goat.   What is your name?

- учень: Hello!   My name is…    Im a

                                                                  

  Слова повчили, пограли в гру, настав час навчитися складати речення cамостійно. І на допомогу мені приходить методика  Миколи Зайцева. Що ж це за методика?

                                                                   Слайд№3

Погляньте на слайд,  де ми маємо , добре знайому Вам формулу   SVOPT, яка процентів на 90 використовується в англійській мові зі своїми варіаціями. Таку премудрість потрібно довго заучувати.

                                                                  Слайд№4

 Можна розфарбувати цю формулу кольорами: червоний, синій, зелений. Але дітям і в цьому випадку не дуже запам’ятовується схема. Тому ми перебираємося на кубики Зайцева. І дітям слід запам’ятати, що на першому місці має стояти червоне слово, далі – синє, далі –зелені слова. Якщо діти постарші і розуміють уже, що слова відповідають на питання, їм досить запам’ятати, що червоне слово-Хто? Що?, синє- що робить? зелене- решта слів.Що ж спробуємо побудувати речення. Спочатку я демонструю дітям прості приклади типу:

                               It is a

                                Is it a …?

Activity 2 

Доповнюємо наші речення мультяшками, які знаходяться у вас на партах.

So, try to tell me one sentence. You should start with: It is(a goat) ( Прослухати усіх)

 

Якщо ви хочете запитати про щось, використовуємо інший порядок.( Приклад)

Якщо ми хочемо щось заперечити, використовуємо чорний кубик. ( Приклад).

 

(Демонструємо відповідь на кубиках) : Yes,it is.   /  No, it is not.

 

За таким же принципом відбувається розучування  дієслів,які умовно назвемо   Королями (am,is, are,was,were,have,has,had,can,could,must,may,should)  королі живуть на синіх кубиках і полюбляють часто міняти свої звички: інколи їм подобається стояти після червоного слова, інколи перед червоним. Потім розучуються дієслова у часових  формах.

  Activity 3

На першому уроці вивчення нової лексики можна починати писати диктанти за допомогою кубиків.

So, let’s try to write the dictation. ( Діти під диктовку учителя підбирають кубики для речень).

  1. It is a fish.
  2. They are cats. ( взяти множину)
  3. He is green.   ( взяти кольори)
  4. Is she Kate?
  5. Kate can read a book.
  6. Kate and… are not  reading a book.

Сподіваюсь, ви зрозуміли принцип роботи з кубиками.

 

Activity 4

 

Наступна технологія, яку я хотіла б продемонструвати - використання сервісу LearningApps  в онлайн режимі. Підніміть руки у кого є можливість робити скан телефоном і користуватися інтернетом? Дітям подобається працювати в LearningApps, бо нарешті, їм дозволили на уроці посидіти в телефонах.

 

( роздати QR-коди)

 

So, If you have your telephones   you should scan a QR- code of

 

Activity 1                                                                                         Activity 2                                                    

QR CodeQR Code

 

 

 

Thank you for your active work. So if you like the session, clap your hands. If you don’t like it, stamp your feet. Thank you.

 

docx
Додано
1 липня 2018
Переглядів
687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку