Майстер-клас "Гейміфікація в початковій школі"

Про матеріал
Майстер-клас з математики для вчителів 3 класу "Гейміфікація в початковій школі"
Перегляд файлу

Майстер-клас

 

«Гейміфікація в початковій школі»

 

 

 

 

 

 

 

Учитель початкових класів

Гарячківського ліцею

Пиндус Наталія Іванівна

 

 

Мета:

  • ознайомити педагогів з переліком сайтів та інтерактивних платформ для навчання учнів початкової школи;
  • підвищити рівень знань педагогів щодо формування в школярів мотивації до навчання; формувати  інформаційну  гігієну;
  • ознайомити з дієвими та практичними методами та формами роботи на уроках у початковій школі з допомогою гейміфікації;
  • удосконалювати методичні вміння впроваджувати новітні технології в процесі формування в учнів предметних компетентностей та наскрізних вмінь.

 

Обладнання: відеоматеріали (презентація майстер-класу), аркуші А4, мобільні телефони.

 

 

Хід зустрічі

І. Організаційна хвилинка.

 

ІІ. Знайомство. Вправа «Хто Я?».

 

  • Вітаю усіх! Для початку – познайомимось. Пропоную вам відповісти на запитання «Хто Я?» п’ятьма словами. Але питання «Хто Я?» не повинно бути підмінене відповідями на питання «Який Я?»
  • Розпочну із себе. Мене звати … Я учитель, оптиміст, книголюб, романтик і трудоголік.

 

(знайомство відбувається з кожним учасником майстер-класу)

 

У Тернополі "здоровий дядько" їздив на дитячому велосипеді (фото) — Терен

  • Ось ми і познайомились. А тепер нам слід пригадати правила, яких потрібно дотримуватися під час онлайн зустрічі, щоб наша робота була ефективною.

 

 

 

ІІІ. Вправа «МОЇ ОЧІКУВАННЯ»

Мета: допомогти учасникам майстер-класу усвідомити власні очікування від заняття.

Завдання: запишіть свої очікування від сьогоднішньої зустрічі на дошці Padlet або у чаті зустрічі.

 

Як організувати простір навчальної взаємодії на Padlet? – ЦеНІТ

 

 

IV. Постановка проблемного питання.

 

  • Що ж   лежать в основі шкільних успіхів та негараздів. Звичайно ж – це мотивація дитини.  Запалити в учнів  бажання вчитися – основне завдання кожного педагога. І в цьому нам допоможе гейміфікація як один з основних засобів підвищення мотивації до навчання сучасних дітей.

 

Вправа «ХМАРА СЛІВ»

 

  • Спробуємо назвати основні слова-асоціації, які виникають у нас, коли ми чуємо термін гейміфікація та об’єднаємо їх у хмару слів.

 

(педагоги по черзі висловлюють судження, учитель відкриває вікно програми Word It Out  та записує сказані слова)

 

  • Ото ж, підсумуємо все сказане з допомогою програми Word It Out для створення «ХМАРИ  СЛІВ»:

 

На що орієнтуватись у 2019-2020 н.р.? Топ-10 трендів в освіті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання програми : створити невеличкий зріз знань учнів з певної теми та об’єднати їх відповіді за короткий час під час дистанційного навчання чи офлайн.

 

V. Оголошення теми і мети зустрічі. Робота з педагогами.

 

  • Що діти полюбляють понад усе? Звісно ж, гратися! Але чи можна гратися і водночас ефективно навчатися? Так , якщо використовувати на уроках освітні платформи, за допомогою яких вчитель зможе створювати авторську  онлайн-гру для вивчення будь –якої теми з своїми учнями або використовувати вже наявні ігри.
  • Досить часто школярі скаржаться на те, що навчальний процес є надскладним, а часом і нецікавим. Один зі способів зробити його цікавішим та ефективнішим — гейміфікація.
  • Гейміфікація – це використання ігрових елементів, як систем мотивування учнів до освітнього процесу, в якій закладені певні мета, завдання та результати. Навчання на основі гри:
  • мотивує учнів на тривалий час виконувати певні завдання;
  • підвищує розвиток пізнавальної активності і самостійності;
  • розкриває потенціальні можливості і здібності учнів;
  • створює комфортні умови навчання;
  • передбачає урізноманітнення навчальної діяльності.
  • Розглянемо приклади використання ігрових платформ для інтерактивного навчання учнів початкової школи.

 

Вправа «МІКРОФОН» .

  • Чи використовуєте ви сьогодні онлайн інструменти для власного навчання? Якщо так, то назвіть їх.

(відповіді вчителів)

 

 

Інтерактивне навчання математики. Сайт  https://vchy.com.ua/   

Робота на цій платформі допомагає  учням  вдосконалювати  та  закріплювати   свої  знання  з  математики  у  вигляді  гри   на  комп'ютері.

   Розділи  на  карті  відповідають  навчальній  програмі  від 1 по 6  класи  та  містять  інтерактивні завдання  від  простого  до  складного, виконавши  які  учні  отримують  бали  та  проходять  рівні.

   На  своїй  сторінці  вчитель бачить   статистику  виконання  учнями  завдань  у  відсотках. 

                            

Платформа  безкоштовна. Щодня  учень  може  виконати  лише  20  завдань.

Виконавши  всі  завдання  та  пройшовши  всі  рівні, а це 100 % - учень  отримує  диплом.

 

   

 

 

Інтерактивне навчання математики. Сайт Matific. 

Інтерактивні  аркуші на міжнародній освітній платформі  Matific включають у себе чимало моментів навколо яких можна розгорнути жваву та веселу дискусію. Це робить їх чудовим інструментом для групової роботи під час уроку

 

 

Тренажер Tchatquiz

Стартовий майданчик для вивчення математики, відпрацювання  тренувальних вправ та різних видів роботи самостійно. Незамінний інструмент для побудови власної траєкторії навчання для кожного учня. Віртуальний помічник для відпрацювання обчислювальних навичок.

 

Геометричний математичний геоборд apps.mathlearningcenter.org/geobord/

Моделювання, обчислення периметрів та площі побудованих фігур. Цікавий інструмент для вивченння геометричного матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проєкт «Рятівники чистоти» від Unicef  на сайті 7planets.com.ua/uk

Захоплюючі пригоди, які навчають дітей берегти природу, сортувати сміття, піклуватися про своє здоров’я та чистоту Землі. Нагадує школярам, що будь яка робота з цифровими пристроями має чергуватися з фізичною активністю, прогулянками на свіжому повітрі.

 

Сайт для вивчення математики NOVATIKA.ORG

Вся математика початкової школи в ігровій формі. Цікаві креативні завдання, відеопояснення до кожної вправи. Чудовий математичний тренажер для учнів 1-6 класів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Піскова графіка THISISSAND

Можна використати для уроків мистецтва та природознавчої галузі.  Дає  можливість попрацювати з кольорами, створити свій ландшафт, свою картину з піску.

 

 

Онлайн бібліотека EduKnigi.com

Можна використовувати під час вивчення звукової будови слова. Звуко-буквений аналіз слів онлайн.

 

 

Сайт kazky.suspilne.media

Аудіокниги та аудіоконтент для слухання дітям. Сучасні та українські народні казки, озвучені сучасними акторами, учасниками відомих українських гуртів, чиї голоси відомі дітям.

 

Збірка онлайн ігор для вивчення англійської мови  gamestoiearnenglich.com  

Середовище дружнє до дитини і дружнє до вчителя. Дозволяє обирати різноманітний вид роботи та темп роботи. Цікаві інтерактивні завдання з англійської мови.

 

Пазли WWW.JIGSAWPLANET.COM

  • безкоштовний   ресурс;
  • велика база пазлıв, 
  • зручно шукати; 
  • можна обертати та регулювати кıлькıсть;
  • пıдбирати до своєї теми і  створювати новı.

 

 

 

 

 

 

Сайт REBUS1.COM

  • Генератор ребусıв 
  • Історıя ребусıв
  • Як розгадувати ребуси? 
  • Як скласти ребус?
  • Довıдник
  • Математичнı ребуси 
  • Криптарифми 
  • Калькулятор ребусıв 
  • Розв'язуємо математичні ребуси 
  • Історıя математичних ребусıв
  • Логıчнı ıгри
  • Українськı загадки 
  • Прислıв'я та приказки
  • Ресурс  безкоштовний

 

 

Конструктор  інтерактивних завдань learningapps.org

 LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на заняттях, і самостійно.

   Конструктор LearningApps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметів, за допомогою яких школярі можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу.

 

 

 

 

 

 

Вправа «ЗА І ПРОТИ»

  • Зараз ми спробуємо попрацювати в групах.

Завдання: визначити переваги та недоліки впровадження гейміфікації в освітній процес початкової школи.

 

VІ. Підсумок зустрічі. Рефлексія

- Таким чином, результатами використання гейміфікації в освітньому процесі початкової школи є:

  • сприяння емоційній залученості та соціальній взаємодії між однолітками;
  • активну участь в роботі, що активізує пізнавальну діяльність школярів на відміну від традиційних форм навчання;
  • впевненість у власних силах, відображення поступового зростання;
  • дитина краще запам’ятовує те, що викликає в неї емоції;
  •  вміння працювати в групах;
  • формування практичних навичок, необхідних в суспільстві,
  • інтерактивні вправи сприяють виявленню майстерності та компетентності дитини тобто створюють ситуацію успіху;
  •  завдяки різним ігровим схемам, різноманітності інструментів і зоровій конкуренції всередині гри, гейміфікація вчить дітей критично мислити, співпрацювати один з одним;
  • формування мислення, вміння аналізувати  ситуації і реалізувати власні сценарії для досягнення результату.

 

 

 

Вправа  «КВИТОК НА ВИХІД». 

Завдання: назвіть 3 речі, які ви сьогодні дізналися; 2 речі, які були вам цікаві та 1 запитання до теми майстер-класу.

  • Чи справдились ваші очікування від нашої зустрічі?

 

docx
Додав(-ла)
Пиндус Наталія
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Майстер-класи
НУШ
Додано
23 лютого 2023
Переглядів
2327
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку