Майстер-клас
«Гейміфікація в початковій школі»
Учитель початкових класів
Гарячківського ліцею
Пиндус Наталія Іванівна
Мета:
Обладнання: відеоматеріали (презентація майстер-класу), аркуші А4, мобільні телефони.
Хід зустрічі
І. Організаційна хвилинка.
ІІ. Знайомство. Вправа «Хто Я?».
(знайомство відбувається з кожним учасником майстер-класу)
ІІІ. Вправа «МОЇ ОЧІКУВАННЯ»
Мета: допомогти учасникам майстер-класу усвідомити власні очікування від заняття.
Завдання: запишіть свої очікування від сьогоднішньої зустрічі на дошці Padlet або у чаті зустрічі.
IV. Постановка проблемного питання.
Вправа «ХМАРА СЛІВ»
(педагоги по черзі висловлюють судження, учитель відкриває вікно програми Word It Out та записує сказані слова)
Завдання програми : створити невеличкий зріз знань учнів з певної теми та об’єднати їх відповіді за короткий час під час дистанційного навчання чи офлайн.
V. Оголошення теми і мети зустрічі. Робота з педагогами.
Вправа «МІКРОФОН» .
(відповіді вчителів)
Інтерактивне навчання математики. Сайт https://vchy.com.ua/
Робота на цій платформі допомагає учням вдосконалювати та закріплювати свої знання з математики у вигляді гри на комп'ютері.
Розділи на карті відповідають навчальній програмі від 1 по 6 класи та містять інтерактивні завдання від простого до складного, виконавши які учні отримують бали та проходять рівні.
На своїй сторінці вчитель бачить статистику виконання учнями завдань у відсотках.
Платформа безкоштовна. Щодня учень може виконати лише 20 завдань.
Виконавши всі завдання та пройшовши всі рівні, а це 100 % - учень отримує диплом.
Інтерактивне навчання математики. Сайт Matific.
Інтерактивні аркуші на міжнародній освітній платформі Matific включають у себе чимало моментів навколо яких можна розгорнути жваву та веселу дискусію. Це робить їх чудовим інструментом для групової роботи під час уроку
Тренажер Tchatquiz
Стартовий майданчик для вивчення математики, відпрацювання тренувальних вправ та різних видів роботи самостійно. Незамінний інструмент для побудови власної траєкторії навчання для кожного учня. Віртуальний помічник для відпрацювання обчислювальних навичок.
Геометричний математичний геоборд apps.mathlearningcenter.org/geobord/
Моделювання, обчислення периметрів та площі побудованих фігур. Цікавий інструмент для вивченння геометричного матеріалу.
Проєкт «Рятівники чистоти» від Unicef на сайті 7planets.com.ua/uk
Захоплюючі пригоди, які навчають дітей берегти природу, сортувати сміття, піклуватися про своє здоров’я та чистоту Землі. Нагадує школярам, що будь яка робота з цифровими пристроями має чергуватися з фізичною активністю, прогулянками на свіжому повітрі.
Сайт для вивчення математики NOVATIKA.ORG
Вся математика початкової школи в ігровій формі. Цікаві креативні завдання, відеопояснення до кожної вправи. Чудовий математичний тренажер для учнів 1-6 класів.
Піскова графіка THISISSAND
Можна використати для уроків мистецтва та природознавчої галузі. Дає можливість попрацювати з кольорами, створити свій ландшафт, свою картину з піску.
Онлайн бібліотека EduKnigi.com
Можна використовувати під час вивчення звукової будови слова. Звуко-буквений аналіз слів онлайн.
Сайт kazky.suspilne.media
Аудіокниги та аудіоконтент для слухання дітям. Сучасні та українські народні казки, озвучені сучасними акторами, учасниками відомих українських гуртів, чиї голоси відомі дітям.
Збірка онлайн ігор для вивчення англійської мови gamestoiearnenglich.com
Середовище дружнє до дитини і дружнє до вчителя. Дозволяє обирати різноманітний вид роботи та темп роботи. Цікаві інтерактивні завдання з англійської мови.
Пазли WWW.JIGSAWPLANET.COM
Сайт REBUS1.COM
Конструктор інтерактивних завдань learningapps.org
LearningApps.org – онлайновий сервіс, який дозволяє створювати інтерактивні вправи. Він є конструктором для розробки різноманітних завдань з різних предметних галузей для використанням і на заняттях, і самостійно.
Конструктор LearningApps призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметів, за допомогою яких школярі можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню їх пізнавального інтересу.
Вправа «ЗА І ПРОТИ»
Завдання: визначити переваги та недоліки впровадження гейміфікації в освітній процес початкової школи.
VІ. Підсумок зустрічі. Рефлексія
- Таким чином, результатами використання гейміфікації в освітньому процесі початкової школи є:
Вправа «КВИТОК НА ВИХІД».
Завдання: назвіть 3 речі, які ви сьогодні дізналися; 2 речі, які були вам цікаві та 1 запитання до теми майстер-класу.