Модель використання методів розвитку критичного мислення на уроках хімії Фази уроку Фаза актуалізації Фаза побудови знань Фаза консолідації Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися “З’єднай тріо”, Редагування тексту Редагування тексту “Впізнай мене” Семантична карта Кола Вена Критичне читання Критичне слухання Спрямоване читання тексту Твір – п’ятихвилинка Що дізналися?
Номер слайду 2
Тема: Кислоти: поширення в природі, виявлення, використання. Запобіжні заходи під час роботи з кислотами. 8 клас
Номер слайду 3
Фаза актуалізації Вправа “З’єднай тріо” Валентність кислотного залишку - І Сульфатна HPO3 Валентність Н2SO4 кислотного залишку - ІІ Метафосфатна
Номер слайду 4
Фаза консолідації Вправа “З’єднай тріо” Валентність кислотного залишку - І Сульфатна HPO3 Валентність Н2SO4 кислотного залишку - ІІ Метафосфатна
Номер слайду 5
Фаза актуалізації Метод “Знаємо. Хочемо дізнатися. Дізналися”. Знаємо Хочемо дізнатися Дізналися
Номер слайду 6
Практичне дослідження Робота в групах: Фаза побудови знань. 1. Є вирізані з паперу яблучка. Папір був попередньо змочений лакмусом і висушений. Краплями нанесіть на одне яблучко воду, на друге – розчин сульфатної кислоти. Що спостерігаєте? Як ви це поясните? 2. Є вирізані з паперу яблучка. Папір був попередньо змочений метилоранжем і висушений. Краплями нанесіть на одне яблучко розчин HCl, на друге – розчин H2SO4. Що спостерігаєте? Як ви це поясните? Пам’ятаємо про запобіжні заходи під час роботи з кислотами! Якщо кислота потрапить на руки чи одяг, негайно змийте її великою кількістю протічної води.
Номер слайду 7
Фаза консолідації Робота в парах “Впізнай мене” аторіндик локиста мулакс жранмеотил вочерний
Номер слайду 8
Фаза консолідації Робота в парах “Впізнай мене” індикатор кислота лакмус метилоранж червоний
Номер слайду 9
Фаза консолідації Метод “Знаємо. Хочемо дізнатися. Дізналися”. Знаємо Хочемо дізнатися Дізналися