16 червня о 18:00Вебінар: Збереження здоров’я дітей з особливими освітніми потребами

Майстер-клас "Кислоти"

Про матеріал
Майстер-клас з використанням методів технології розвитку критичного мислення на уроках хімії. Матеріал для підготовки до уроку у 8 класі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Модель використання методів розвитку критичного мислення на уроках хімії Фази уроку Фаза актуалізації Фаза побудови знань Фаза консолідації Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися “З’єднай тріо”, Редагування тексту Редагування тексту “Впізнай мене” Семантична карта Кола Вена Критичне читання Критичне слухання Спрямоване читання тексту Твір – п’ятихвилинка Що дізналися?

Номер слайду 2

Тема: Кислоти: поширення в природі, виявлення, використання. Запобіжні заходи під час роботи з кислотами. 8 клас

Номер слайду 3

Фаза актуалізації Вправа “З’єднай тріо” Валентність кислотного залишку - І Сульфатна HPO3 Валентність Н2SO4 кислотного залишку - ІІ Метафосфатна

Номер слайду 4

Фаза консолідації Вправа “З’єднай тріо” Валентність кислотного залишку - І Сульфатна HPO3 Валентність Н2SO4 кислотного залишку - ІІ Метафосфатна

Номер слайду 5

Фаза актуалізації Метод “Знаємо. Хочемо дізнатися. Дізналися”. Знаємо Хочемо дізнатися Дізналися

Номер слайду 6

Практичне дослідження Робота в групах: Фаза побудови знань. 1. Є вирізані з паперу яблучка. Папір був попередньо змочений лакмусом і висушений. Краплями нанесіть на одне яблучко воду, на друге – розчин сульфатної кислоти. Що спостерігаєте? Як ви це поясните? 2. Є вирізані з паперу яблучка. Папір був попередньо змочений метилоранжем і висушений. Краплями нанесіть на одне яблучко розчин HCl, на друге – розчин H2SO4. Що спостерігаєте? Як ви це поясните? Пам’ятаємо про запобіжні заходи під час роботи з кислотами! Якщо кислота потрапить на руки чи одяг, негайно змийте її великою кількістю протічної води.

Номер слайду 7

Фаза консолідації Робота в парах “Впізнай мене” аторіндик локиста мулакс жранмеотил вочерний

Номер слайду 8

Фаза консолідації Робота в парах “Впізнай мене” індикатор кислота лакмус метилоранж червоний

Номер слайду 9

Фаза консолідації Метод “Знаємо. Хочемо дізнатися. Дізналися”. Знаємо Хочемо дізнатися Дізналися

ppt
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Майстер-класи
Додано
11 січня
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку