Модель використання методів розвитку критичного мислення на уроках хімії Фази уроку Фаза актуалізації Фаза побудови знань Фаза консолідації Знаємо – Хочемо дізнатися – Дізналися “З’єднай тріо”, Редагування тексту Редагування тексту “Впізнай мене” Семантична карта Кола Вена Критичне читання Критичне слухання Спрямоване читання тексту Твір – п’ятихвилинка Що дізналися?
Практичне дослідження Робота в групах: Фаза побудови знань. 1. Є вирізані з паперу яблучка. Папір був попередньо змочений лакмусом і висушений. Краплями нанесіть на одне яблучко воду, на друге – розчин сульфатної кислоти. Що спостерігаєте? Як ви це поясните? 2. Є вирізані з паперу яблучка. Папір був попередньо змочений метилоранжем і висушений. Краплями нанесіть на одне яблучко розчин HCl, на друге – розчин H2SO4. Що спостерігаєте? Як ви це поясните? Пам’ятаємо про запобіжні заходи під час роботи з кислотами! Якщо кислота потрапить на руки чи одяг, негайно змийте її великою кількістю протічної води.