19 серпня о 18:00Вебінар: Ментальна арифметика: розвиваємо обидві півкулі головного мозку

Майстер-клас на тему: «Технологія виготовлення квітів із фоамірану. Кульбаба. Айстра».

Про матеріал

Майстер-клас на тему: «Технологія виготовлення квітів із фоамірану. Кульбаба. Айстра» для вчителів обслуговуючої праці міста та в рамках місячника вищої педагогічної майстерності.

Під час роботи ми познайомимося вас з матеріалом, який будемо використовувати сьогодні в роботі.

Фоаміран або як його просто називають майстри, фом (спінена гума, пластична замша) - унікальний за своїми властивостями матеріал, призначений для виготовлення штучних квітів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Майстер-клас Тема: «Технологія виготовлення квітів із фоамірану. Кульбаба. Айстра».

Номер слайду 2

Майстер - клас підготувала вчитель трудового навчання навчально-виховного комплексу «Ліцей-спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 10» Климаш Наталя Олександрівна. Вища кваліфікаційна категорія, педагогічне звання «учитель-методист».

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Сходинки успіхуІ. Вступна частина.ІІ. Організація робочого місця..ІІІ. Вступний інструктаж.ІV. Технологія виготовлення. V. Заключна частина. VІ. Рефлексія. VІІ. Виставка.

Номер слайду 5

КУЛЬБАБКААЙСТРА

Номер слайду 6

Легенда про кульбабу Про кульбаби існує величезна кількість легенд. Одна з них розповідає, що якось богиня спустилася з неба, щоб вибрати улюблену квітку. Їй хотілося, щоб квітка могла рости всюди і не вимагала постійного догляду. Спочатку погляд богині впав на троянду, але та захотіла жити в розкішному саду, і щоб її плекали щодня не менше дюжини садівників. Тюльпан теж зажадав догляду та захоплення. Навіть фіалка сказала, що вона не може жити без уваги і любові. І лише кульбаба, якої вона спочатку навіть не помітила, сказала, що готова жити скрізь, де є діти, тому що їх гучні ігри і сміх радують її. Зраділа богиня і вигукнула: "Ось моя улюблена квітка!» І розселила кульбабу по всій планеті. Тепер росте вонана галявинах, у скверах, парках, дворах і на узбіччях доріг, радіючи сміху дітей і приносячи людям радість з весни до осені.

Номер слайду 7

Легенди про квіти - Айстри Одними з найпоширеніших у нас є айстри. Їх забарвлення надзвичайно різноманітне, тоненькі пелюстки зазвичай асоціюються із зіркою. Тож не дивно, що в більшості легенд айстри ведуть своє походження від зірок.       Колись індіанці Північної Америки розповідали, що один молодий мисливець, безтямно закоханий у найвродливішу дівчину племені, пообіцяв подарувати їй зірку з неба, якщо вона погодиться одружитися з ним. Ввечері, коли на небі спалахнули зорі, всі чоловіки племені зібралися подивитися, як хвалькуватий наречений виконає обіцянку. Юнак підняв лук і вистрілив. А через мить високо в небі розсипалася на палаючі іскри срібляста зірка. Розгнівався Бог на смертного, що насмілився збивати з неба зірки, адже якщо всі наслідуватимуть його приклад, на небі нічого не залишиться! І наслав Бог на землю страшну бурю. А коли вона стихла, сміливця, який збив з неба зірку, вже не знайшли. Тільки схили навколишніх пагорбів густо рясніли красивими променистими квітами. Відтоді індіанці називають їх айстрами або «зірками, що падають».      

Номер слайду 8

Квіти щастя Наукова латинська назва роду походить від грецького слова - «зірка». Сонячні кульбаби - весняні квіти. Мовою квітів кульбаба означає - щастя і відданість.

Номер слайду 9

Інформаційна сторінка Фоаміран або як його просто називають майстри, фом (спінена гума, пластична замша) - унікальний за своїми властивостями матеріал, призначений для виготовлення штучних квітів.      Це тонкі аркуші кольорової пористої гуми, в нашу країну потряпляють з Ірану, Туреччини, Китаю. Товщина матеріалу від 0,5 до 3 мм.       Цей м'який листовий матеріал застосовується в різних видах рукоділля. Матеріал з успіхом використовується для створення різноманітного об'ємного декору: брошок, шпильок, прикрас для наречених, вінків і гірлянд, ляльок та аксесуарів до них.        Матеріал легко ріжеться ножицями, вирубується фігурними дироколами, приймає форму молду, формується руками. Тепло пальців дозволяє пластичній замші злегка розтягуватися або пом'якшуватись під натиском, легко "запам'ятовуючи" нову форму!

Номер слайду 10

Вибір інструментов та обладнання для виготовлення кульбабки (айстри)- фоаміран жовтого(іншого кольору -за вибором);- фоаміран зеленого кольору;- ножиці з тонким лезом;- кусачки, круглогубці ;- клейовий пістолет;- дріт;- тейп-стрічка зелена;- зубочистка;- праска.

Номер слайду 11

Правила безпеки при роботі з ножицями1. Зберігати ножиці у зазначеному місці в певному положенні.2. При роботі уважно стежити за напрямком різання.3. Не працюйте з тупими ножицями.4. Не тримати ножиці лезом вгору.5. Не залишати ножиці з відкритими лезами.6. Передавати закриті ножиці кільцями вперед.9. Під час роботи утримувати матеріал лівою рукою так, щоб пальці були осторонь від леза. Правила безпеки при роботі з клейовим пістолетом.1. Перед включенням перевірити цілісність шнура.2. Включати клейовий пістолет в мережу сухими руками.3. Не торкатися руками нагрітих металевих частин клейового пістолету.4. Під час роботи ставити клейовий пістолет на спеціальну підставку.5. При роботі стежити, щоб гарячі частини клейового пістолету не торкалися електричного шнура.6. Не залишати клейовий пістолет без нагляду.7. Після закінчення роботи відключити клейовий пістолет тримаючись за вилку, а не смикати за шнур.

Номер слайду 12

Правила безпеки при роботі з праскою. Не залишати без нагляду ввімкнену в мережу праску. Ставити праску на спеціальну підставку. Стежити, щоб підошва праски не торкалася шнура.4. Вмикати і вимикати праску тільки сухими руками, беручись за вилку.5. У приміщенні з бетонною підлогою під ноги класти гумовий килимок. Стежити, щоб мітка терморегулятора була на тій точці, яка відповідає температурі нагрівання для даної тканини.7. Після закінчення роботи вимкнути праску.

Номер слайду 13

Технологічна послідовністьвиготовлення виробу 1. 3.2. 4.  

Номер слайду 14

5. 7.6. 8.

Номер слайду 15

9. 11.10. 12.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Сходинки успіхуІ. Вступна частина.ІІ. Організація робочого місця..ІІІ. Вступний інструктаж.ІV. Технологія виготовлення. V. Заключна частина. VІ. Рефлексія. VІІ. Виставка.

Номер слайду 18

Чи погоджуєтесь ви з висловами?Усі радощі життя – у творчості. Творити – значить жити. Творче мислення – це бажання пізнавати нове, незвідане, здатність людини до новизни, неповторності, оригінальності.

Номер слайду 19

Критичне мислення – це перша сходинка до творчого, креативного мислення. Дидактична модель уроку з розвитку критичного мислення

Номер слайду 20

Дякую за співпрацю!

pptx
Пов’язані теми
Технології, Майстер-класи
Додано
27 червня 2018
Переглядів
929
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку