29 квітня о 18:00Вебінар: Використання технології «перевернутий клас» на уроках хімії

Майстер клас на тему: "Використання елементів дослідницької діяльності на уроках математики""

Про матеріал
За словами угорського математика Дьордя Пойа «Найбільш глибокий слід залишає те, що тобі вдалося відкрити самому». Тому в процесі навчання учнів математики варто застосовувати елементи дослідницької діяльності, оскільки цей метод дозволяє розвинути в них пізнавальну активність і самостійність, творчість і креативність. Під час таких уроків учні не просто поповнюють свій багаж математичних знань, але набувають досвіду самостійного здобуття нових знань і використання їх на практиці. Дослідницький підхід до введення математичних понять дає змогу учням розв’язувати проблеми, які вже розв’язані суспільством, наукою і є новими лише для школярів. У цьому полягає велике навчальне значення дослідження таких проблем.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МАЙСТЕР-КЛАСна тему«Використання елементів дослідницької діяльності на уроках математики»

Номер слайду 2

«…Безглуздо й несправедливо говорити, що в людей немає здібності до якоїсь діяльності, якщо в них ніколи не було можливості попрактикуватися або хоча б спробувати себе в ній» Дж. Равен

Номер слайду 3

ЕТАПИ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Номер слайду 4

Мотивація навчальноїдіяльності Нещодавно в Україні пройшли вибори у органи місцевого самоврядування. Ви, мабуть, помітили, що одразу після закриття виборчих дільниць були оголошені результати екзит-полів, які, у більшості випадків, збігаються з офіційними результатами, оприлюдненими центральною виборчою комісією лише 12 днів по тому. Виникає питання: як соціологам вдалось так швидко підрахувати кількість голосів та визначити переможців виборів?

Номер слайду 5

Створення проблемної ситуації Дослідіть та з'ясуйте, якій із запропонованих соціальних мереж надають перевагу ваші однолітки: Facebook, Twitter, Instagram, Tik. Tok, Telegram, You. Tube, інше. Систематизуйте, отримані результати, та на підставі даного дослідження, зробіть висновок про найпопулярнішу соціальну мережу серед ваших однолітків.

Номер слайду 6

Формулювання гіпотези (висування припущень) Якій соціальній мережі Facebook, Twitter, Instagram, Tik. Tok, Telegram, You. Tube, на Вашу думку, надають перевагу Ваші однолітки?

Номер слайду 7

Пошук відповідей на проблемне питання. Як перевірити Ваше припущення?Як зручніше провести опитування?У який спосіб зручніше подати, отриманні дані?

Номер слайду 8

Перевірка гіпотези Отриману відповідь учні мають обов'язково порівняти із власною гіпотезою. Чи підтвердилася вона? Чи є в математиці розділ, який вивчає подібні дослідження?

Номер слайду 9

Способи подання статистичних даних. У вигляді тексту За результатами опитування, проведеного серед жителів України, соціальною мережею Facebook користуються 8 021 767 осіб, Twitter – 2 587 705 осіб, Instagram – 2 121 892 особи, Linked. In – 744 656 осіб2. У вигляді таблиці{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Соціальна мережа. Facebook. Twitter. Instagram. Linked. In. Кількість осіб80217672587705 2 21892 744656 3. У вигляді графіка (полігон)Аналіз отриманої інформації

Номер слайду 10

Способи подання статистичних даних4. У вигляді стовпчастої діаграми (гістограми)5. У вигляді кругової діаграми

Номер слайду 11

Аналіз отриманої інформації{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Соціальна мережа. Facebook. Twitter. Instagram. Linked. In. Кількість осіб(Частота)8 021 7672 587 705 2 121 892 744 656 Відносна частота. Знайдіть загальну кількість користувачів, вказаних соціальних мереж? Знайдіть середню кількість користувачів, вказаних соціальних мереж?Знайдіть відсоткове відношення кількості осіб, що надають перевагу певній соціальній мережі до загальної кількості користувачів соціальними мережами. Побудувати гістограму, діаграму та полігон частот у текстовому редакторі Microsoft Word.

Номер слайду 12

Застосування нових знань у навчальній діяльностіНа підставі зібраних даних: а) складіть частотну таблицю;б) обчисліть обсяг вибірки;в) середнє значення статистичних вимірювань;г) відносну частоту значення вибірки. Додаткове завдання: Чи погоджуєтеся ви з висловом «Соціальні мережі – крадії часу»? Поясніть свою думку. Домашнє завдання, яке учні отримали за тиждень до цього уроку: упродовж дня протягом тижня фіксуйте та записуйте час, який ви витрачаєте на соціальні мережі.

Номер слайду 13

Підведення підсумків Поясніть, як соціологам вдалось так швидко підрахувати кількість голосів та визначити переможців місцевих виборів?{F5 AB1 C69-6 EDB-4 FF4-983 F-18 BD219 EF322}Соціальна мережа. Facebook. You. Tube. Instagram. Telegram. Тwitter. Кількість осіб (%)58%48% 28%14%5%

Номер слайду 14

Спідометри самооцінки Учні, домалювавши положення стрілки в кожному спідометрі, мають можливість самостійно і критично оцінити свою роботу та дисципліну під час уроку.

Номер слайду 15

Домашнє завдання На онлайн-платформі для вивчення математики GIOS у папці «Елементи прикладної математики» опрацювати урок 4 «Статистика».

Номер слайду 16

Вправа «Закінчіть речення» (Відкритий мікрофон)Підводячи підсумки майстер-класу, пропоную учасникам закінчити речення: Я дізнався, що…Мені сподобалося, що…Надалі я буду застосовувати…Можливо, було б краще, якби…Наскільки справдилися ваші очікування від майстер-класу…

Номер слайду 17

«Найбільш глибокий слід залишає те, що тобі вдалося відкрити самому» Д. Пойа

Номер слайду 18

pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
§ 24. Початкові відомості про статистику. Статистичні дані. Способи подання даних та їх обробки
Додано
28 січня
Переглядів
192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку