Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради. Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа№15»Наталія Власова,вчитель історії вищої категорії,вчитель методист«Використання на уроках історіїінформаційно – комунікативнихтехнологій з метою формуваннятехнологічної компетентності учнів»
Номер слайду 2
Актуальність технології BYOD(bring your own devices)більше 70% учнів мають власні смартфони; смартфони і планшети мають всі необхідні характеристики, які дозволяють використовувати їх замість персонального комп'ютера;використання технології BYOD дає можливість вирішити проблему недосконалості технічного оснащення навчального кабінету.
Номер слайду 3
«Використання на уроках історії інформаційно-комунікативних технологій як засіб формування технологічної компетентності учнів»Практичний посібник, у якому систематизовані різноманітні ІКТ відповідно до основних компетентностей учнів;Покрокова інструкція застосування інформаційно-комунікативних та мобільних технологій під час уроку;Готові вправи та авторські розробки та приклади їх використання на уроках історії.
Номер слайду 4
Актуальність теми: Одним з головних напрямів сучасної освітньої політики України є впровадження єдиного інформаційно-освітнього простору та комп’ютерних технологій в освітню систему держави, що відображається в наказах МОН України. А отже, для вчителя головним є пошук нових підходів, нових інформаційних технологій, які дозволять ефективно розвивати основні компетентності учнів.
Номер слайду 5
ІКТ на уроці історії: Інтерактивні вправи та дидактичні ігри ( Learning. Apps, Zondle, Class. Tools); Діаграми, комікси, “хмари тегів”, інфографіка, фотоколажі (Mind Map, Mindomo, Padlet, Word Cloud, Thing. Link, Onlinecharttool);Мобільні додатки для навчання (Kahoot, Canva, Quizlet, Pear Deck).
Номер слайду 6
Мобільний додаток «Quizlet»Дає можливість залучити учнів до колективної, творчої роботи і обговорення;Спрощує вивчення та розуміння термінології;Дозволяє ефективно та раціонально використати час на уроці.https://quizlet.com
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Мобільний додаток «Canva»Дає можливість працювати з ілюстраціями та текстом і створювати різноманітну графіку;Можливість працювати в групах, обирати, опрацьовувати та критично оцінювати необхідну інформацію;Можливість зберегти готовий продукт у зручному форматі, додавати коментарі та відгуки.https://www.canva.com/
Номер слайду 14
Мобільний додаток «Kahoot»Дозволяє створити питання для дискусії та слідкувати за обговоренням;Дає можливість створювати вікторини, дидактичні ігри, проводити опитування та тестування;Дозволяє адаптувати навчальну тему у цікаву, інтерактивну форму.https://create.kahoot.it/login
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Мобільний додаток «Crayon»Дозволяє використовуючи прості шаблони створити веб-сайт;Кожна частина сайту є окремим кейсом інформації, яку учні повинні критично осмислити і подати у вигляді сторінок сайту;Дає можливість залишати відгуки, коментарі, залучати до обговорення користувачів соціальних мереж.https://jz8ee.crayon.world/
Номер слайду 19
Браузерний додаток Pear Deck:синхронізується з обліковим записом у Google;дозволяє перетворити звичайну презентацію на інтерактивну взаємодію учнів у реальному часі;розширює можливості дистанційного навчання;надає можливість отримати миттєвий зворотній звя’зок під час активної сесії;може бути використаний за допомогою мобільних пристроїв.
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Мої поради:планувати роботу з пристроями не більше, ніж на 10 – 15 хвилин;ознайомити батьків з мобільними технологіями, встановивши функцію «Батьківський контроль» для забороненого контенту;зацікавленим вчителям – розробляти нові способи донесення інформації до учнів з використанням мобільних пристроїв та поєднувати їх з традиційними методами навчання.
Номер слайду 24
Запрошую до співпраці:vlasowanataliya.blogspot.com(095) - 191-21-59