20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Майстер-клас на тему: "Використання ІКТ на уроці іторії"

Про матеріал
Презентація у формі майстер-класу, містить методичні рекомендації щодо використання на уроці історії мобільних засобів навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради. Комунальний заклад освіти «Середня загальноосвітня школа№15»Наталія Власова,вчитель історії вищої категорії,вчитель методист«Використання на уроках історіїінформаційно – комунікативнихтехнологій з метою формуваннятехнологічної компетентності учнів»

Номер слайду 2

Актуальність технології BYOD(bring your own devices)більше 70% учнів мають власні смартфони; смартфони і планшети мають всі необхідні характеристики, які дозволяють використовувати їх замість персонального комп'ютера;використання технології BYOD дає можливість вирішити проблему недосконалості технічного оснащення навчального кабінету.

Номер слайду 3

«Використання на уроках історії інформаційно-комунікативних технологій як засіб формування технологічної компетентності учнів»Практичний посібник, у якому систематизовані різноманітні ІКТ відповідно до основних компетентностей учнів;Покрокова інструкція застосування інформаційно-комунікативних та мобільних технологій під час уроку;Готові вправи та авторські розробки та приклади їх використання на уроках історії.

Номер слайду 4

Актуальність теми: Одним з головних напрямів сучасної освітньої політики України є впровадження єдиного інформаційно-освітнього простору та комп’ютерних технологій в освітню систему держави, що відображається в наказах МОН України. А отже, для вчителя головним є пошук нових підходів, нових інформаційних технологій, які дозволять ефективно розвивати основні компетентності учнів.

Номер слайду 5

ІКТ на уроці історії: Інтерактивні вправи та дидактичні ігри ( Learning. Apps, Zondle, Class. Tools); Діаграми, комікси, “хмари тегів”, інфографіка, фотоколажі (Mind Map, Mindomo, Padlet, Word Cloud, Thing. Link, Onlinecharttool);Мобільні додатки для навчання (Kahoot, Canva, Quizlet, Pear Deck).

Номер слайду 6

Мобільний додаток «Quizlet»Дає можливість залучити учнів до колективної, творчої роботи і обговорення;Спрощує вивчення та розуміння термінології;Дозволяє ефективно та раціонально використати час на уроці.https://quizlet.com

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Мобільний додаток «Canva»Дає можливість працювати з ілюстраціями та текстом і створювати різноманітну графіку;Можливість працювати в групах, обирати, опрацьовувати та критично оцінювати необхідну інформацію;Можливість зберегти готовий продукт у зручному форматі, додавати коментарі та відгуки.https://www.canva.com/

Номер слайду 14

Мобільний додаток «Kahoot»Дозволяє створити питання для дискусії та слідкувати за обговоренням;Дає можливість створювати вікторини, дидактичні ігри, проводити опитування та тестування;Дозволяє адаптувати навчальну тему у цікаву, інтерактивну форму.https://create.kahoot.it/login

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Мобільний додаток «Crayon»Дозволяє використовуючи прості шаблони створити веб-сайт;Кожна частина сайту є окремим кейсом інформації, яку учні повинні критично осмислити і подати у вигляді сторінок сайту;Дає можливість залишати відгуки, коментарі, залучати до обговорення користувачів соціальних мереж.https://jz8ee.crayon.world/

Номер слайду 19

Браузерний додаток Pear Deck:синхронізується з обліковим записом у Google;дозволяє перетворити звичайну презентацію на інтерактивну взаємодію учнів у реальному часі;розширює можливості дистанційного навчання;надає можливість отримати миттєвий зворотній звя’зок під час активної сесії;може бути використаний за допомогою мобільних пристроїв.

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Мої поради:планувати роботу з пристроями не більше, ніж на 10 – 15 хвилин;ознайомити батьків з мобільними технологіями, встановивши функцію «Батьківський контроль» для забороненого контенту;зацікавленим вчителям – розробляти нові способи донесення інформації до учнів з використанням мобільних пристроїв та поєднувати їх з традиційними методами навчання.

Номер слайду 24

Запрошую до співпраці:vlasowanataliya.blogspot.com(095) - 191-21-59

pptx
Додано
15 травня
Переглядів
11
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку