Майстер-клас "Навчання техніки метання малого м’яча"

Про матеріал
Майстер-клас проведено з метою відстеження впливу рухливих міні-ігор на вивчення та опанування учнями техніки метання малого м’яча, збільшення зацікавленості та розвитку творчого мислення дитини, підвищення мотиваційної складової школярів, розвитку та виховання вольової активності, формування культури моральних почуттів та моральної поведінки учнів.
Перегляд файлу

 

 

 

Майстер-клас на тему:

Навчання техніки метання малого м’яча

 

 

 

 

 

 

 

 

Учитель фізичної культури

Степанова Л.П.

 

 

 

 

Мета: відстежити вплив рухливих міні-ігор на вивчення та оволодіння учнями технікою метання малого м’яча.

Завдання:

  • формування позитивної мотивації та підвищення інтересу учнів до метання м’яча;
  •  покращення ефективності техніки метання малого м’яча за допомогою використання рухливих міні-ігор;
  • розвиток морально-вольових якостей учнів, виховання у школярів моральних цінностей.

Пропоную наступні рухливі міні-ігри:

  • рухлива міні-гра «Розбий стіну дракона». Дракон забрав у полон наших приятелів. Існує спосіб визволення їх з неволі, який полягає у тому, що потрібно щосили кидати м’яча об стіну. При кожному такому ударі стіна дракона починає руйнуватися та тріщати, внаслідок чого чудовисько губить свою силу. Учні кидають м’ячі двома руками зверху, тримаючи їх за головою на відстані 3-4 м;
  •  рухлива міні-гра «Звільнися від поганої звички». Учні пригадують звички, які стоять на заваді досягнення ними успіху. Вставши боком до стіни, діти виконують два приставних кроки, при цьому рука повинна бути випрямлена, активно кидаємо м’яча об стіну. Почутий учнем звук, що виникає від потрапляння м’яча об стіну, означатиме зменшення проявів його шкідливої звички. Відстань до стіни – 3-4 м;
  • рухлива міні-гра «Перевір свою силу». Увазі учнів пропонується гра, в якій стіна виступає в якості мірила сили поштовху м’яча. Також стежимо за тим, на яку відстань відстрибне м’яч від стіни. Кидаємо двома руками з-за голови. Відстань до стіни – 3-4 м;
  • рухлива міні-гра «Увімкни світло». Учень метає м’яча однією рукою, знаходячись на відстані 6-8 метрів від стіни. Така дистанція дає змогу увімкнути світло у кухні. Роблячи три метри назад, школяр вмикає світло у кімнаті, ще три метри назад – увімкнення пральної машини, наступні три метри – приведення в дію праски чи електрочайника. Коли учень відходить на максимальні відстань, він отримує можливість зіграти у комп’ютерні ігри. Якщо учень кине м’яча з мінімальною силою або ж м’яч полетить в інший бік, світло не увімкнеться. Відтак дитині доведеться виправляти ситуацію, дотримуючись правил рухливої міні-гри;
  • рухлива міні-гра «Зроби мамі подарунок». Учні метають м’яча однією рукою з такої відстані, яка їм до снаги. Ця вправа супроводжується застосуванням ходьби приставним кроком.

 

Висновок. Використання рухливих міні-ігор є фундаментальним фактором підвищення ефективності техніки метання малого м’яча, посилення ролі та значення внутрішньої мотивації учня, а також розвитку моральних почуттів та навичок моральної поведінки.

 

docx
Додав(-ла)
Степанова Леся
Додано
23 серпня 2019
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку