МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
ЧОРТКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ВИКЛАДАЧІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Методична розробка
заняття з навчальної дисципліни «Фізична культура»
для студентів ІІ курсу спеціальності “Фармація”
Цілінський В.А.
ЧОРТКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Навчальна диципліна «Фізичне виховання»
Тема: БАСКЕТБОЛ
Завдання:
виховна Мета: Формування необхідності
ТИП ЗАНТТЯ: навчально-тренувальне.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: спортивний зал ЧДМК .
ІНВЕНТАР: баскетбольні м’ячі .
№з/п |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування часу |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина заняття (5 хв.) |
||||
І. |
Шикування, здача рапорту, перекличка, повідомлення завдань заняття . |
5 хв |
Студенти вишикувані в одну шеренгу; метод слова . |
|
ІІ. |
Стройові вправи: а) на місці: повороти направо, наліво, кругом; б) в русі: перешикування з однієї шеренги в дві, з однієї колони в колону по два. |
2 хв |
Слухати уважно підрахунок і чітко виконувати команди, метод – фронтальний . |
|
Загально розвиваючі вправи в русі (10 хв.) |
||||
ІІІ. |
Різновиди ходьби:
|
6 – 12 сек. кожна вправа |
Дистанція 1 м; руки прямі; лікті розведені; стопи пружні;
спина пряма .
|
|
ІV. |
Різновиди бігу:
Різновиди стрибків:
біг з прискоренням . |
4 – кола 20 м
20м 20м
20м 20м
20м
20м
20м
20м
|
Дистанція 1,5м; стегно виносити вперед-вгору;
частота максимальна; акцентувати увагу на поштовсі вгору;
стопи пружні; носочки відтягнуті; ноги в колінах не згинати;
руки працюють в передньо-задній площині .
Дистанція 2м; спина пряма; акцентувати увагу на вистрибуванні вперед – вгору; швидкість максимальна . |
|
Загальнорозвиваючі вправи в парах (10 хв.) |
||||
1.. |
В.п – стоячи обличчям один до одного, ноги на ширині плечей, руки на плечі партнеру: 1- 3- нахили, 4- в.п. |
16 разів |
Ноги під час нахилу в колінах не згинати. |
|
2. |
В.п – стоячи спиною один до одного, руки вгору в замок з партнером: 1- крок правою вперед, 2- в.п., 3- лівою, 4- в.п. |
16 разів |
На кожен крок максимально прогнутись. |
|
3. |
В.п – стоячи спиною один до одного, руки в сторони в замок з партнером: 1- 2- нахил в праву сторону, 3- 4- в ліву. |
16 разів |
Руки в замку не розривати. |
|
4. |
В.п - стоячи обличчям один до одного, сід на правій, руки в замок з партнером: 1- 2 перенесення ваги тіла в положення сід на правій, 3-4-сід на лівій. |
16 разів
|
Спина під час перенесення пряма. ЗЦМ- переносити на мінімальній висоті від підлоги. |
|
5. |
В.п - стоячи обличчям один до одного, права нога в лівій руці партнера: 1- 8 - стрибки на лівій, 9 - 16 – стрибки на правій.
|
16 разів
|
Акцентувати увагу на поштовсі вгору.
|
|
Основна частина заняття (45хв) |
||||
1. |
Передачі м’яча двома руками від грудей на партнера .
|
6-12 разів |
Лікті на рівні грудей під час передачі м’яча, передачу закінчувати пальцями кисті . |
|
2. |
Передачі м’яча двома руками від грудей на партнера з ударом м’яча об підлогу . |
6-12 разів |
Вдяряти м’яч на відстані 1 м від партнера . |
|
3. |
Передачі м’яча двома руками з-за голови на партнера . |
6-12 разів |
М’яч передавати по траєкторії . |
|
4. |
Передачі м’яча на партнера двома руками від грудей в русі (приставним правим, лівим боком) . |
2*10 м |
Стопи під час пересування пружні, передачу здійснювати дещо вперед на партнера . |
|
5. |
Штрафні кидки . |
10 разів |
Слідкувати за правильністю виконання . |
|
6. |
Двостороння гра . |
2*10 |
Згідно діючих правил . |
|
Заключна частина заняття (15хв) |
||||
1. |
Вправи на відновлення дихання. |
3 – 4 вправи |
Глибокі вдихи і видихи; |
|
2. |
|
3 – 5 хв |
Мотивація виставлених оцінок; аналіз частовживаних помилок; |
|
3. |
Домашнє завдання:
|
2 підходи по 15 разів |
Акцентувати увагу на поштовсі вгору. |
|