МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
ЧОРТКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ВИКЛАДАЧІВ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Методична розробка
заняття з навчальної дисципліни «Фізична культура»
для студентів спеціальності “Стоматологія ортопедична”
ЧОРТКІВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ
МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
Навчальна дисципліна: «Фізичне виховання»
Спеціальність: Стоматологія ортопедична
Тема: Гімнастика
Завдання:
виховна Мета:
1. Виховання правильної постави, чіткості та граціозності рухів;
2. Взаємоповага і взаєморозуміння на занятті;
3. Почуття колективізму і згуртованості дій.
ТИП ЗАНЯТТЯ: навчально-тренувальне.
МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ: гімнастичний зал
ІНВЕНТАР: гімнастичні мати, гімнастичний козел, гімнастичний місток.
№ з/п |
Зміст заняття |
Дозува-ння |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (25 хв) |
|||
І |
1.Шикування, привітання, повідомлення завдань заняття |
5 хв |
Фронтальний метод. |
ІІ
|
2. Стройові вправи: а) на місці: повороти направо, наліво, кругом; б) в русі: перешикування з однієї шеренги в дві, з однієї колони в колону по два. 3. Підрахунок пульсу в стані спокою. |
5 хв
2 хв
за 10 с |
Слухати уважно підрахунок і чітко виконувати команди,
фронтальний метод.
Аналіз показників |
Загально-розвиваючі вправи в русі |
|||
ІІІ. |
Різновиди ходьби: 1) на носках – руки вгору; 2) на п’ятках – руки за голову; 3) на зовнішній частині стопи; 4) в пів присіді – руки на пояс; 5) в присіді – руки на коліна. |
15-20 м. кожна вправа |
Дистанція 1 м; руки прямі; лікті розведені; стопи пружні; спина пряма. |
ІV.
V. |
Різновиди бігу: 1) в повільному темпі; 2) з високим підніманням стегна; 3) з закиданням гомілки; 4) з вистрибуванням вгору на кожен крок; 5) галопом правою, лівою; 6) галопом правим, лівим боком; 7) схресно правим, лівим боком. 8) біг з прискоренням; Загально-розвиваючі вправи на місці :1. Комплекс вправ з гімнастики №1 |
4–5 кіл 20 м
20 м 20 м
20 м 20 м
20 м 20 м
5 хв |
Дистанція 1,5 м; стегно виносити вперед-вгору; частота максимальна; акцентувати увагу на поштовху вгору; стопи пружні; носки відтягнуті; ноги в колінах не згинати; руки працюють в передньо-задній площині;
одночасний метод |
Основна частина заняття (45хв) |
|||
VІ. |
1. Повторення техніки виконання акробатичних елементів:а) виконання елементів окремо;
в) теж, але комбінація в цілому.
2.Повторення техніки виконання опорного стрибка через козла способом "зігнувши ноги"(д) та “кутом” (ю). а) виконання опорного стрибка по частинах б) виконання опорного стрибка в цілому;
3. Сприяти розвитку гнучкості.
б) з положення лежачи піднімання і опускання прямих ніг, торкаючись підлоги за головою;
|
20 хв
20 хв
5 хв
3-4 вправи |
Почерговий спосіб виконання Виконувати технічно вірно
Аналіз техніки виконання Індивідуальне виправлення помилок
Почерговий спосіб виконання Виконувати технічно вірно
Аналіз техніки виконання
Індивідуальне виправлення помилок
Дихання спокійне, виконувати повільно, без ривків
У повільному темпі
Максимально прогнутись |
Заключна частина заняття (15хв) |
|||
|
1. Вправи на відновлення дихання. 2. Шикування; 3. Підведення підсумків заняття; 4. Оцінювання студентів. 5. Домашнє завдання: згинання-розгинання рук в упорі лежачи від підлоги. |
3 – 5 хв
2 підходи по 20 р. |
Глибокі вдихи і видихи;
Фронтальний метод Мотивація оцінок
|