МАЙСТЕР-КЛАС ПРО ігри, ЯКІ ВЧАТЬ УЧИТИ, ВЧАТЬ УЧИТИСЯ ТА ВЧАТЬ ЖИТИ

Про матеріал
В червні 2020 року я брала участь у польсько-українському освітньому проєкті „Барви навчання – застосування сучасних методів навчання в українській початковій школі”. Це розробка Польського товариства педагогів та аніматорів KLANZA (м. Люблін, Польща) та ЛМГО „Центр освітньої політики” (м. Львів, Україна). Організатори (Олег Процак та Ева Ноґа, Україна) та тренери (Люцина Бзовська та Аґата Якушко-Собоцька, Польща). Основний принцип цієї методики – холістична концепція людини (Холістичне навчання (холістична освіта) — це концепція створення навчального процесу, що дивиться на цілісність сприйняття людиною інформації через поєднання фізичного, естетичного, інформаційного, емоційного, аудіо-візуального та духовного джерел сприйняття інформації Людина в холістичній освіті також сприймається як цілісна особа, що має потребу у гармонійному поєднанні різних джерел інформації для навчання та розвитку. Холістична освіта базується на засадах філософії холізму.), переконання щодо можливостей розвитку кожної особистості. Саме тому вважається, що кожна зустріч ТУТ і ЗАРАЗ, для всіх її учасників дає шанс усвідомити те, що можна змінити, чого варто навчитися. Хоч у кожного вже сформований потенціал особистості, він може подбати про його вдосконалення. Прагнучи щастя і добра можна розвиватися, беручи участь у завданнях, які реалізовуються в групі. Гарні відносини та вміння співпрацювати є метою КЛАНЗИ. *Я опрацювала на практиці цю методику і сьогодні хочу поділитися найбільш вдалими вправами. *На перший погляд вони дуже прості. Щоб їх провести, не потрібно особових умов, матеріалів чи реквізитів. *Використовуйте все, що є під рукою, але, обов’язково додайте свій креатив. *Всі ці активності допоможуть дітлахам знайти спільну мову з однокласниками, учителем, батьками, незнайомцями; зроблять дітей впевненішими у собі, навчать їх висловлювати і аргументувати свої думки, креативно мислити.
Перегляд файлу
  • МАЙСТЕР-КЛАС

 

ПРО ігри, ЯКІ ВЧАТЬ УЧИТИ, ВЧАТЬ УЧИТИСЯ ТА ВЧАТЬ ЖИТИ

З досвіду роботи

учителя початкових класів

Бахмутської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 18

ім.Дмитра Чернявського

Бусел Ірини

 

Найбільша таємниця світу

Прихована в шкільній площині:

Школяр маленький, увібравши світло,

Стає славетним у своїй країні.

Яким мистецтвом треба володіти,

Як малювати пензликом любові,

Щоб учень міг вершину підкорити,

Отримавши проекції у школі!

У тім мистецтві втілені ідеї,

Віками накопичені майстрами.

Із нього щедро черпають натхнення

Покликані ставати вчителями.

 

В червні 2020 року я  брала участь у польсько-українському освітньому проєкті „Барви навчання – застосування сучасних методів навчання в українській початковій школі”.

Це розробка Польського товариства педагогів та аніматорів KLANZA

(м. Люблін, Польща) та ЛМГО „Центр освітньої політики” (м. Львів, Україна).

Організатори (Олег Процак та Ева Ноґа, Україна) та тренери (Люцина Бзовська та Аґата Якушко-Собоцька, Польща).

 Основний принцип цієї методики – холістична концепція людини (Холістичне навчання (холістична освіта) — це концепція створення навчального процесу, що дивиться на цілісність сприйняття людиною інформації через поєднання фізичного, естетичного, інформаційного, емоційного, аудіо-візуального та духовного джерел сприйняття інформації Людина в холістичній освіті також сприймається як цілісна особа, що має потребу у гармонійному поєднанні різних джерел інформації для навчання та розвитку. Холістична освіта базується на засадах філософії холізму.), переконання щодо можливостей розвитку кожної особистості. Саме тому вважається, що кожна зустріч ТУТ і ЗАРАЗ, для всіх її учасників дає шанс усвідомити те, що можна змінити, чого варто навчитися. Хоч у кожного вже сформований потенціал особистості, він може подбати про його вдосконалення. Прагнучи щастя і добра можна розвиватися, беручи участь у завданнях, які реалізовуються в групі. Гарні відносини та вміння співпрацювати є метою КЛАНЗИ.

*Я опрацювала на практиці цю методику і сьогодні хочу поділитися найбільш вдалими  вправами.

*На перший погляд вони дуже прості. Щоб їх провести,  не потрібно особових умов, матеріалів чи реквізитів.

*Використовуйте все, що є під рукою, але, обов’язково додайте свій креатив.

*Всі ці активності допоможуть дітлахам знайти спільну мову з однокласниками, учителем, батьками, незнайомцями; зроблять дітей впевненішими у собі, навчать їх висловлювати і аргументувати свої думки, креативно мислити.

 

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

  • Ми всі приїхали сюди на різних видах транспорту, давайте згадаємо, як це було…

ВПРАВА «ТРАНСПОРТ»

 

( формування навичок розрізняти темп музики, робота в команді,

 «осучаснений» медіапростір, у якому ми живемо)

 

Тролейбус-повільний акомпанемент

Маршрутка-помірний акомпанемент

Таксі-швидкий акомпанемент

Учасники рухаються під «свою» музику, зупиняються , коли темп музики змінюється.

 

  • Ось ми вже й на місці!

 

ВПРАВА «ПРИВІТАННЯ»

 

  • «Привіт!»-подаємо праву руку
  • «Гей!»-вітаємось плескаючи правими долонями
  • -«Привіт!»-подаємо праву руку
  • «Окей!»-показуємо великий палець
  • « Наснага й  витривалість нехай в нас розквіта!»

 

ВПРАВА «ВІТАЮ УСІХ…особливо тих, які…»

 

  • Скучили за  роботою!
  • Добре відпочили влітку!
  • Зробили повну вакцинацію!
  • Написали календарні плани!
  • Випили зранку смачної кави!
  • Мають класних друзів!

У кого сьогодні чудовий настрій!

 

  • А зараз спробуємо відгадати, який відомий всім предмет, буде сьогодні нам у нагоді!

 

ВПРАВА «ПЕРЕДАЙ ІНШОМУ» (КУБИК)

Учасники стають у колону одне за одним. Останній розвертається назад і бачить предмет, який їй (тільки їй!) показує ведучий. Повертається до попереднього учасника, просить його повернутися обличчям і показує мімікою, рухами образ цього предмета. Той запам’ятовує і показує для наступного. І так, поки черга не дійде до першого в колоні. Перший учасник намагається з’ясувати, який же предмет ведучий показував.

 Після того, як він назве свій варіант, ведучий показує сам предмет.

 

Після вправи обов’язково проаналізувати внесок кожного в процес.

 

ВПРАВА «ЧАРІВНИЙ КУБИК»

 

( ведучий кидає кубик, в залежності від кількості «цяток» на грані кубика, виконуються дії

 

1- Чи любите ви малювати? Що?

2- Чи любите ви малювати? Чим?

3- Чи любите ви малювати? На чому? 

4- Ви полюбляєте перемальовувати якусь картинку?

5- Ви полюбляєте придумувати сюжет свого малюнка самостійно?

6- Чи можете намалювати предмет (істоту, явище), якого ніколи не бачили?


  Чи бачили ви коли-небудь ПОСМІХАЙКА? Чи можете його намалювати? Звідки маєте уявлення про його образ?

  Чому один і той же предмет (істоту, явище) різні люди малюють по-різному?

 

КУБИК KLANZA

 

(продуктивна вправа розвиває увагу, графічні навички)

 

 

  • А тепер наш Посміхайко стане справжнім!

ВПРАВА «КЛАСНИЙ СЕЛФІ-ФОТОАЛЬБОМ»

«Я і мої друзі посміхаються!»

 

Ведучий пропонує учасникам (на бажання) створити селфі для фотоальбому.

 

РЕФЛЕКСІЯ: ВПРАВА «ДОДАЙ СЛОВО!»

(продуктивна та активна вправа, яка формує вміння роботи з інформацією)

Учасникам треба об’єднатися  у 6 груп, кожна група отримує набір слів,

 які треба «вставити» у вірш…

 


1)Сміх-це ліки від хвороби,

Сміх вбиває всі мікроби.

Сміх лікує біль розлуки,

Гонить геть душевні муки.

2)Сміх-це радість із глибин,

Крутить крилами,як млин.

Сміх-це край живих чудес.

Сміх-це промінь із Небес.

3)Сміх-це квітне вся природа.

Сміх-це мрія,це свобода.

Сміх сипле сонечка проміння,

Тепле́ньке це,мале створіння.

4)Сміх-це гра веселки з нами,

Вона сміється кольорами.

Сміх-обняти всі планети...

Сміх-це довгий хвіст комети.

5)Сміх душі-це сміх дитини,

Щасливої до сліз людини.

Сміх-це найсильніша зброя.

Наповал разить героя.

6)Сміх-це просто та прекрасно.

Не буває сміх невчасно.

Сміх-це казка,все можливо.

Щирий сміх-це чудо-диво!


1- Чи любите ви малювати? Що?

 

2- Чи любите ви малювати? Чим?

3-Чи любите ви малювати? На чому?

 

4- Ви полюбляєте перемальовувати якусь картинку?

5- Ви полюбляєте придумувати сюжет свого малюнка самостійно?

 

 

6- Чи можете намалювати предмет (істоту, явище), якого ніколи не бачили?


 


 

 


 

 

docx
Додано
25 вересня 2021
Переглядів
1191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку