Майстер-клас. Проектування-декоративної-тарілки в графічному редакторі Adobe Photoshop. Дана публікація сприятиме в опануванні навичок роботи в професійному графічному редакторі Adobe Photoshop з покроковим описом, розрахованим навіть для початківця. Дана розробка дасть можливість сормувати практичні уміння та навички зі створення об'єктів технологічної діяльності застосовуючи сучасні інформаційні технології, використовувати і будувати прості математичні моделі для вирішення технологічної проблеми.
1
Майстер-клас
Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс:
загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія №23 Вінницької міської ради»
«ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЕКТУВАННІ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
майстер-клас
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович
Мета: |
освітня: формувати практичні уміння та навички зі створення об’єктів технологічної діяльності застосовуючи сучасні інформаційні технології, використовувати і будувати прості математичні моделі для вирішення технологічної проблеми; виховна: виховувати прагнення до створення власного продукту проектної діяльності; розвиваюча: сприяти розвитку математичної та комп’ютерної компетентності; профорієнтаційна: ознайомлення з професією дизайнера, конструктора. |
Обладнання та наочні посібники: робочий стіл, ескізи, макети, зразки подібних виробів, проекційний апарат, екран, комп’ютер, комп’ютерна презентація, відеоролик, плакати, інструкційні картки, роздатковий матеріал, алгоритм виконання завдання (роздруківка для кожного учасника майстер-класу).
Міжпредметні зв’язки: математика, інформатика.
ПОСЛІДОВНІСТЬ ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ
У діалоговому вікні «Створити» пропишіть назву об’єкта проектування. «Ім’я»: Наприклад: (Тарілка_Луп’як) – кожен прописує своє прізвище.
Натиснувши на стрілку буфера обміну, оберіть міжнародний формат паперу А4. Підтвердіть «Ок»
Для зручності натисніть клавішу <F>, для переходу у повномасштабний режим роботи.
|
|
|
|
На панелі параметрів інструменту «Заливка» оберіть колір натиснувши піпеткою на 15% сірого.
|
|
|
|
На панелі параметрів і опцій біля напису «Фігура:» натисніть стрілку і оберіть фігуру «Квітка 1»
|
|
Намалюйте зображення фігури на робочому полі документа. Це можна зробити двома способами:
Для подальшої роботи, шар-фігуру, що утворилася як смарт об’єкт, необхідно растерезувати. Правою кнопкою мишки натисніть на шар-фігуру і оберіть «Растерезувати».
Після цього виконайте обводку фігури, що растерезували. Для цього на шар-фігурі 1 потрібно натиснути лівою кнопкою мишки два рази. У вікні «Стиль шару», що відкрилось, поставте галочку «Обведення» та задайте параметри для його виконання:
Розмір – 1 пікс.
Положення - зовні.
Режим накладання – звичайний.
Непрозорість – 100%.
Тип обводки – колір.
Колір – чорний
Повторіть наступні дії 6-8 разів.
Нажміть клавіші <Ctrl+0> для повного перегляду файлу.
Алгоритм збереження:
«Файл» - «Зберегти як» – перевірити назву файлу – вказати шлях – вибрати потрібний формат – зберегти. (Дану операцію виконати для обох форматів).
Для перегляду остаточного варіанту тарілки, після вирізання деталей і склеювання їх у виріб, можна виконати схему збирання. Це дасть можливість побачити площу і місця з’єднання.
Для виконання схеми необхідно трансформувати шари-фігур повертаючи їх на однаковий градус відносно один одного починаючи з шару-фігури 3.
Для цього:
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович