Презентація "ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЕКТУВАННІ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ"

Про матеріал

Презентація "ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЕКТУВАННІ ОБ'ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ" до майстер-класу по виготовленню декоративної тарілки з фанери.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЕКТУВАННІ ОБ’ЄКТІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»Комунальний заклад «Навчально-виховний комплекс:загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія №23 Вінницької міської ради»майстер-клас. Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович

Номер слайду 2

Мета: Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайовичформувати практичні уміння та навички зі створення об’єктів технологічної діяльності застосовуючи сучасні інформаційні технології, використовувати і будувати прості математичні моделі для вирішення технологічної проблеми.

Номер слайду 3

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. В сучасних умовах технологічних інновацій є актуальним впровадження в учбовий процес сучасних графічних комп’ютерних програм та навичок роботи з ними, що сприяє зміцненню теоретичних і практичних знань, творчої майстерності учнів та їхній проектно-технологічній компетентності. Auto. CADb. CAD КОМПАСSketch. Up Make. Autodesk 123 DNetfabb. Adobe Photoshop

Номер слайду 4

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович Auto. CAD – найвідоміший із продуктів компанії Autodesk, універсальна система автоматизованого проектування, що поєднує у собі функції двовимірного креслення й тривимірного моделювання. Auto. CAD дозволяє легко й швидко створювати на основі моделі розрізи й проекції, ефективно формувати комплекти креслень і керувати ними: групувати їх по розділах проекту та інших логічних категорій;створювати переліки аркушів, керувати видами креслень;архівувати комплекти проектної документації та організовувати спільну роботу фахівців. Наявні в Auto. CAD засоби візуалізації, такі як анімація й реалістичне тонування, допомагають виявити будь-які вади на ранніх етапах проектування. НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ САПР (СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ) СВІТОВИХ ВИРОБНИКІВ

Номер слайду 5

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайовичb. CAD – 2- і 3- вимірна система автоматизованого проектування, розроблена російською компанією "ПРОПРО Група".b. CAD являє собою інтегрований пакет для двовимірного креслення, об'ємного моделювання й реалістичної візуалізації. Система одержала широке поширення в меблевому виробництві та дизайні інтер'єрів.   НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ САПР (СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ) СВІТОВИХ ВИРОБНИКІВ

Номер слайду 6

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. КОМПАС – система автоматизованого проектування, розроблена російською компанією "АСКОН" з можливостями оформлення проектної й конструкторської документації відповідно до стандартів серії ЕСКД і СПДБ (Система проектної документації для будівництва). Існує у двох версіях: Компас-Графік - для виконання плоских кресленників. КОМПАС-3 D - для тривимірного проектування   НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ САПР (СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ) СВІТОВИХ ВИРОБНИКІВ

Номер слайду 7

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. Sketch. Up Make - це безкоштовне програмне забезпечення, що дозволяє швидко створювати і редагувати тривимірну графіку. Головні особливості даного ПЗ - повна відсутність вікон попереднього налаштування, а також наявність необхідних плагінів в комплекті, які дозволяють після створення тривимірного об'єкту розташувати його на карті Google. Дана програма зручна для початківців користувачів, які не будуть проектувати складні деталі.    НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ САПР (СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ) СВІТОВИХ ВИРОБНИКІВ

Номер слайду 8

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. Autodesk 123 D - безкоштовна програма, яка користуються у любителів 3 D-моделювання великою популярністю. Її особливості - в простоті і зрозумілості інтерфейсу і функцій. Продуманість програми - запорука того, що кожен користувач зможе легко розібратися в програмі. Процес проектування спрощується завдяки тому, що користувачі отримують вихідні базові форми і приклади моделей, тематичні конструктори. Додаток працює на базі Windows, Mac і i. OS (i. Pad) і сумісно з 123 D Sculpt, 123 D Catch, 123 D Make за допомогою загальної хмарної пам'яті.  НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ САПР (СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ) СВІТОВИХ ВИРОБНИКІВ

Номер слайду 9

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. Netfabb - безкоштовна програма доступна кожному користувачеві і працює на платформі Windows, Linux або Mac OS. З її допомогою можна виконувати такі дії:• редагування STL-сітки,• виправлення та аналіз файлів. Програма розрахована на те, що нею може користуватися навіть початківець 3 D-модельєр. Інтерфейс відрізняється простотою, а основний формат, в якій зберігаються файли, - * .fabbproject. Це програмне забезпечення вважається кращим для початківців користувачів і тих, хто бажає вчитися створювати 3 D-файли високої якості. НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ САПР (СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ) СВІТОВИХ ВИРОБНИКІВ

Номер слайду 10

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. Photoshop головним чином призначений для редагування цифрових фотографій та створення растрової графіки. Розширена версія програми Adobe Photoshop Extended призначена для більш професійного використання, а саме — при створенні фільмів, відео, мультимедійних проектів, тривимірного графічного дизайну та веб-дизайну, для роботи в галузях виробництва, тощо. У програмі Adobe Photoshop Extended сучасних версій (CS4, CS5, CS6, CC) можна відкривати і працювати з 3 D-файлами, створюваними такими програмами, як Adobe Acrobat 3 D, 3ds Max, Maya і Google Earth. Програма включає в себе також команди з перетворення плоских фотографій в тривимірні об'єкти певної форми, такі як, наприклад, банка, піраміда, циліндр, сфера, конус та ін. НАЙБІЛЬШ ПОШИРЕНІ САПР (СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ) СВІТОВИХ ВИРОБНИКІВ

Номер слайду 11

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. АНАТОЛІЙ ЄФІМОВ – вчитель трудового навчання. м. Херсон. Техноллогія- ажурне випилювання. Матеріал - фанера 6-8 ммІнструменти - ручний лобзик, пилочки Groz. Оздоблення - пірографія, декупаж, вживлення фото пейзажу в дерево. Час виконання – 6-8 годин.

Номер слайду 12

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. АНАТОЛІЙ ЄФІМОВ – вчитель трудового навчання. м. Херсон. Техноллогія- ажурне випилювання. Матеріал - фанера 6-8 ммІнструменти - ручний лобзик, пилочки Groz. Оздоблення - пірографія, декупаж, вживлення фото пейзажу в дерево. Час виконання – 6-8 годин.

Номер слайду 13

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. МОДЕЛІ-АНАЛОГИ ДЕКОРАТИВНИХ ТАРІЛОК З ФАНЕРИ1234

Номер слайду 14

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. МОДЕЛІ-АНАЛОГИ ДЕКОРАТИВНИХ ТАРІЛОК З ФАНЕРИ1234

Номер слайду 15

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. ФОРМИ ФІГУР, РОЗМІЧАННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ1234

Номер слайду 16

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. ВИГЛЯД РОЗМІЧАННЯ ТА ОЗДОБЛЕННЯ ВИРОБУ

Номер слайду 17

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. ВАРІАНТИ ФОРМ ДЕКОРАТИВНИХ ТАРІЛОК З ФАНЕРИ

Номер слайду 18

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. ВАРІАНТИ ОЗДОБЛЕННЯ ДЕКОРАТИВНИХ ТАРІЛОК З ФАНЕРИ123456

Номер слайду 19

ВИДИ ТА ВАРІАНТИ ОЗДОБЛЕННЯ ДЕКОРАТИВНИХ ТАРІЛОК З ФАНЕРИПірографія. Ажурне випилювання. Геометричне, яворівське різьблення. МаркетріЗа допомогоютрафарету. Декупаж

Номер слайду 20

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. Педагогiчно обгрунтований i правильний вибiр об’єкта проектування збагачує знання, вмiння i навички, розвиває логiчне мислення i самостiйнiсть. Рекомендованi проекти повиннi бути досить складними, щоб викликати в учнів зацiкавленiсть, але водночас i доступними для виготовлення. Починати роботу слiд з найпростiших форм, які є дешевшими з точки зору кiлькостi використаного матерiалу. Слід урахувати й те, що подiбнi вироби не вимагають великих затрат часу, швидко досягається кiнцевий результат, що заохочує до подальшої роботи. ВИМОГИ ДО ВИБОРУ ОБ’ЄКТА ПРОЕКТУВАННЯ

Номер слайду 21

Вчитель: Луп’як Дмитро Миколайович. Практична робота: створення ескізу та розробка конструкції декоративної тарілки з фанери у графічному редакторі Adobe Photoshop. Мета: освітня: формувати практичні уміння та навички зі створення об’єктів технологічної діяльності застосовуючи сучасні інформаційні технології, використовувати і будувати прості математичні моделі для вирішення технологічної проблеми; виховна: виховувати прагнення до створення власного продукту проектної діяльності;розвиваюча: сприяти розвитку математичної та комп’ютерної компетентності;

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Матвійчук Сергій Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Шарабура Оксана Геннадіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Бухтій Ольга
    Дуже корисно і для вчителя, і для учня. Автор - молодець!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
4297
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку