Майстер-клас "Способи використання онлайн-додатку Plickers в класі"

Про матеріал
В даному матеріалі презентується сервіс Plickers, який дозволяє швидко та зручно проводити експрес-опитування учнів під час уроку. Представлені можливості сервісу та способи його використання.
Перегляд файлу

В даному матеріалі презентується сервіс Plickers, який дозволяє швидко та зручно проводити експрес-опитування учнів  під час уроку.

Представлені можливості сервісу та способи його використання.

Способи використання онлайн –додатку  Plickers в класі

Plickers - це безкоштовний сервіс, який дозволяє швидко та легко збирати та обробляти відповіді учнів. Дані оцінювання збираються в режимі реального часу, і можуть бути використані вчителем  для реструктуризації та адаптації своїх уроків. 

Як це працює?

Вчителю потрібен мобільний телефон або планшет із встановленим додатком Plickers, а учням - картки Plicker, які можна роздрукувати безкоштовно на сайті Plickers.com. 

Зразок картки Plickers

Усі картки пронумеровані. Вчитель завчасно готує запитання  і записує їх в додаток Plickers. На уроці  роздає картки учням і присвоює номер, вказаний на картці Plickers,  учню у обліковому записі на веб-сайті. Під час уроку ці запитання проектуються на екран, а учні обирають відповідь, піднімаючи свої картки Plickers обраним варіантом (A,B,C,D) догори. Вчитель сканує підняті картки за допомогою свого електронного пристрою. Додаток миттєво оцінює та систематизує відповіді учнів, так, що вчитель одразу бачить на своєму електронному пристрої результат опитування.

Способи використання Plickers

1. Швидка перевірка розуміння матеріалу у процесі вивчення 

Plickers чудово підходять для швидкого тестування, яке можна проводити навіть під час урок. Результати тестування у Plickers, можуть допомогти вчителю усвідомити прогалини в знаннях учнів і скоригувати навчальну діяльність. Plickers може покращити успішність  учнів, активізувати  увагу на уроці. Перевірка розуміння та рецензування - це те, чого можна легко досягти в класі за допомогою технології Plickers. 

Вчитель отримує автоматичний зворотний зв'язок, і в ньому показано як відповідають учні, щоб можна було легко коригувати хід уроку на основі відповідей

2. Обговорення питання

Іншим способом використанням Plickers є збір думок чи вражень учнів стосовно книги, події чи запитання. Наприклад, будь-яке запитання, пов’язане з художнім твором, яке вчитель задавав в класі, можна ввести у Plickers та запропонувати всім учням дати відповідь. В результаті, до роботи над запитанням  залучені всі учні класу, а не декілька. Вчитель може ввести в Plickers запитання з декількома варіантами відповіді і включити “інше” як одну з відповідей та запропонувати учням детальніше розповісти про свою позицію.

3. Кількість присутніх на уроці

Plickers дозволяє легко та швидко відмітити відсутніх учнів на уроці.

Алгоритм дій:

-  створити свій обліковий запис Plickers,

- створити клас і призначити пронумеровані картки Plicker учням за алфавітом

 - задати питання - “Хто присутній на уроці?”.  Учні піднімають свої картки.

-  Вчитель сканує підняті картки своїм пристроєм і отримує відповіді з прізвищами  присутніх учнів, а це означає, що «всі прізвища  без відповідей» - відсутні. 

4. Опитування для збору інформації

Процес опитування можна зробити анонімним. За допомогою Plickers можна приховати результати або поділитися результатами з класом: від голосування за варіант домашнього завдання, до того, куди саме поїхати на наступну екскурсію. Якщо не потрібно більше чотирьох варіантів відповіді, Plickers чудово підходить. 

Мої лайфхаки:

  • Призначте один номер картки Plickers кожному учню на весь навчальний рік
  • Для швидкого та простого доступу прикріпіть картку учня Plicker до зошиту
  • Заламінуйте картки Plicker, щоб продовжити термін їх використання

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1.  Elena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Макаренко Олег Анатолійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
31 грудня 2020
Переглядів
933
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку