Майстер-клас: "Стратегії розвитку критичного мислення"

Про матеріал
Приклади застосування стратегій розвитку критичного мислення на різних етапах уроку.
Перегляд файлу

Стратегії розвитку критичного мислення.

Типова освітня програма для 1-2 класів НУШ під редакцією

О.Я. Савченко.

2 клас

Тема уроку

Етап уроку

Назва стратегії

Приклад застосування (завдання учням)

Українська мова

 

Зв'язок прикметників з іменниками.

Актуалізація опорних знань. Мотивація навчальної діяльності.

«Розминка»

Вправа «Жила-була лисиця…»

Необхідно дібрати прикметники до слова лисиця. Кожен з учнів повторює попередній ряд, доповнюючи своїми словами:

  • Жила-була руда лисиця…
  • Жила-була руда хитра лисиця…
  • Жила-була руда хитра пухнаста лисиця…
  • Жила-була руда хитра пухнаста гостровуха лисиця…

Літературне читання

 

Робота з дитячою книжкою.

Бруно Ферреро «Мишко».

Сприймання та усвідомлен

ня знань. Застосування знань.

«Шість капелюхів мислення»

Робота в групах. Кожна група представляє капелюхи певного кольору і має, спираючись на певний тип мислення, дотримуватися відповідного підходу до аналізу оповідання (предмету дискусії). Наприклад, команда білого капелюха – аналіз фактів, жовтого – оцінка переваг, чорного – оцінка негативного розвитку…

 

Білий капелюх (факти).

Про що розповідається в оповіданні?

  • Про пригоду ведмедика Мишка.

Жовтий (позитив).

Що гарного в оповіданні?

  • Мишко здійснив добрий вчинок.

Чорний (проблеми).

Що негативного?

  • Дівчинка погано ставилася до ведмедика.

Червоний (емоції).

Які почуття виникли під час читання?

  • Спочатку – почуття жалю, а потім – гордість за ведмедика.

Зелений (творчість).

Як, на вашу думку, у подальшому складеться життя Мишка? Як би ви продовжили цей твір?

  • Хворий хлопчик зрадіє подарунку. Буде любити та дбайливо ставитися до Мишка.

Синій (узагальнення).

Чого навчає нас це оповідання?

  • Треба робити добро навіть якщо тобі колись зробили боляче.

Я досліджую світ

 

Як зимують птахи та звірі.

Рефлексія

«Незакінчені речення»

Початки речень записано на дошці, плакаті. Учні почергово висловлюються одним реченням.

- Сьогодні я дізнався… як зимують птахи, як зимують звірі…

- Я виконував завдання…у словнику довідався про значення слова зимівля.

- Я навчився…розрізняти спосіб життя тварин взимку.

- Я зміг…розповісти про зимівлю ведмедя.

- Мене здивувало, що…козулі тримаються стадом, а головною є досвідчена самка.

- Мені було корисно дізнатися…яку їжу треба підготувати на зиму птахам.

- Я розповім батькам …що треба змайструвати годівничку і повісити у дворі, щоб підгодовувати пернатих всю зиму.

 

docx
Додано
30 січня 2022
Переглядів
317
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку