22 серпня о 18:00Вебінар: Як зробити урок цікавим: перевірені лайфхаки

Майстер-клас "Виготовлення квітки"

Про матеріал

Ознайомити колег із технікою «торцювання», її застосуванням в роботі з дітьми на гуртковій роботі та уроках образотворчого мистецтва; формувати практичні навички у створенні квітки із крепового паперу (об'ємне торцювання).

Перегляд файлу

 

Майстер-клас

«Виготовлення квітки у техніці «торцювання»

(міський семінар вчителів

образотворчого мистецтва, 2013р.)

 

 

 

Підготувала Любчич

Вікторія Володимирівна,

учитель образотворчого мистецтва

та художньої культури,

кваліфікаційна категорія

«спеціаліст вищої категорії»

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Кам'янське

2016 р.

Мета: ознайомити  колег із технікою «торцювання», її застосуванням  в роботі з дітьми на гуртковій роботі та уроках образотворчого мистецтва; формувати практичні навички у створенні квітки із крепового паперу (об'ємне торцювання).

Обладнання: креповий папір, пластилін, шпажки, дріт для стебла, ножиці.

  • Сподіваюсь, що від перегляду виставок ви отримали певне задоволення. І думаю наступна справа не розчарує вас.

А ви чули легенду про щастя? Стверджують, що воно перебувало у золотистому, щільно стуленому пуп'янку квітки. Ніхто не міг дістатися до нього, хоча й намагалися: хто - силою, хто – хитрощами, хто – заклинаннями. І йшли до тієї квітки і старі й молоді, здорові й каліки, йшли царі зі шляхетним почтом і жебраки з торбами, йшли багатії-марнотрати і злидарі без копійки за душею. Натовп біля квітки збирався і, згодом, розходився ні з чим. Щастя нікому не давалося до рук.

Та ось одного разу луками, де росла ця квітка, йшла натомлена тяжкою працею бідна жінка, яка вела за руку свого маленького сина. Їй хотілося бодай подивитися на пуп'янок чарівної квітки щастя, якого вона так і не побачила за все своє життя, лише тяжко зітхала згадуючи про нього.

Жінка тихенько, із завмиранням серця наблизилася до квітки… Раптом її хлопчик, побачивши пуп'янок чарівної квітки дзвінко і голосно, як може лише дитина, розсміявся.

І сталося диво! – Тієї самої миті пуп'янок розкрився. Те, що не вдавалося зробити ні силою, ні хитрощами – зробив веселий безтурботний сміх.

Тож давайте подаруємо один одному посмішку і розпочнемо нашу творчу зустріч.

Сьогодні кожен намагається чимось здивувати. Моя мета не дивувати Вас, а поділитися тим, що я нещодавно відкрила для себе. Можливо, з цією технікою дехто із присутніх знайомий. Коли стало переді мною питання, що показати на майстер-клас, перше про що я згадала – це техніка «торцювання із крепового паперу». Випадкова зустріч в Інтернеті з цим видом творчості, мене зацікавила і наштовхнула на думку, як це можна застосувати в роботі з дітьми.

Перші спроби були зроблені на гуртковій роботі. Результати показали, що дітям сподобалося виконувати аплікацію з торцівок завдяки своїй простоті, доступності, незвичності та яскравості виконаних робіт. Навіть ті учні, які не вміють гарно малювати, можуть отримувати задоволення від своєї роботи, виготовляючи виріб по готовому шаблону.

(Демонстрація робіт : перегляд виставлених творчих робіт)

Цей вид роботи розвиває творче мислення, естетичний смак, самостійність у підборі матеріалів, інструментів, розвиває моторику рук, посидючість та акуратність.

Як же створюються такі малюнки-килими та об'ємні вироби?

Презентація технології «торцювання»:  слайди: 1-6

 

 

 

 

 

 

 

 

У техніці «торцювання» розрізняють кілька видів виготовлення виробів.

Презентація: слайд – 7

Для роботи потрібно не так багато матеріалів.

Презентація: слайд – 8

На уроках із-за нестатку часу одну роботу складно виконати від початку й до кінця. Я спробувала цю техніку у створенні колективної роботи. Кожен учень робить фрагмент великої композиції. Такий вид роботи зацікавлює кожну дитину і створює атмосферу гри, виховує у школярів почуття відповідальності та колективізму.

Презентація: слайд – 9

Ось що в нас вийшло. ( Демонстрація колективних робіт: «Козак», рамка для фотографії)

 C:\Users\мама\Desktop\DSC01786.JPGC:\Users\мама\Desktop\DSC01787.JPG

Серед представлених робіт Ви можете бачити і об'ємні композиції, створені як індивідуально так і в групах.

(Звернути увагу на «кактуси» та «декоративні дерева»)

 

C:\Users\мама\Desktop\DSC01098.JPG

 

 

C:\Users\мама\Desktop\DSC01013.JPG   C:\Users\мама\Desktop\DSC01061.JPG

Робота захоплююча, цікава. Ми всі з вами творчі люди і кожен із Вас ознайомившись із технікою «торцювання» знайде їй застосування в своїй роботі з дітьми різного віку.

Зараз хочеться ознайомити з технологією виготовлення квітки в техніці «торцювання» на пластиліні й надати Вам можливість  зробити «квітку-щастя».

 

Презентація: слайди - 10-11

Допомагати мені будуть учениці 9 кл.:_________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Перед Вами для кожного ми приготували необхідні матеріали для виготовлення квітки.

 

Презентація: слайд – 12

 

Ну а крапелькою терпіння, я думаю, Ви вже запаслися. І так, почнемо!

Презентація: слайд – 13-14

 

      У кожного є шпажка та стрижень від кулькової ручки. Оберіть щось одне для створення торцівок.

Презентація: слайд – 15-25

 

Я бачу на Ваших обличчях задоволення. Мені приємно, що я вам надала можливість побути трохи дітьми.

В знак поваги до Вас і приємних хвилин співробітництва з Вами, прошу прийняти часточки наших сердець і любові. (діти дарують сувеніри - об'ємні серця  у техніці «торцювання»)

Заздалегідь дякую за увагу, терпіння. Хай Вам щастить!

І запрошую: фото на пам'ять із своїми виробами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
9 квітня 2018
Переглядів
616
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку