11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

"Знавці образотворчого мистецтва"

Про матеріал

План-конспект відкритого заходу з образотворчого мистецтва

"Знавці образотворчого мистецтва"

для 6 класу






.

.

.

.

.

.

.

.

.

.






Перегляд файлу

 «ЗНАВЦІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА»

відкритий захід для учнів  6 класу з предмету

образотворче мистецтво

 

 Мета:

навчальна: сформувати уявлення про образотворче мистецтво; активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію;

розвиваюча: розвивати творчі здібності та образне мислення учнів; стимулювати розвиток естетичних почуттів учнів.

виховна: виховувати інтерес до образотворчого мистецтва;

 

 

 Матеріали до заходу: паперова палітра, кольори фарб, клей, ножиці, кольоровий папір, малюнки з прикладами оптичних ілюзій, репродукції картин відомих художників,

 

1. Організаційний момент

Перевірка відсутніх, тд

2. Активізація навчального процесу

 

Хід заходу

 Вчитель:

 - Ми вітаємо вас на нашому конкурсі «Знавець образотворчого мистецтва»! Сьогодні ми з вами проведемо змагання між командами 6 класу. А для цього ми  відправимося в подорож до країни, назва якої «Образотворче мистецтво». Шлях у нас буде довгий, але цікавий. Подорожуючи до цієї країни, на кожній зупинці у вас будуть певні випробування. За успішне виконання кожного завдання ви будете отримувати кольори до своєї чарівної палітри. І лише та команда, яка назбирає найбільше кольорів, зможе отримати звання «Кращих знавців образотворчого мистецтва».

 перша команда отримує назву «Пензлики», а друга - «Олівці».

 Давайте привітаємо журі нашого конкурсу.

 Отож, вирушаємо у подорож.

 

 1 зупинка «Загадкова». (За кожну правильну відповідь 1 бал)

 

Загадки для команди «Пензлики»

1.Він не плаче, не гарчить,

Лиш малює та мовчить.

(Олівець)

 

2.Ми на вернісаж прийшли,

Щось цікаве там знайшли,

То не птах і не людина,

 А зовуть її…(Картина)

 

3.Змалював Андрійко маму,

А малюнок вставив в раму.

Цей малюнок, не секрет,

Називається…(Портрет)

 

4. Бачим ліс, галяву ясну,

День безхмарний та прекрасний.

Захопило подих аж,

Як побачили…(Пейзаж)

 

5.Сонце, небо, ляльку. м’ячик.

Вправно водить олівець

Наш художник молодець.

Він потрібен всім сьогодні,

Бо вам стане у пригоді,

Тут підкаже з казки гном,

Що потрібен вам…(Альбом)

 

Загадки для команди «Олівці»

1.Білий-білий, наче сніг,

Рук нема, немає ніг,

Не людина і не звір,

А зовуть його …(Папір)

 

2.Гарно лінії виводить,

 По папері легко водить,

 Він художник – молодець.

Чудодійний…(Олівець)

 

3.Фрукти, овочі та ваза,

Кожен з вас побачить зразу

В чому річ і в чому суть.

Як картину цю зовуть?

(Натюрморт)

 

4. Постирає все, що бачить,

Це не іграшка, не м’ячик,

Опусти ти руку в сумку

Та дістань в долоні…(Гумку)

 

 

5.Ось ти бачиш на картині:

Вовк з вовчицею сидить.

Лев, цар звірів, у саванні

З левенятами лежить.

Бачиш іншого ти звіра,

Що зовсім нам є незвичний,

Як назвати жанр робіт цих?

Жанр цей -…...(анімалістичний)

 

 

 2 зупинка  «Домашнє завдання»

(За відповідь максимально -  5 балів)

 Кожна команда готує вірш на пам'ять. «Олівці» - вірш про олівець, «Пензлики» - вірш про пензлик.

 

 3 зупинка «Оптичні ілюзії»

Ведучий:

 - На цій зупинці ми з вами трішки відпочинемо. Наше око, зорова система звикли сприймати об’єкти з нормальної точки зору, а що відбудеться коли зображення суперечить правилам обмеження, або коли ці правила входять у протистояння один з одним чи коли не вистачає інформації для однозначної інтерпретації? Що бачать наші очі? А що є насправді?

 

А тепер увага на екран. Подивимося слайди з прикладами оптичних ілюзій (демонстрація слайдів ).

 

слайд1На малюнку зображена спіраль?  Це замкнені кола, а не спіраль

Слайд 2 Бачите чорні крапки? А на картинці їх не зображено. це - оптична ілюзія.

Слайд 3 Що зображено на картині? Скільки людей ви там бачите?

Слайд 4 А так художник зобразив велосипед, погляньте. В нього крутяться колеса, хоча це всього лише малюнок!.

 

 4 зупинка «Фантастична істота» (найкраща робота оцінюється в 5 балів)

 Потрібно із картинок звичайних тварин, розрізавши їх, створити фантастичну істоту. Виграє та команда, яка створить найцікавішу роботу.

 

 5 зупинка «Конкурс капітанів» (За вгадане слово команда отримує 5 балів. )

 

 Капітани по черзі виходять до дошки. Перший капітан витягує папірець, на якому написане слово. Завдання: за допомогою редактора Paint намалювати це слово. Його не можна нікому говорити та писати словами, тільки малювати, а команда має відгадати його. Щоб відгадати слово у команди є три хвилини. Час пішов!

 

 

 6 зупинка «Розважальна» (За кожну правильну відповідь 1 бал)

 Учасники по черзі витягують папірці  із запитаннями і відповідають на них.

1.     Як звуть художників, які малюють без пензлів і фарб?(Мороз, сонце, осінь)

2.     Назвіть єдину істоту на Землі яка може малювати?(Людина)

3.     Речовина для забарвлення предметів у певний колір.(Фарба)

4.     Інструмент для створення рисунку.(Олівець)

5.     Який колір отримаємо змішавши жовтий і синій?(Зелений)

6.     Жанр образотворчого мистецтва, на якому зображено людину.(Портрет)

7.     Як називається картина із зображенням морського пейзажу?(Марина)

8.     Назвіть основні кольори палітри.(Червоний, жовтий, синій)

9.     Назвіть основні матеріали та інструменти живопису.(Акварель, гуаш, масло, пензель, палітра)

10.  Якими є основні виражальні засоби графіки?(Штрих, пляма, крапка, лінія)

11. Які три плани виділяють у картині?(Передній, середній, задній)

12.  Зошит  для малюнків, фотографій.(Альбом)

13.  Скільки ми отримаємо відбитків з роботи у техніці «монотипія»?(Один)

14.  Як називається предмет для розведення та змішування фарб?(Палітра)

 

 7 зупинка «Подорож в пейзаж» (найкраща робота оцінюється в 5 балів)

 Команди повинні виконати роботи  у техніці «аплікація». Кожна команда отримує заготовки робіт.

 

 

зупинка «Що в чорному ящику?»

Команди по опису мають вгадати назву картини

«Олівці»:

 

Йде дорогою вродлива українка. Ступає повільно босими ногами. Нахилила голову, опустила очі. Руками взялася за край фартуха. Здається, щоб витерти сльозу. Шевченко майстерно намалював, як дівчина переживає своє горе. Вона зображена одразу після зустрічі з москалем, якого вона кохала, який її зрадив. Москаль також є на картині. Він їде верхи, поганяючи свого коня, і обертається, щоб подивитись на неї. Він позаду, і його обличчя погано видно. Але по обличчю дівчини стає зрозуміло, що вона покинута назавжди.

 

«Пензлики»:

Цю картину  неможливо описати словами: чим довше ви дивитеся на неї , тим більше захоплюєтесь. Незважаючи на час  , портрет не втратив своєї особливої краси і чарівності, і прекрасне обличчя все ще випромінює спокій і зачаровує посмішкою. На картині - портрет молодої жінки, вона одна з найвідоміших творів живопису у світі,  створена італійським художником Леонардо да Вінчі . Картина є одним з найвідоміших і безцінних творів живопису у світі. 

 

 Після закінчення всіх конкурсів журі підводить підсумки гри. 

 

Підсумок уроку.

 Ведучий.

 -  На цьому наша подорож завершена. Команда переможець отримує грамоту «Найкращі знавці образотворчого мистецтва». Спасибі всім за увагу та участь. До побачення!

 

Учитель. І наша кінцева зупинка «Моє враження»

Учитель. На цьому наша подорож завершена. У вас на столі лежать жовті кружки, це  - пусті смайли. Вам потрібно зобразити на них, які емоції викликав у вас сьогоднішній урок. (учні виконують, прикладі смайлів на дошці).

( Розгляд та читання написаних вражень ).

 

docx
Додано
10 квітня 2018
Переглядів
2194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку