Мета: розкрити особливості використання інноваційних технологій, залучати вчителів в активний пізнавальний процес з формування індивідуального стилю творчої педагогічної діяльності ; організовувати творчу і цілеспрямовану працю за темою семінару. Завдання: сформулювати основні поняття, необхідні для використання інтерактивних методів навчання: «інтерактивне навчання», «інтерактивні методи навчання»; виділити види методів інтерактивного навчання; ( опорний конспект, кластер,) продемонструвати практичне використання інтерактивних методів навчання у викладанні англійської мови; сформувати вміння планування та проведення інтерактивних форм на уроках англійської мови. «Те, що я чую, я забуваю; те, що я бачу, я пам’ятаю; те, що я роблю, я розумію.» Конфуцій
Уроки з використанням інтерактивних методів розвивають в учнів здатності до міжкультурної взаємодії і до використання мови, що вивчається як інструменту цієї взаємодії, а також дозволяють вирішити такі завдання: Розвивати в учнів таки види компетенцій, як мовну, мовленнєву та соціокультурну. Розвивати в учнів готовність до співпраці. Підвищити мотивацію до вивчення англійської мови. Адже знайомлячись з тим чи іншим інтерактивним методом, вчитель визначає його педагогічні можливості, ідентифікує з особливостями учнів, приміряє до своєї індивідуальності.
2.Вправа - “Опорний конспект” Опорний конспект – це система опорних сигналів, що мають структурний зв'язок і що є наочною конструкцією, яка замінює систему значень, понять як взаємопов'язаних елементів. Компакт - графічне відображення теми, що вивчається, під час значного скорочення опорних сигналів. Головна мета опорних конспектів полягає в тому, щоб навчити учнів висловлювати, використовуючи асоціативний символ, який замінює смислові значення.
Вимоги до складання опорного конспекту: 1. Лаконічність. 2. Структурність (4-5 зв'язок, логічних блоків). 3. Смисловий акцент (рамки, оригінальне розташування символів). 4. Уніфікація друкарських знаків. 5. Автономність (кожен з 4-5 блоків має бути самостійним). 6. Асоціативність. 7. Доступність відтворення. 8. Кольорова наочність і образність. Опорні конспекти викликають інтерес в учнів, спонукають до творчої праці, сприяють запам'ятовуванню і розвитку пам'яті. Вони дозволяють полегшити процес навчання, додають упевненості, можливості досягти високого рівня інтенсивності й інформативності заняття.
TEXT Months and Seasons There are 4 seasons in a year : spring, summer, autumn and winter. There are three months in a season. Spring months are : March, April, May. Spring begins in March and is over in May. The weather in spring is warm. When spring is over, summer comes. Summer months are : June, July, August. Summer begins in June and is over in August. The weather in summer is warm or hot. When summer is over, autumn comes. Autumn months are : September, October and November. Autumn begins in September and is over in November. The weather in autumn is cool. When autumn is over, winter comes. Winter months are : December, January, February. Winter begins in December and is over in February. The weather in winter is cold. Thirty days has September, April, June and November. All the rest have thirty one, excepting February alone, Which has twenty eight days clear And twenty nine in each leap year.
2.Вправа - “ Кластер” Думки не громадяться, а розташовуються в певному порядку. Технологія складання: Ключове слово; Запис слів навколо основного слова. Вони з'єднуються з основним словом; Кожне нове слово утворює собою нове ядро, яке викликає подальші асоціації. Таким чином, створюються асоціативні ланцюжки; Взаємопов'язані поняття з'єднуються лініями.