Майстер клас «Використання різних видів завдань при роботі з текстом на уроках англійської мови».

Про матеріал

МАЙСТЕР КЛАС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ТЕМА МАЙСТЕР КЛАСУ:

«Використання різних видів завдань при роботі з текстом на уроках англійської мови».

Проблема, яка порушується на занятті майстер-класу – це практичні заняття.

Теж актуально, враховуючи те, що ми працюємо за Новим державним стандартом та за новою програмою, де передбачені практичні уроки, на яких учні за допомогою учителя можуть здобути як практичні навички роботи на уроці англійської мови так і розвинути комунікативні навички під час виконання різноманітних типів завдань.

Тема заняття: Вивчення тематичного тексту

Мета заняття: підвищити ефективність процесу навчання читання через розвиток комунікативних здібностей учня на уроках англійської мови за допомогою різних видів вправ.

Перегляд файлу

МАЙСТЕР КЛАС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ  МОВИ

ТЕМА МАЙСТЕР КЛАСУ:

«Використання різних видів завдань при роботі з текстом на уроках англійської мови».

ТЕОРЕТИЧНА ЧАСТИНА.

І. Підготовчо-організаційний етап

Мета: сприяти ефективній та продуктивній праці учасників-педагогів.

Відкриття заняття майстер-класу.

Вступне слово  

Доброго дня шановні колеги, сьогодні ми працюємо у формі майстер-класу.

Проблема, яка порушується на занятті майстер-класу – це практичні заняття. Теж актуально, враховуючи те, що ми працюємо за Новим державним стандартом та за новою програмою, де передбачені практичні уроки, на яких учні за допомогою учителя можуть здобути як практичні навички роботи на уроці англійської мови так і розвинути комунікативні навички під час виконання різноманітних типів завдань.

ІІ. Основна частина. Зміст майстер-класу, його основна частина: план дій, що включає поетапно реалізацію теми.

Майстер

Сьогодні Ви матимете можливість побачити проведення практичного заняття  роботи з текстом. Готуючись до нього я використала посібник Віталія Власова та Валерія Островського: «Методика викладання курсу», де скористалася схемою проведення практичного заняття

 

ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА

Перегляд, спостереження фрагменту практичного уроку у 4 класі.

1.​ Практичне заняття

Клас: 4

Тема заняття: Вивчення тематичного тексту

Мета заняття:

підвищити ефективність процесу навчання читання через розвиток комунікативних здібностей учня на уроках англійської мови за допомогою різних видів  вправ.

 

Reading                        An apple

I see Jane's grandmother in the street. She has a basket in her hand. There are many apples in her basket. The apples are red and yellow.

They are very nice. I go up to the basket and take one apple. Jane's grandmother does not see me. Then I go past her. She stops me and says, "Boy, come here, come to me". I got up to her.

"What is your name?" she asks.

"John".

"I like your name.... Do you like apples?" says the grandmother.

Then she takes a very nice big apple from her basket and gives it to me. I can't take the apple.

"Why don't you take the apple?" she asks. My face is red. I put my apple into her basket and run home. Then I begin to cry.

a basket — кошик

past — повз

to cry — плакати

Task 1     Поставити речення в логічному порядку за змістом тексту.

2. Then I go past her.

3. Then she takes a very nice big apple from her basket and gives it to me.

4. She stops me and says, " Boy, come here, come up to me".

5. I can't take the apple.

6. My face is red.

7. She has a basket in her hand.

8. I go up to her.

9. The apples are red and yellow.

Task 2     Замінить виділені іменники відповідними особовими займенниками.

Example: My grandmother is in the street. She is in the street.

1. Jane's grandmother is in the street.

2. Many apples are in the basket.

3. John goes up to her.

4. Her basket is in her hand.

5. A boy comes here.

Task3      Поставте слова замість крапок дієслова у відповідній формі (is, are).

1. There... many apples in her basket.

2. The apples... red and yellow.

3. They... very nice.

4. What... your name?

5. My face... red.

Task 4      Знайдіть у тексті іменники у множині, випишіть та запишіть їх в однині.

Example: pens — pen.

Task 5    Вставте замість крапок відповідне дієслово (is, are, do, does, have, has).

2. …she a basket in her hand?

3. ...there many apple in her basket?

4. ...they nice?

5. ...her grandmother see him?

6. ...you like apples?

Task 6       Вставте замість крапок дієслова have/ has.

1. I... a little sister.

2. Bob... a toy-car.

3. Jane... a good friend.

4.  She... a basket in her hand.

5.  We... nice apples.

Task 7     Вставте замість крапок відповідні присвійні займенники.

Example: We are students... university is in Oxford.

We are students. Our university is in Oxford.

I have a friend. ...name is Nick. We live in the village. ...village is big and nice.

My sister likes to visit aunt Polly. ...aunt lives not far from the town. My relatives have a house with a nice garden. ...garden is big and beautiful.

Bill likes animals. They live in... house.

 

ІІІ. Моніторинг майстер-класу.

1.​ Самоаналіз майстра.

2.​ Обговорення майстер-класу.

3.​ Практична вправа. Користуючись наведеною структурою практичного заняття створити власний алгоритм проведення такого типу уроку.

ПІДСУМКИ ЗАНЯТТЯ

Майстер                                                                                                                                 Наше заняття завершується, тому з’ясуємо, чи виправдалися ваші очікування від заняття.                                                                                                                         Вправа «Очікування»                                                                                                         Кожен учасник запише на аркуші свої думки стосовно первинних очікувань та озвучує свої записи.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МАЙСТЕР КЛАС ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ  МОВИ

 

Вчитель:

213.gifКулікова Л.О.

ЗЗОШ№24

 

                                                                              Запоріжжя

                                                             2015

 

P1250005.JPG

 

 

docx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
1090
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку