Що таке успіх ? – Уміння, старання, пізнання, інтерес, хвала.
Мета і завдання Головна мета діяльності вчителя – створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили
Для “ситуації успіху” треба пам'ятати головне – створити оптимістичну обстановку дитини, забути на деякий час про недоліки, побачити тільки перспективи лінії розвиткуПропоную до вашої уваги матеріали, що допоможуть в роботі.
С.Русова
“Якщо успіху досягти важко, треба докласти більше зусиль”. П. Бомарше “Ти можеш!” – повинен нагадувати вчитель учню. “Він може!” повинен нагадувати колектив. “Я можу!” – повинен повірити в себе учень. В. Шаталов. Уміння, Старання, Пізнання, Інтерес, Хвала.
В. О. Сухомлинський
Мета і завдання Головна мета діяльності вчителя – створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили
Мотивація навчання
Задоволення від самого процесу навчання
Особистісний підхід у навчанні
Створення позитивного психологічного клімату на уроці
кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили
8. Що таке успіх ? – Уміння, старання, пізнання, інтерес, хвала.
9. Алгоритм створення ситуації успіху
1.Зняття страху
2.Авансування успішного результату
3.Прихований інструктаж дитини про способи і форми здійснення діяльності
4.Внесення мотиву
5.Персональна винятковість
6.Мобілізація активності або педагогічне виконання
7.Висока оцінка деталі
10 Завдання педагога допомогти особистостідитини зрости в успіху, дати відчути радість від здолання труднощів Кожна дитина особлива,
по-своєму неповторна й обдарована. Звернення вчителя до її найкращих почуттів обов’язково матиме успіх і знайде відгук
у дитячих серцях
11. Правила управління успіхом на уроці:
14.Рекомендації педагогам: П’ять «необхідно»:
Успішні учні бувають в успішного вчителя!
15. Словесна оцінка
Ми пишаємося твоїми успіхами!
16. Створення ситуації успіху
Висловлювання педагога:
Саме ти і міг би міг би зробити таку справу!
Це дуже важливо і в тебе в тебе неодмінно вийде!
І це не зовсім складно. Навіть і якщо не вийде, -нічого страшного
Ось цей елемент вийшов у тебе дуже гарно дуже гарно
Я впевнений, що ти пам'ятатимеш про…
Починай же! Ти це зробиш.
17. Прийоми: «Здійснена радість» - гарантований успіх для здійснення якого учень прикладає зусилля.
«Емоційний сплеск» - надання емоційного заряду впевненості у тяжку для учня хвилину.
«Обмін ролями» - дає учням можливість проявити себе. Даний прийом використовується в «День самоврядування»
«Неочікувана радість» - психологічний стан людини від того, що результати діяльності виявилися вищими від очікуваних.
18. В педагогічній технології “Створення ситуації успіху” особливе значення приділено вербальному інструменту у супроводі із порадою як ліпше виконати прийом для виконання “Педагогічна доброта” – це здатність вчителя усвідомлено вибудовувати свої стосунки із вихованцями, спираючись на перспективу їх розвитку, на їх найкращі якості, маючи на увазі благодійну мету. “Педагогічна доброта” і “доброта педагога” – це не одне й те саме поняття.
18. Причини невдалого уроку До 5-ти років Від 5 до 10 років Від 10 до 15 років Більше 15 років 1.Погане самопочуття 6% 10% 13% 16%. Невміння педагога втілити задумане в практичних діях 46% 18% 9% 4% 3. Недостатня продуманість якихось моментів уроку ( або уроку в цілому ) 54% 36% 17% 6% 4. Перевантаження учнів інформацією, яку вони не в змозі обробити 24% 18% 15% 14% 5. Відсутність системи роботи вчителя на уроці й на уроках 48% 18% 5% - 6. Непідготовленість до уроку учнів 14% 8% - - 7. Дратівливість учителя. Викликана попередніми уроками 6% 10% 9% 6% 8. Нелюбов до певної теми уроку 18% 14% - -
19. Успіх зусилля Створення “Ситуації успіху” виробляє найціннішу людську якість – стійкість у боротьбі із труднощами. Організація творчої співпраці вчителя з учнями та батьками дає позитивний результат – УСПІХ, що в свою чергу викликає радість учня та батьків.
20. Актуальним сьогодні є впровадження у навчальний процес таких засобів активізації, як системи пізнавальних і творчих завдань, застосування різних прийомів співробітництва і навчального діалогу, групової та індивідуальної роботи, що сприяє зміцненню інтересів дітей.
З метою створення ситуації успіху та активізації пізнавальної діяльності, я на уроках застосовую елементи інноваційних технологій, творчі проблемні завдання, що забезпечують розвиток тих здібностей і якостей, які перебувають у стадії формуванн
21. Практичне застосування: використання інноваційних технологій у процесі вивчення англійської мови дає змогу:
1. покращити зміст навчання;
2. вдосконалювати форми і методи;
3. індивідуалізувати навчання;
4. активізувати навчання;
5. надати учням радість навчання
22. Я думаю, що інтеграція інноваційних технологій у процесі вивчення англійської мови сприятиме створенню ситуації успіху на уроці та активізації навчально-пізнавальної діяльності, спонукатиме до зростання творчої активності, реалізації творчого потенціалу особистості.
Щоб стимулювати пізнавальний інтерес учнів, дати учням радість навчання я використовую такі види творчо-розвивальних технологій
Проектна технологія
Плакати
Настільні ігри
Презентації
Інтерактивні технології: «Робота в групах»,
«Коло ідей» «Мікрофон», «Робота в парах»
23. Ігрові технології
театралізовані ; ділові; рольові; інтелектуальні; сюжетні ігри; завдання у віршах; завдання-жарти; ребуси; ігрові та цікаві ситуації; брейн-ринги;
вікторини; елементи медіаосвіти (Аудіювання за допомогою мультфільму)
сюжетні ігри
Для “ситуації успіху” треба пам’ятати головне – створити оптимістичну обстановку дитини, забути на деякий час про недоліки, побачити тільки перспективи лінії розвитку
Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 24
Запорізької міської ради
Запорізької області
Вчитель англійської мови
Кулікова Л.О.
Запоріжжя 2016