Виступ "Створення ситуації успіху на уроках англійської мови"

Про матеріал

Що таке успіх ? – Уміння, старання, пізнання, інтерес, хвала.

Мета і завдання Головна мета діяльності вчителя – створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили

Для “ситуації успіху” треба пам'ятати головне – створити оптимістичну обстановку дитини, забути на деякий час про недоліки, побачити тільки перспективи лінії розвитку

Пропоную до вашої уваги матеріали, що допоможуть в роботі.

Перегляд файлу

http://player.myshared.ru/18/1054443/data/images/img4.jpg"Створення ситуації успіху"

 

  1. Педагогічна технологія “Створення ситуації упіху” 

 

  1. Любов до знання ґрунтується на насолоді від розумової діяльності: чим вона більше самодіяльна, тим і насолода більша 

                                                                  С.Русова

“Якщо успіху досягти важко, треба докласти більше зусиль”. П. Бомарше “Ти можеш!” – повинен нагадувати вчитель учню. “Він може!” повинен нагадувати колектив. “Я можу!” – повинен повірити в себе учень. В. Шаталов. Уміння, Старання, Пізнання, Інтерес, Хвала.

  1. Дати дітям радість праці, радість успіху у  навчанні, збудити в їхніх серцях почуття  гордості, власної гідності  - це перша заповідь виховання. Успіх у навчанні  єдине джерело  внутрішніх сил дитини,   які породжують  енергію для    переборення труднощів, бажання вчитися. 

                           В. О. Сухомлинський

  1. А.С.Макаренко розробив  ідею «завтрашньої радості» В.О.Сухомлинський розвинув  цей прийом у створеній ним «Школі радощів»

 

  1.  Ситуація успіху – це субєктивний психічний стан задоволення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища  Ним мусить володіти кожен учитель,  адже він – майстер, який бере участь у творенні найголовнішого – Людини.

Мета і завдання Головна мета діяльності вчителя – створити ситуацію успіху для розвитку особистості дитини, дати можливість кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили

  1. Щасливі очі учнів- найвища оцінка роботи в школі. Педагоги не лише озброюють своїх вихованців необхідними знаннями та вміннями, а й дбають про те, щоб учні почувалися в школі, як удома, де їм добре, де вони захищені, куди йдуть з радістю.

 

  1. Передумови успішного уроку

Мотивація навчання

Задоволення від самого процесу      навчання

Особистісний підхід у навчанні

Створення позитивного       психологічного клімату на уроці

кожному вихованцю відчути радість досягнення успіху, усвідомлення своїх здібностей, віри у власні сили

 

8. Що таке успіх ? – Уміння, старання, пізнання, інтерес, хвала.

 

9.  Алгоритм створення ситуації успіху

1.Зняття страху

2.Авансування успішного результату

3.Прихований інструктаж дитини про способи і форми здійснення діяльності

4.Внесення мотиву

5.Персональна винятковість

6.Мобілізація активності або педагогічне виконання

7.Висока оцінка деталі

10  Завдання педагога допомогти особистостідитини зрости в успіху, дати відчути радість від здолання труднощів Кожна дитина особлива, 
по-своєму неповторна й обдарована. Звернення вчителя до її найкращих почуттів обов’язково матиме успіх і  знайде відгук
 у дитячих серцях

11. Правила управління успіхом на уроці:

  1. Якщо після уроку в учнів не залишилося питань, які хотілося б обговорити, пошукати розв’язування, то це означає, що урок, можливо, був корисним, але залишив дітей байдужими до того, що на ньому відбувається.
  2. Незаслужена похвала, перебільшені компліменти, випадкові оцінки принижують відчуття успіху. Треба побачити реальні зміни, реальні досягнення учнів, якими б малими вони не були, та вчасно підтримати учня.
  3. Успіх починається з прийняття дітьми права вчителя вчити. Авторитет, особистість вчителя, його різноманітні уподобання та зацікавлення - основа успіхів учнів.
  4. Психологічний клімат, обстановка життєрадісності, організація діяльності учнів на уроці, вдале поєднання творчих та репродуктивних методів.
  5. Передчуття незвичайності, спроможність вчителя дивувати, вносити елементи романтичності відіграють важливу роль на уроці.
  6. Учитель повинен любити дітей та вміти це робити. Не можна виказувати захоплення від спілкування з одними дітьми та заставляти страждати інших.
  7. Учитель повинен знати цілий клас і кожного учня окремо. Він повинен дуже багато знати про дітей, щоб навчитися у потрібну хвилину допомогти їм.
  8. Якщо після уроку в учнів не залишилося питань, які хотілося б обговорити, пошукати розв’язування, то це означає, що урок, можливо, був корисним, але залишив дітей байдужими до того, що на ньому відбувається.
  9. Незаслужена похвала, перебільшені компліменти, випадкові оцінки принижують відчуття успіху. Треба побачити реальні зміни, реальні досягнення учнів, якими б малими вони не були, та вчасно підтримати учня.
  10. Успіх починається з прийняття дітьми права вчителя вчити. Авторитет, особистість вчителя, його різноманітні уподобання та зацікавлення - основа успіхів учнів.
  11. Психологічний клімат, обстановка життєрадісності, організація діяльності учнів на уроці, вдале поєднання творчих та репродуктивних методів.
  12. Передчуття незвичайності, спроможність вчителя дивувати, вносити елементи романтичності відіграють важливу роль на уроці.
  13. Учитель повинен любити дітей та вміти це робити. Не можна виказувати захоплення від спілкування з одними дітьми та заставляти страждати інших.
  14. Учитель повинен знати цілий клас і кожного учня окремо. Він повинен дуже багато знати про дітей, щоб навчитися у потрібну хвилину допомогти їм.

14.Рекомендації педагогам:  П’ять «необхідно»:

  • Виражати подив і захоплення всім, що роблять і говорять учні під час занять.
  •               Вживати такі слова, як «молодець», «прекрасно», «добре», «відмінно», «блискуче».
  •               Не дозволяти собі критикувати особистість учня в присутності інших.
  •               Оцінюючи результати діяльності учнів, знаходити в ній щось позитивне.
  •               Бути позитивно налаштованим особисто.

Успішні учні бувають в успішного вчителя!

 

15. Словесна оцінка

  • Ти вже більше працюєш над собою!
  • Не сумуй, у тебя все вийде!                        Початковий рівень
  • Добре!
  • Вже краще! 
  • Набагато краще!
  • З успіхом тебе!                                            Середній рівень
  • Доволі вдало! 
  • Ти багато вже вмієш!
  • Чудесно! Молодець! Як влучно!                Достатній рівень
  • Ти  вмієш правильно висловлювати думки! 
  • Ти  можеш творити!
  • Ти  маєш  особисту думку!                          Високий рівень
  • Прекрасна відповідь!

Ми  пишаємося твоїми  успіхами! 

 

 

16. Створення ситуації успіху

Висловлювання педагога:

Саме ти і міг би міг би зробити таку справу!

Це дуже важливо і в тебе в тебе неодмінно вийде!

І це не зовсім складно. Навіть і якщо не вийде, -нічого страшного

Ось цей елемент вийшов у тебе дуже гарно дуже гарно

Я впевнений, що ти пам'ятатимеш про…

Починай же! Ти це зробиш.

17. Прийоми: «Здійснена радість» - гарантований успіх для здійснення якого учень прикладає зусилля.

«Емоційний сплеск» - надання емоційного заряду впевненості у тяжку для учня хвилину.

«Обмін ролями» - дає учням можливість проявити себе. Даний прийом використовується в «День самоврядування»

«Неочікувана радість» - психологічний стан людини від того, що результати діяльності виявилися вищими від очікуваних.

18. В педагогічній технології “Створення ситуації успіху” особливе значення приділено вербальному інструменту у супроводі із порадою як ліпше виконати прийом для виконання “Педагогічна доброта” – це здатність вчителя усвідомлено вибудовувати свої стосунки із вихованцями, спираючись на перспективу їх розвитку, на їх найкращі якості, маючи на увазі благодійну мету. “Педагогічна доброта” і “доброта педагога” – це не одне й те саме поняття.

18. Причини невдалого уроку До 5-ти років Від 5 до 10 років Від 10 до 15 років Більше 15 років 1.Погане самопочуття 6% 10% 13% 16%. Невміння педагога втілити задумане в практичних діях 46% 18% 9% 4% 3. Недостатня продуманість якихось моментів уроку ( або уроку в цілому ) 54% 36% 17% 6%                                                                                                                                         4. Перевантаження учнів інформацією, яку вони не в змозі обробити 24% 18% 15% 14%                                                                                                                                                  5. Відсутність системи роботи вчителя на уроці й на уроках 48% 18% 5% -                                  6. Непідготовленість до уроку учнів 14% 8% - -                                                                           7. Дратівливість учителя. Викликана попередніми уроками 6% 10% 9% 6%                                                       8. Нелюбов до певної теми уроку 18% 14% - -

 

19. Успіх зусилля Створення “Ситуації успіху” виробляє найціннішу людську якість – стійкість у боротьбі із труднощами. Організація творчої співпраці вчителя  з учнями та батьками дає позитивний результат – УСПІХ, що в свою чергу викликає радість учня та батьків. 

20. Актуальним сьогодні є впровадження у навчальний процес таких засобів активізації, як системи пізнавальних і творчих завдань, застосування різних прийомів співробітництва і навчального діалогу, групової та індивідуальної роботи, що сприяє зміцненню інтересів дітей.

З метою створення ситуації успіху та активізації пізнавальної діяльності, я на уроках застосовую елементи інноваційних технологій, творчі проблемні завдання, що забезпечують розвиток тих здібностей і якостей, які перебувають у стадії формуванн

21. Практичне застосування: використання інноваційних технологій у процесі вивчення англійської мови дає змогу:

 1. покращити зміст навчання;

 2. вдосконалювати форми і методи;

 3. індивідуалізувати навчання;

 4. активізувати навчання;

 5. надати учням радість навчання

22. Я думаю, що інтеграція інноваційних технологій у процесі вивчення англійської мови сприятиме створенню ситуації успіху на уроці та активізації навчально-пізнавальної діяльності, спонукатиме до зростання творчої активності, реалізації творчого потенціалу особистості.
Щоб стимулювати пізнавальний інтерес учнів, дати учням радість навчання я використовую такі види творчо-розвивальних технологій

Проектна технологія

Плакати

Настільні ігри

Презентації

Інтерактивні технології: «Робота в групах»,

  «Коло ідей» «Мікрофон», «Робота в парах»

23.  Ігрові технології

театралізовані ; ділові; рольові; інтелектуальні; сюжетні ігри; завдання у віршах; завдання-жарти; ребуси; ігрові та цікаві ситуації; брейн-ринги;

вікторини; елементи медіаосвіти (Аудіювання за допомогою мультфільму)

сюжетні ігри

Для “ситуації успіху” треба пам’ятати головне – створити оптимістичну обстановку дитини, забути на деякий час про недоліки, побачити тільки перспективи лінії розвитку   

Запорізька загальноосвітня школа I-III ступенів № 24

Запорізької міської ради

Запорізької області

 

 

 

 

Вчитель англійської мови

Кулікова Л.О.

 

 

 

Запоріжжя 2016

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кравченко Маргарита
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0