Майстер-клас. Вправи з ЛЕГО в концепції НУШ

Про матеріал
Адаптація першокласників. Психологічне та емоційне розвантаження. Лайфхаки з мистецтва, математики, української мови
Перегляд файлу

Майстер-клас

Вправи з ЛЕГО в концепції НУШ

І. Ранкова зустріч

1. Ранкова зустріч (діти стоять в колі)

* Привітання

Доброго ранку,

доброго дня.

Я бажаю Вам:

щастя та добра.

* Презентація класу. Гасло класу.

* Знайомство (говорить міністр естетики; представник від дівчаток)

Сила класу-хлопці.

Хлопців – 9;

Х- хоробрі;

Л- лагідні;

О- охайні;

П- працелюбні;

Ц – цілеспрямовані;

І – ініціативні                        (говорить міністр спорту та здоров’я ; представник від хлопців)

Краса класу – дівчата.

Дівчат -8     

Д – добрі;          1

І – ідеальні;

В – ввічливі;

Ч – чарівні;

А – активні;

Т – творчі;

А – актуальні.

* Вправа «Ураган». Уподобання першокласників. (Зміна місця учнями в колі для тих хто …)

- Захоплюється футболом;

-  Любить танцювати;

- Полюбляє ласувати морозивом;

- Їздить на велосипеді;

- Ліпить сніговики взимку;

- Конструює з цеглинок ЛЕГО

* Закличка (колективне промовляння)

Перший клас –це просто клас!

Приєднайтеся до нас.

ІІ. Вправи для легкого старту

- Правило легкого старту:

Шановні друзі завжди починаємо із однієї цеглинки

  1. Вправа «Цеглинка настрою».

Обираємо 1 цеглинку будь-яку. Це цеглинка вашого настрою. Якщо сумна дитина, як змінити її настрій, що ви її порадите?

  1. Вправа «Кнопочки включення»
  • Включаємо кнопочки уваги;
  • Зосередженості;
  • Міркування;
  • Мовлення.

Кнопочки включили, то тепер ви у мене супер-пупер.

  1. Вправа «Супер-художник»       2
  • Яка зараз пора року?
  • Намалюємо на спинці зимові слова.

Сніжинка, ялинка, сніговик, хуртовина.

  1. Вправа «Коло слів по темі Зима»

(Стаємо в коло називаємо зимове слово і передаємо цеглинку)

Сніжинка, сніговик, Різдво, грудень... Хто слово загубив - підстрибніть.

  1. Вправа «Моделі на подіум» ( Рух по колу цеглинка на голові, плечі, долоні,; цеглинка на голові дивимося на праве плече; на ліве; цеглинка на носі, на вусі. - Чому не можна нести, що зробити, що зробити, щоб пронести; спробуйте піднести руку, палець.)
  2. Вправа «Промінці в коло» ( Руку з цеглинкою в колу)

ІІІ. Вправи із двома цеглинками.

  1. Вправи дружньої пари.  (Оберіть ще одну цеглинку. Постукайте одну об одну і привітайтеся «Привіт»

* Кінозілогічні вправи з цеглинками ЛЕГО  (Вправи проводяться із 2 цеглинками.  Вправи направлені на розвиток просторових відношень у учнів)

- Піднімаємо кубики вверх одночасно (Кубики лежать на тильній стороні долоні руки);                                                                                                                                            

- Піднімаємо кубики вверх почергово (Кубики лежать на тильній стороні долоні руки);                                                                                                                             

- Піднімаємо кубики вверх почергово до різних частин тіла: носика, вушок, лоба, підборіддя (Кубики лежать на тильній стороні долоні руки, використовуємо різні варіації: праву - до правої, ліву - до лівої, почергово, навхресні почергово, навхресні одночасні );

- Гріємо долоньками цеглинки (Кубик лежить в долоньках і відбувається одночасне тертя об них).

ІІ. Вправи для знайомства із цеглинками ЛЕГО

(цеглинки у дітей і в гостей; цеглинки розміщуються на площині по одній, потім формується за змістом вірша та відповідною кольоровою гамою пірамідкою за кольорами веселки).

            3

Картинки по запросу картинки із цеглинками ЛЕГО

Чапля    

Осінь 

Жде  

Завзято 

Буде

Сани

Фарбувати

(Проводимо пальчиками по кожній цеглинці та вивчаємо віршик).

* Мозковий штурм

- Що нагадує спектр цих кольорів? (Веселку, що загубила фіолетовий колір

- Розділіть веселку на 2 рівні частини зверху донизу, не порушуючи послідовності. (Поняття рівні частини, порівну, пополам.)

  • По скільки цеглинок отримали? (3)
  • Назвіть 3 верхні кольори, які від’єднали. (Червоний, оранжевий, жовтий)
  • Що об’єднує ці кольори? (Це кольори теплі – кольори сонця, вогню, теплого піску, розжареної пустелі.)
  • Назвіть нижні три кольори. (Зелений, блакитний, синій)
  • Що об’єднує ці кольори? ( Це холодні кольори – кольори види, снігу, зими…)

* Вправа «Помічники вчителя. Числовий промінь»

(Дитина дня та 2 чергових виходять із цеглинками теплого кольору стають в одну лінію і практичними вправами із цеглинками ЛЕГО шукає сусідів числа 3 і презентує число 3)

Дитина дня:  (3- це одноцифрове число, непарне, число першого десятку, має сусідів 2 і 4; щоб утворити попереднє число-2 потрібно забрати 1 цеглинку від 3, а щоб утворити наступне число –потрібно додати до 3,  1 цеглинку і отримаємо 4.

Отже утворили числовий промінь із цифр-сусідів: 2, 3, 4)

            4

ІІІ. Динамічна пауза. Вправа «Зловіть цеглинку»  (носик, животик, зелена, лікоть, червона, коліна, стегно, лівою блакитна, голова, брова; правою синя). Від простого –до складного продовжуємо Вправа «Пастка» показує вчитель одну частину тіла, а говорить іншу)

ІV. Вправа «Відтворіть» (Вчитель із 5 цеглинок, крім синьої, використовуючи  2 горизонтальні нижні і 3 вертикальних верхні цеглинки утворює букву Ш, гості та першокласники відтворюють об’єкт)

*Вправа «Мозковий штурм

- Що утворили? (Букву ш)

- Перевіримо кількість цеглинок, кольори цеглинок, просторове розміщення за кольорами.

- Буква «Ша» яка вона на вашу думку? (Друкована, велика, гарна, весела…) - Назвіть сусідів Ш.

  • На що схожа Ш…
  • Буква «ша» позначається звуком…Він…
  • Цеглинка якого кольору у вас лежить окремо.

V. Мовно-логічні вправи із ЛЕГО-СІСТЕМ на закріплення знань про звук /ш/ позначення його буквою «ша»

* Вправа «Святкуємо іменини букви ш.»  Допоможемо Ш підготуватися до дня народження.

* Вправа «Вдала покупка»

Придбаємо лише ті товари, в назвах яких є звук /ш/. На малюнки покладіть деталі ЛЕГО-СІСТЕМ. (Робота в парах)

«СЕКЦІЯ ОДЯГУ ТА ВЗУТТЯ» : шарф, шкарпетки, піджак, пальто, сорочка, шуба, шапка.

  • Скільки малюнків закрили? Скільки товарів ви придбали. (4)

«СЕКЦІЯ ПРОДУКТІВ»: помідори, перець, кавун, шинка, борошно, шоколад, сік, яйця, ковбаса.

«СЕКЦІЯ ПОСУДУ»: ложка, тарілка, чашка, чайник

«СЕКЦІЯ ДЛЯ ДОЗВІЛЛЯ»: шашки, шахи, машинка, черепаха.

  • Хто проводить так дозвілля? Чи можуть грати машинкою дівчатка?

5

* Вправи на розвиток фонематичного слуху. (Вчитель називає страви, якщо в страві є буква ш, то кладемо одну цеглинку-сістем, якщо ні – то пропускаємо).

Бутерброди, морозиво, каша, шпроти, шашлик, пампушки, пюре, салат «Шуба», компот, шоколад, торт «Шарлотка» (7)

VI. «Вправа розумна діаграма – рухаймося з користю. »

(Буква «ша» хоче відпочити – розібрати цеглинки із букви і покласти по 1 на горизонтальну площину.

Увага. Зробіть власний вибір. У саду у букви «ша» дозріли груші (вчитель показує жовту цеглинку), вишні (вчитель показує червону цеглинку) та черешні (вчитель показує оранжеву  цеглинку).                            

Оберіть фрукт, який вам найбільше смакує і приєднайте до платформи у групи «Сили, тобто хлопчиків» своя платформа, а в групи «Краса, тобто дівчаток » своя платформа. (Гості виконують свою діаграму і роблять свій вибір.)

VII. Вправа «Уявляй та створюй»

Часто гості приходять із іменним тортом. Сконструюйте його. Презентуйте.

  • З чого складається торт?
  • А чим перемазали?
  • Чим прикрасили?

VII. Вправа «Час на роздуми»

На день народження завжди приходять із подарунками. Тож і ми будемо дарувати. Створіть малюнок-подарунок за допомогою цеглинки і домальованих деталей. (Наприклад, побутова техніка: магнітофон, колонка, ноутбук, мікрохвильова піч, телевізор, холодильник…; тваринку: зайчика, рибку…

Презентація.

VIIІ. Рефлексія Вправа «Салют»

  • Сьогодні і тільки і тільки  зараз зробимо салют. Беремо 2 цеглинки кидаємо вверх і кажемо «Ура! Вітаємо!»
  • Беремо 2 свої цеглинки і складаємо пірамідку за кольорами.

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. колодій світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 листопада 2022
Переглядів
1384
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку