![]() |
![]() |
ТЕМА МАЙСТЕР-КЛАСУ:
«Я ЦЕ РОБЛЮ ТАК…»
«Впровадження інноваційних уроків біології з використанням ІКТ»
Інформаційно-комунікативна технологія навчання – це сукупність методів, прийомів, способів, засобів створення педагогічних умов на основі комп’ютерної техніки, засобів телекомунікаційного зв’язку та інтерактивного програмного продукту, що моделюють частину функцій педагога за поданням, передачі і збору інформації, організації контролю та управління пізнавальною діяльністю учнів.
«Впровадження інноваційних уроків біології
з використанням ІКТ»
Актуальність • Національна доктрина розвитку освіти «Україна ХХІ століття»
• один із пріоритетних напрямків розвитку у сучасній освіті
Новизна • запорука конкурентноспроможності майбутнього фахівця
• вимога сучасного інформаційного суспільства
• висвітлити важливість ІКТ у доступі учнів до сучасних інформаційних ресурсів та розвитку їх навичок роботи з інформацією;
• розкрити роль застосування ІКТ для розвитку пізнавальної активності учнів, формування їх логічного і критичного мислення; • показати значення ІКТ, як засобу формування вмінь і навичок
Мета дослідницькоїресурсах та підвищенняі пошуковоїефективностіроботи, всамостійноїсучасних роботиінформаційнихучнів на
уроці й у позаурочний час;
• довести необхідність застосування ІКТ для якісної адаптації учнів ЗНЗ до комп’ютерної епохи ХХІ століття, поєднуючи біологічні знання з життєвим досвідом та майбутньою професійною діяльністю.
![]() |
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
• Розвиток в учнів уміння працювати з підручником, з текстом, виділяти головне, висловлювати свою думку, складати конспекти, плани, схеми, тези, робити рецензії та висновки;
• Стимулювання роботи з різними джерелами інформації та формування в учнів вмінь і навичок дослідницької і пошукової роботи в мережі Інтернет;
• Використання завдань, пов’язаних з порівнянням, аналізом, узагальненням (малюнки, таблиці, схеми, діаграми, графіки тощо);
• Консультування учнів, своєчасне надання чітких інструкцій;
• Забезпечення спільного обговорення в групі (уміння слухати, і говорити не переходити на особистості);
• Використання комп’ютерних програм як джерела інформації;
• Залучення учнів до використання новітніх інформаційних технологій;
• Використання можливостей Глобальної мережі Інтернет у процесі опрацювання питань сучасного розвитку біологічної науки і технології.
ЗАСТОСУВАННЯ ІКТ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
|
|
|
|
|
легенда, вірш», «асоціації» |
|
|
знань та перевірка домашнього завдання |
«закінчи думку», «знайди помилку», «рецензія», «біодиктант» |
|
|
|
«проблемне питання»,
«асоціативний кущ», «міні- лекція», «зірка знань» |
|
|
|
«складання вірша до теми у стилі
Чому?», «ДРІД» |
|
|
Застосування ІКТ у поєднанні з іншими інноваційними
педтехнологіями на уроках біології забезпечує:
• розширення індивідуальної активності учнів, самоорганізації праці та самонавчання;
• включення учнів в активний процес мислення;
• покращення уваги та розвиток різних видів пам’яті: зорової, слухової, образної, змістової;
• джерело додаткової інформації з предмету;
• формування вміння упорядковувати систематизувати та структурувати інформацію згідно заданої теми;
• розвиток вміння презентувати інформацію згідно теми уроку або програмового матеріалу;
педтехнологіями на уроках біології забезпечує:
• розвиток вміння презентувати інформацію згідно теми уроку або програмового матеріалу;
• вміння встановлювати асоціативні зв’язки між наявними знаннями та інформаційними повідомленнями нової теми;
• покращення темпу проведення уроку;
• створення і використання нових методик контролю й оцінювання рівня навчальних досягнень учнів;
• покращення рівня навчальних досягнень частини учнів у порівнянні з базовою школою.
![]() |
Відмінні ознаки великого й малого кіл кровообігу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
УЧАСТЬ У ОБЛАСНИХ, МІСЬКИХ І ШКІЛЬНИХ
ФОРМАХ РОБОТИ ЗА АТЕСТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД
Навчальний Теми форм роботи Результативність
рік
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Навчальні досягнення учнів
з біології
2021-2022 навчальний рік
![]() |