Майстер-клас "Я це роблю так..." МЄШКОВОЇ І.В.

Про матеріал
Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху нової української школи. Запровадження ІКТ в освітній галузі має перейти від одноразових проектів у системний процес, який охоплює всі види діяльності. ІКТ суттєво розширять можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Дата народження: 30.07.1967р. Освіта: вища, Слов'янський державний педагогічний інститут Спеціальність: учитель математики та фізики Місце роботи: Краматорська ЗОШ І – ІІІ ступенів №10 з профільним навчанням Краматорської міської ради Донецької області Посада: вчитель математики Загальний педагогічний стаж: 28 років Результати атестації: вища категорія, звання «старший учитель» ТЕМА ДОСВІДУ: «Використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій в освітньо-виховній роботі з учнями»

Номер слайду 3

КРЕДО ВЧИТЕЛЯ Сучасні технології + творча діяльність + співпраця - це формула успішності учня!

Номер слайду 4

Випускник нової школи Це вміння сприймати іноземну мову на слух, висловлюватись усно і письмово щодо різних суспільних і культурних явищ, а таож володіння навичками міжкультурного спілкування. Іноземні мови Математична грамотність Вона складається з вміння логічно мислити та вибудовувати алгоритми, застосовувати математичні методи та формули, щоб вирішувати практичні завдання у будь-якій сфері діяльності. Це також уміння будувати математичні моделі для вирішення проблем. Культура Здатність розуміти мистецькі твори та формувати власні смаки, висловлювати ідеї та почуття за допомогою мистецтва. Розуміння власної національної ідентичності та повага до культурного вираження інших Екологія і здоров’я Раціональне ставлення до природних ресурсів, усвідомлення ролі навколишнього середовища у житті і здоров’ї людини, здатність і бажання вести здоровий спосіб життя. Уміння вчитися впродовж життя Уміння шукати та засвоювати нові знання, вчитись новому, вміти організовувати навчальний процес для себе або команди. Людина з цією компетентністю вміє вибудовувати навчальну траекторію, визначати цілі навчання та способи їх досягнення, ефективно керувати ресурсами та інформаційними потоками, а також оцінювати свої досягнення. Природничі науки і технології Випускники матимуть наукове розуміння природи та сучасних технологій, вмітимуть застосовувати його у практичній діяльності. Вони навчаться працювати за науковими методами: спостерігати, збирати дані, аналізувати, формувати гіпотези та проводити експерименти. Цифрова грамотність Впевнене і критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій, вміння створювати, шукати, обробляти інформацію та обмінюватись нею у роботі та приватному житті. Сюди також входять інформаційна та медіаграмотність, основи програмування, кібербезпеки та вміння алгоритмічно мислити, працювати з базами даних, етичне ставлення до інформації та інтелектуальної власності. Підприємливість Уміння генерувати ідеї та втілювати їх у життя для підвищення добробуту у суспільстві та власного соціального статусу, приймати доцільні рішення у сфері фінансів та зайнятості, раціонально поводитись як споживач. Рідна та державна мова Сюди входять вміння усно і письмово (в тому числі, застосовуючи мультимедійні засоби) висловлювати думки, почуття, погляди, поняття та факти, здатність реагувати мовними засобами на культурні та соціальні явища, а також розуміння ефективного спілкування. Соціальність Дитина розумітиме, чому важливо брати участь у громадському житті, та знатиме, як це робити. Вона вмітиме працювати у команді, вирішувати конфлікти та йти на компроміси. Це також повага до закону, прав людини і підтримка соціального та культурного різноманіття.

Номер слайду 5

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху нової української школи. Запровадження ІКТ в освітній галузі має перейти від одноразових проектів у системний процес, який охоплює всі види діяльності. ІКТ суттєво розширять можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності.

Номер слайду 6

Особистістнозорієнтований підход Компетентністний підход, який сприяє формуванню ключових компетентностей: уміння вчитися впродовж життя; соціальні і громадянські компетентності; підприємливість; загальнокультурна грамотність; екологічна грамотність і здорове життя Діяльністний підход, спрямований на розвиток умінь і навичок учня, застосування добутих знань у практичних ситуаціях

Номер слайду 7

Відповідно до потреб міжнародного ринку праці на своїх уроках формую у учнів такі навички як: уміння вирішувати складні завдання; («очі бояться, а руки роблять») критично мислити; бути креативними; вміння взаємодіяти з людьми; мати емоційний інтелект; вміння швидко приймати рішення, та вести переговори

Номер слайду 8

електронні освітні ресурси; використовую досвід інших вчителів математики, відвідуючи їхні сайти в мережі інтернет; презентації на різних етапах уроку (власні, створені дітьми та іншими вчителями); електронні тестування; схеми, таблиці, програмні засоби; спілкування з учнями та батьками в різних соціальних мережах інтернет; розташування необхідної інформації на сайті школи та власному сайті; дистанційне навчання; робота з інтерактивними підручниками

Номер слайду 9

гнучкість у навчанні; індивідуальний підхід до кожного учня; широкі можливості для самостій-ного навчання; широкі можливості для самоконт-ролю; пожвавлення уроку за рахунок використання мультімедіа; доступ до освітніх електронних ресурсів; зворотній зв’язок для взаємодії з учнями; дистанційне навчання.

Номер слайду 10

Використання комп'ютера в демонстраційному режимі: при усному рахунку; при поясненні нового матеріалу, коли учителем демонструється новий матеріал за допомогою інтерактивного устаткування; при перевірці домашнього завдання, проектуючи зображення на інтерактивну дошку; при роботі над помилками і т.д.

Номер слайду 11

Використання комп'ютера у позаурочній діяльності: • позакласні заходи; • проектна та дослідницька діяльність; • дистанційні олімпіади; • підготовка презентацій по темі домашнього завдання і т.д.

Номер слайду 12

захист проектів КВК брейн-ринги вікторини кросворди математичні змагання ігри робота в групах робота в парах різнорівневі тести практичні роботи домашні практичні роботи домашні самостійні роботи завдання на встановлення відповідностей розв'язування нестандартних задач

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

3,5 см+1,5 см+4 см+2,5 см = 11,5 см По мапі М:1:5 300 000 (в 1 см 53 км) 1 см – 53 км 11,5 см - х км Х = 11,5*53=609,5 км – на місцевості 1 літр 95 – 29 грн 20 коп Бензин на 100 км – 10 літрів Одеса Запоріжжя Дніпро Краматорськ

Номер слайду 19

Одеса Запоріжжя Дніпро Краматорськ 100 км – 10 л 609,5 км – х л 2. 1. 1л – 29 грн 20 коп 60,95 л – х грн

Номер слайду 20

Номер слайду 21

МЄШКОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА В І Д К Р И Т І У Р О К И

Номер слайду 22

Номер слайду 23

МЄШКОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Теми форм роботи Результативність МК учителів математики керівник ІІІ окружного округу Міська ТГ «Методичний супровід щодо підготовки вчителів математики до участі у конкурсах» керівник міської ТГ Організація роботи міського етапу Всеукраїнської олімпіади з математики Організація і перевірка робіт Майстер-клас «Використання ІКТ у 5-х класах» ММК «Впровадження Державного стандарту при викладанні математики в 5-х класах за новою програмою» ОМО №3 виступ

Номер слайду 26

Теми форм роботи Результативність Обласна Школа-лабораторія для учителів математики – Бренд-шоу «Стандарт&Нестандарт» учасник роботи Участь у роботі міського етапу Всеукраїнської олімпіади з математики. Перевірка робіт Участь у роботі ОМО№3 «Концепція національно-патріотичного виховання дітей і молоді» Методичні рекомендації що до використання на уроках математики.   Участь у роботі «круглого столу» «Впровадження Нового Державного стандарту при викладанні математики в 6 класах»

Номер слайду 27

Теми форм роботи Результативність Міський постійно-діючий семінар-практикум «Розв’язування задач підвищеної складності та олімпіадних задач» Керівник СП Участь у роботі міського етапу Всеукраїнської олімпіади з математики. Перевірка робіт Участь у роботі ТГ ММК .Розробка Модуля з алгебри 9 класу за темою «Системи рівнянь з двома змінними» Учасник, розробка ТО. ««Впровадження Нового Державного стандарту при викладанні математики в 7 класах» ОМО №3, виступ

Номер слайду 28

Теми форм роботи Результативність Міський семінар-практикум «Розв’язування задач підвищеної складності та олімпіадних задач» Керівник Участь у роботі міського етапу Всеукраїнської олімпіади з математики   Член комісії з перевірки робіт Участь у роботі ОМО №3 «Теоретичні та методичні засади реалізації нового Державного стандарту освітньої галузі» Математика в 8 класах Участь у роботі «круглого столу» Участь у роботі трендових студій ІІІ-го серпневого конгресу освітян Донеччини-2017   Участь у конкурсі виставкових робіт за вектором «Інтегроване навчання» РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ

Номер слайду 29

Теми форм роботи Результативність Моніторинг якості освіти у 9 класі ОМО Учасник СП «Новий державний стандарт при викладанні математики у 9 класах» Виступ Участь у роботі ОМО «Формування національної свідомості учнів у процесі вивчення математики» Учасник круглого столу Презентація досвіду на ММО вчителів математики

Номер слайду 30

Теми і форма роботи Джерело зберігання Презентаційний матеріал «Використання ІКТ на уроках математики» Сайт учителя математики МЄШКОВОЇ І.В. Презентаційний матеріал «Тригонометричні формули» Алгебра 10 клас Модуль з алгебри 9 клас «Системи рівнянь з двома змінними» ММК   Презентаційний матеріал «Побудова перерізів многогранників» Геометрія 10 клас  Сайт учителя математики МЄШКОВОЇ І.В. math.pp.ua

Номер слайду 31

ОЛІМПІАДА Учні (ПІБ), клас Рівень, результат Міський етап Всеукраїнської олімпіади з математики            Міський етап Всеукраїнської олімпіади з математики 6-Б Вовненко Анна Панченко Дар’я 6-Б Третяков Єгор 6-Б Козирєва Орина 7-Б Вовненко Анна 8-Б   Увійшли в 10               8-місце  

Номер слайду 32

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ Конкурс Учні (ПІБ), клас Рівень, результат Міжнародний конкурс з математики «Кенгуру» 5-Б Вовненко Анна Панченко Дар’я Грищенко Каміла добре Міжнародний конкурс з математики «Кенгуру» 6-Б Вовненко Анна, Панченко Дар’я  добре Міжнародний конкурс з математики «Кенгуру» 5-Б Лисакова Дарина, Хлудов Олександр добре

Номер слайду 33

РЕАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ Всеукраїнський конкурс з математики «КЕНГУРУ» Юрьєв Ілля – 6-А Протасов Олександр – 6-А Петруков Дмитро – 6-А Брехова Марія – 6-А Хлудов Олександр – 6-Б Чуєв Олег – 6-Б Лисакова Дарина – 6-Б (Результат очікується)

Номер слайду 34

Теми форм роботи Результативність Майстер-клас «Використання ІКТ у 6-му класі» КВК на окрузі між учнями ЗОШ № 26 та ЗОШ №10 І-місце Математичний брейн-рінг між учнями 8-х класів ЗОШ №10 та ЗОШ №16 учасник

Номер слайду 35

МЄШКОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА

Номер слайду 36

МЄШКОВА ІРИНА ВІКТОРІВНА студентки-практикантки Рудь Катерина ДДПУ м.Словянськ Мельник Карина ПНПУ ім. В.Г.Короленко

Номер слайду 37

Номер слайду 38

«Тобі здається високим те, від чого ти далеко. А піднімаєшся на гору, і воно здається низьким, і тоді тобі хочеться зійти іще вище і те що ти вважав раніше вершиною насправді лише сходинка» Сенека

Номер слайду 39

ppt
Додано
16 лютого 2023
Переглядів
479
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку