Майстер клас «Я знаю, як це робити. Я навчу вас»

Про матеріал
Розробка майстер класу «Я знаю, як це робити. Я навчу вас». Мета: створити умови для формування досвіду проєктування адаптивного освітнього середовища учнів, індивідуального стилю творчої педагогічної діяльності,а також ведення дослідно-експериментальної та науково-дослідної роботи вчителя.
Перегляд файлу

Розробка майстер класу

«Я знаю, як це робити. Я навчу вас»

Мета: створити умови для формування досвіду проєктування адаптивного освітнього середовища учнів, індивідуального стилю творчої педагогічної діяльності,а також ведення дослідно-експериментальної та науково-дослідної роботи вчителя.

Завдання майстер класу: впровадження вчителем-майстром педагогічного досвіду шляхом прямого і коментованого показу послідовності дій, методів, прийомів і форм педагогічної діяльності; ознайомити учасників майстер класу з обраними педагогічними технологіями; демонструвати інноваційні методики, власні напрацювання для досягнення високих освітніх результатів у контексті власного педагогічного досвіду; створити умови для професійного самовдосконалення педагогів.

Обладнання: технічне оснащення, презентація.

Форма проведення: інтегроване заняття

Хід заняття

І. Підготовчо-організаційний  етап

Мета: Визначення мети і завдань, представляється педагогічний досвід керівника майстер класу за певним напрямом діяльності.

  1. Вітання – це один із найважливіших складових будь-якого тренінгу чи семінару. Завдяки цій складовій учасники можуть позитивно налаштуватися на подальшу активну роботу.

Приклади:

а) Вправа з цеглинками Lego

 

 

Волинські першокласники отримають по шість цеглин "LEGO"Презентація "Емоції, настрій, почуття"Учасники тренінгу мають показати відповідного кольору цеглинку. Після того,як всі присутні обрали, майстер розповідає, що означає кожний колір.

б) Вправа «Визнач емоцію». Учасники мають обвести позитивні емоції зеленим кольором, а негативні червоним. На зворотній стороні намалювати свій настрій, з яким вони прийшли.

в) Вправа «Я-особливий». Учасники отримують слово і мають вписати риси характеру, які притаманні саме їм, після цього декілька учнів мають продемонструвати усім, що вийшло.

2. Вступне слово майстра – ця складова психологічно налаштовує учасників і наближує їх на крок ближче до майстра.

3. Очікування – сподівання від проведеної роботи

Конспект уроку: Ти особливий. Ми особливі. Про почуття і співчуття (5 кллас)а)  «Дерево очікувань» – учасники мають записати на окремих аркушах, можна у формі листочка або дерева, свої власні очікування від проведеного заходу і прикріплюють до дерева, а в кінці заняття відповіти на питання «Чи справдились їх очікування, які вони записали?»

очікування від курсів підвищення кваліфікаціїб)  Вправа «П’ять Я» - учасники мають відповісти на 5 питань і прикріпити у стовпчик свої відповіді.

Діяльність учасників на цьому етапі: налаштовуються на діалог,проявляють активну позицію, допомагають майстру в організації заняття.

 

ІІ. Практичний етап (основна частина)

Мета: методичні рекомендації майстра для відтворення теми майстер класу; показ прийомів, що використовуються у процесі майстер класу, показ своїх «родзинок» (прийомів) з коментарями.

Квест «Скарбниця знань» – Комунальний заклад "Навчально-виховний комплекс:  загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія №6 Вінницької міської ради"а) Вправа «Дешифратор». Учасники отримують картки з закодованим словом або фразою теми уроку і за допомогою спеціальних позначок або маркерів відгадують.

б) Сторітелінг – технологія створення історій та передачі за її допомогою необхідної інформації з метою впливу на емоційну, мотиваційну, когнітивну сфери учнів. Технологія  сторітелінгу є однією з інноваційних педагогічних технологій, що допомагає учневі засвоїти матеріал, поданий у вигляді цікавої захоплюючої історії,  сприяє розвитку його особистісних якостей, демонструє  унікальність уяви кожної дитини, дозволяє  проявити активність та творчість.

Розробка уроку з дитячою книгою, використовуючи стратегію «6 капелюхів  мислення»в) Метод критичного мислення «Шість капелюхів» - це простий і практичний спосіб здолати подібні труднощі за допомогою розділення процесу мислення на шість різних режимів, кожен з яких представлений капелюхом свого кольору. Одягаючи капелюх певного кольору (буквально або подумки), учень грає певну роль, яка їй відповідає, дивиться не на себе збоку, а на проблему − з певної точки зору. Змінюючи капелюхи, змінює ролі, ракурс розгляду питання.

Комікси на уроках: розвага чи дієвий навчальний інструмент?Ігровий кубик Блума "Весна" | Preschool activities, Elementary schools,  Kids and parentingг) Метод «Кубування» або «Кубик Блума» полегшує розглядання різних сторін теми. Це навчальна методика, яка пропонує учням відповісти на 6 запитань різних типів, що стосуються теми. Цей підхід передбачає використання кубика із написаними на кожній грані вказівками щодо напряму мислення або письма. Учні можуть виконувати кубування в парі, потім об'єднатися в групи. Слід провести через кубик слово. Це може бути літературний термін, визначення або якась інша назва. Дуже важливо застосовувати кубування до того, що вже добре відомо учням. Його можна використовувати на стадії актуалізації чи рефлексії.

д) Навчальні комікси та плакати - полегшують розуміння навіть дуже складних тем; візуалізують більшу частину інформації; мають захопливий сюжет; підходять для повторення матеріалу; розвивають логіку та творче мислення дітей.

Діяльність учасників на цьому етапі: кожна група виконує та презентує роботу відповідно до поставлених цілей і завдань майстер класу.

ІІІ) Заключна частина

Гра «Вірю – не вірю» 1. Чи вірите ви, що можна поєднати різні види інформації? 2. Чи вірите ви, що існують такі форми подання інформації, як: графі...Мета: підсумувати всю діяльність під час майстер класу, прийняттярекомендацій щодо поточної роботи та аналіз очікувань.

а) Гра «Вірю-не вірю» - учасники прослуховують твердження і мають сказати або спеціальними рухами показати правдивість твердження.

Діяльність учасників на цьому етапі: рефлексія-активізація самооцінки та самоаналізу з приводу діяльності на майстер класі.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. ЛЕБІДЬ ОЛЬГА МИКОЛАЇВНА
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Майстер-класи
Додано
3 червня 2021
Переглядів
1855
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку