Впровадження сучасних технологій навчання як засіб підвищення якості знань і вмінь учнів.

Про матеріал
Упровадження сучасних педагогічних технологій у освітній процесі дозволяє педагогам реалізувати свої педагогічні ідеї, а здобувачам освіти дає можливість самостійно вибирати освітню траєкторію-послідовність. Реалізується найважливіша вимога сучасної освіти – вироблення в суб'єктів освітнього процесу індивідуального стилю діяльності, культури самовизначення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“… в злагодженому колективі, навіть, молодий, недосвідчений педагог може досягти багато, а якщо педагоги не об'єднані в дружній творчий колектив, то навіть досвідчений педагог не досягне високих результатів в роботі.”А. С. Макаренко

Номер слайду 2

“Впровадження сучасних технологій навчання як засіб підвищення якості знань і вмінь учнів” Наталія Корж, методист Чернігівського професійного ліцею залізничного транспорту

Номер слайду 3

Закінчивши роботу над попередньою проблемною тематикою, було проведено анкетування педагогічних працівників у травні 2021 року з метою оптимального вибору нової проблемної теми. Із запропонованих в анкеті проблемних тем 70% викладачів, майстрів в/н виявили зацікавленість працювати над вищезазначеною темою. Педагоги ліцею висловили думку, що робота навчального закладу щодо впровадження сучасних технологій навчання поки що недостатньо реалізована. Тому в значної частини наших учнів спостерігається:

Номер слайду 4

- Не сформованість належного рівня національної свідомості, активної громадянської позиції;- Не сформованість відповідного рівня життєвої компетентності, соціального розвитку;- Низький рівень ініціативи, здатності до самостійного розв’язання проблем; - Не сформованість умінь вільно використовувати здобуті знання для вирішення практичних завдань, аналізу нестандартних ситуацій;- Недостатній рівень усвідомлення своєї ролі, яку вони покликані зіграти в житті суспільства ;- Наявність хибних сподівань, що успіх прийде сам, без копітких зусиль та праці.

Номер слайду 5

Роботу над даною проблемою розпочато з метою: - Забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;- Здійснення постійного моніторингу показників роботи ліцею та педагогічних працівників для вчасного коригування та прийняття управлінських рішень щодо вдосконалення їхньої діяльності;- Зміцнення навчально-матеріальної бази ліцею, їх комп’ютеризації;- Максимального забезпечення учнів необхідними підручниками і навчальними посібниками;- Особистісно-зорієнтованого підходу до навчання і виховання учнів;

Номер слайду 6

- Спрямування зусиль на створення умов для набуття кожним викладачем умінь та навичок використання сучасних ІТ у навчальному процесі.- Оновлення та оснащення навчальних кабінетів у ліцеї;- Вивчення, узагальнення, пропаганди та впровадження кращого педагогічного досвіду;- Оптимальне використання прогресивних педагогічних технологій на основі активізації та інтенсифікації навчально-виховного процесу, ефективності управлінської діяльності.

Номер слайду 7

ЯК ОБ'ЄДНАТИ ЗУСИЛЛЯ ПЕДАГОГІВ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ ЗАГАЛЬНОЇ МЕТИ?ЯК СТВОРИТИ В КОЛЕКТИВІ ЗДОРОВУ ТВОРЧУ АТМОСФЕРУ?

Номер слайду 8

Професіоналізм сучасного педагога заснований не тільки на знаннях і вміннях (предметних, дидактичних, методичних тощо), але і на його власному потенціалі, що включає професійні цінності та переконання

Номер слайду 9

Методичний кабінет Це скарбниця кращих традицій нашого ліцею12 Це осередок – де сконцентрована передова педагогічна думка, створюються умови для самоосвіти та самовдосконалення педагогів.

Номер слайду 10

Методичний кабінет ЧПЛЗТСемінари. Засідання методичних комісій. Круглі столиІнструктивно-методична наради. Виставки конкурси. Школа передового педагогічного досвіду

Номер слайду 11

З метою зростання фахової майстерності викладачів, підвищення професійного рівня молодих спеціалістів, творчого вирішення педагогічних завдань і проблем ліцею, скоординованості дій викладачів у навчальному закладі організована робота п'яти методичних комісій.

Номер слайду 12

У ліцеї функціонує Школа передового педагогічного досвіду

Номер слайду 13

На базі ЧПЛЗТ кожного року проходять обласні методичні секції

Номер слайду 14

Педагоги ЧПЛЗТ беруть участь у науково- практичних конференціях з використанням сучасних технологій

Номер слайду 15

Учні ЧПЛЗТ приймають участь в обласних та Всеукраїнських конкурсах фахової майстерності та займають призові місця Всеукраїнськийу конкурс фахової майстерності серед учнів ПТНЗ з професії «Монтажник санітарно-технічних систем і устаткування» - ІІ місце (2015 р.)

Номер слайду 16

Учні ЧПЛЗТ систематично посідають призові місця в олімпіадах та конкурсах з професійно-теоретичної підготовки.. Учні ЧПЛЗТ систематично беруть участь в конкурсах позаурочної виховної роботи та змістовного дозвілля. Згідно з планом в ліцеї проходять показові уроки та предметні тижні.

Номер слайду 17

У Чернігівському професійному ліцеї залізничного транспорту організовано та проводяться згідно з планом роботи навчального закладу наступні інструктивно-методичні наради з метою інформування педагогічних працівників, оперативного вивчення та обговорення нормативних актів, документів, окремих поточних питань, доведення конкретних навчально-виробничих, навчально-виховних завдань, а також поточного інструктажу педагогічних працівників.

Номер слайду 18

Міжрегіональний навчально – практичний центр для підготовки монтажників санітарно– технічних систем і устаткуваннявідкрито у 2016 році один з шести в Україні в рамках українсько-швейцарського проекту «Державно-приватне партнерство для поліпшення санітарно-технічної освіти в Україні»

Номер слайду 19

Регіональний центр інноваційних будівельних технологій KNAUF (2012 р. )

Номер слайду 20

Міжнародна співпраця з колегами професійного училища ім. Йохана Бірвірта міста Меммінген (Німеччина) в галузі електоротехніки

Номер слайду 21

Однак, в ході вивчення даного питання виявлено, що є цілий ряд недоліків в організації роботи педколективу над методичною проблемою, а саме:

Номер слайду 22

при визначенні методичної проблеми часто відсутній глибокий порівняльний аналіз росту педагогічної майстерності, стану навчально-виховного процесу;не всі педагоги можуть без відповідної підготовки і допомоги реалізувати дану ідею в своїй практиці;не всі педагоги здали звіти про роботу над власними методичними проблемами;

Номер слайду 23

– не вивчаються проміжні та кінцеві результати щодо росту педагогічної майстерності та рівня навчальних досягнень учнів, їх вихованості, розвитку у порівнянні з попередніми даними (відсутні будь-які узагальнюючі матеріали з даного питання).

Номер слайду 24

Тобто, відсутній системний підхід до роботи над методичною проблемою, що серйозно гальмує трансформацію досягнень передового педагогічного досвіду в практику роботи ліцею, педагога. Тому маю велику надію, що дані рекомендації сприятимуть забезпеченню системного підходу до роботи над методичною проблемою.

Номер слайду 25

pptx
Додано
3 червня 2021
Переглядів
882
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку