Мета проекту:
- відзначити переможців міської виставки «Країна Фантазія»;
-надати можливість учням, учасникам виставки, оцінити свої роботи, роботи товаришів, прийняти участь в одному з майстер –класів, розширити або поглибити свої знання з запропонованої на майстер –класі техніки;
-виховувати в учасників майстер - класів уважність до сприйняття інформації, спостережливість, витримку, охайність у роботі, любов до мистецтва;
-надати можливість педагогам оволодіти новими творчими формами роботи;
- формувати в учнів та педагогів мотивацію до самонавчання, самовдосконалення, саморозвитку.
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ПОКРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ РАДИ
Центр дитячої та юнацької творчості "Дивосвіт"
Криворізької міської ради
«Майстер – клас, як реалізація творчого
потенціалу педагога»
(в рамках міської виставки дитячої творчості «Країна Фантазія»)
Проект
Автор:
Сидорова Інна Анатоліївна
методист – координатор з естетичного виховання та по роботі з обдарованими дітьми
ЦДЮТ «Дивосвіт» КМР Покровського району
Кривий Ріг
Проект «Майстер – клас, як реалізація творчого
потенціалу педагога»
(в рамках міської виставки дитячої творчості «Країна Фантазія»)
Керівники проекту: Сидорова Інна Анатоліївна, Безницький Вадим Миколайович.
Учасники проекту: переможці міської виставки дитячої творчості «Країна Фантазія », їх педагоги-керівники, методисти з естетичного виховання.
Кількість учасників : 100
Результат проекту: майстер класи в рамках свята відкриття міської виставки дитячої творчості «Країна –Фантазія» та вшанування переможців.
Мета проекту:
- відзначити переможців міської виставки «Країна Фантазія»;
Очікувані результати:
Етапи реалізації проекту «Майстер – клас, як реалізація творчого потенціалу педагога»
(в рамках міської виставки дитячої творчості «Країна Фантазія»)
Підготовчий етап (01.12 -01.02) |
Основний період (01.02-20-02) |
Підсумковий етап 20.02 – 01.03 |
- ознайомлення педагогів центру з нормативними документами УОН, методичною збіркою «Майстер –клас як одна із ефективних форм професійного навчання педагогів»; - практикум для педагогів центру «Алгоритм проведення майстер - класу»; - підбір керівниками гуртків методичних матеріалів, визначення тематики майстер - класів.
|
- складання сценарного плану свята; - відбір худ. номерів до урочистої частини; - написання сценарію свята; - презентація конспектів майстер – класів; - розгляд конспектів на методичній раді, затвердження списку майстер – класів; - оформлення виставки; - оформлення актової зали; - розробка буклету. |
- випуск буклету «..»; - Свято урочистого відкриття міської виставки - конкурсу дитячої творчості «Країна Фантазія» та нагородження переможців даної виставки, що посіли перші місця; - проведення майстер –класів; - огляд експозиції виставки; - оформлення матеріалів міського заходу; - аналіз роботи педколективу закладу по організації та проведенні міського заходу; - аналіз участі гуртків центру у міській виставці «Країна Фантазія», результативність участі. |
ВСТУП
Міська виставка дитячої творчості «Країна Фантазія» вже 15 років є традиційним і популярним як серед учнів так і серед педагогів міста заходом. Положення про виставку залишається незмінним, а от тематика кожного року різна: «Карнавал», «Подорож країнами світу», «Підводна феєрія», «Космічна Одіссея» та ін. Виставка була започаткована в 1997 році і традиційним місцем її проведення є Центр дитячої творчості «Дивосвіт». Кожне відкриття виставки - довгоочікуваний захід для її учасників, педагогів, відвідувачів виставки, батьків гуртківців, гостей - справжнє свято творчості. Тому і перед педагогічним колективом ЦДТ «Дивосвіт» постало дуже відповідальне і непросте завдання : «Як зацікавити учнів різними нетрадиційними техніками? Як допомогти педагогам працювати творчо, нестандартно? Як бути креативним у своєму виді діяльності? Як зробити захід цікавим та незабутнім?».
До організації традиційної виставки «Країна Фантазія» ми підійшли креативно і розробили проект її відкриття, який включає підготовку та проведення майстер – класів «Майстер – клас, як реалізація творчого потенціалу педагога»
В. Сухомлинський, стверджував, що "стає майстром педагогічної праці швидше за все той, хто відчув у собі дослідника". Презентація напрацьованого професійного досвіду для його обміну та взаємообміну в ході проведення майстер-класу пред’являє досить істотні вимоги і до сторони, яка демонструє свій досвід, і до сторони сприймаючої й оцінюючої. Така форма роботи як майстер - клас - особливо пріоритетна і перспективна ланка систематичного активного підвищення кваліфікації фахівців району, міста. Для педагогів закладу – можливість продемонструвати свою майстерність, інноваційний підхід, професійне зростання.
Майстер - клас з бісероплетіння
Тема: Космічна ракета з бісеру.
Мета: Навчити елементарним навичкам та прийомам бісероплетіння, виготовленню простих фігурок з бісеру. Розвивати логічне мислення, творчість, фантазію, комбінаторні здібності. Виховувати в учнів уважність і старанність, бажання виконувати роботу творчо, охайно, зацікавлення створення композиції на реальну тему.
Інструменти і матеріали: дротик, бісер різних кольорів, схема виготовлення
Майстер – клас з паперової пластики
Тема: «Стильна листівка для юного астронавта».
Мета: Познайомити дітей з поняттями: космонавт і астронавт, з цікавими і корисними відомостями з історії і сучасності освоєння космічного простору. За допомогою простої і дуже цікавої техніки роботи з папером, аплікації з об’ємом, навчити створювати власноруч різні за стилями і використанням матеріалів вітальні листівки. Розвивати у дітей творчі здібності, фантазію, уяву, відчуття рівноваги, пропорційності й цілісності зображувального об'єкту. Виховувати у дітей спостережливість, любов до художньої творчості, прагнення пошуку нових ідей і освоєнню різноманітних технік і прийомів роботи з декоративними матеріалами.
Інструменти і матеріали: офісний папір, папір типу ватман, ножиці, клей ПВА, двосторонній скоч, декоративні і графічні матеріали.
Наочність: фотоматеріали, репродукції картин художників фантастів, зразки варіантів виконання листівок, ілюстративний матеріал до додаткових матеріалів:
- Рекомендації: «Способи і технології декорування паперу і паперових виробів»;
- Інформаційний матеріал: «Космічна Одіссея».
Майстер — клас по батіку
Тема: “Краплини буття у синій безодні”.
Мета: познайомити присутніх з мистецтвом батіка, безпосередньо з технікою обв'язки шпагатом, показати поетапне виконання роботи у техніці обв'язки шпагатом; розширювати кругозір, формувати уміння працювати з фарбою для розпису тканини, розвивати творчу уяву, навички при роботі з тканиною; виховувати естетичні почуття, художній смак, розуміння прекрасного, вміння аналізувати.
Інструменти і матеріали: фарби для розпису тканини “Гамма”; тканини : атлас, шовк, бавовна (розмір 20х20 см); камінці; гудзики; горох; шпагат; пензлики з щетини; спонжі; шприці; палітра; посуд для розміщення кольорів; технологічна картка-пам'ятка; ручний фен; декоративні інструменти та матеріали; прищепки; ножиці; праска.
Майстер - клас з м’якої іграшки та в’язання гачком
Тема: Виготовлення м’якої іграшки, в’язаної гачком «Зірочка»
Мета: ознайомити дітей з послідовністю з’єднання деталей іграшки; виховувати в них бережливе ставлення до матеріалів, вміння бачити прекрасне, увагу, старанність, розвивати естетичні смаки, творчі здібності учнів, формувати вміння працювати в рамках проекту.
Наочність: нетбук.
Обладнання: Заготовки виробу, голки, ножиці, нитки, силікон, бісер, блискітки, клей, фурнітура для оздоблення.
Майстер – клас з природного матеріалу
ТЕМА: «Космічні зірки»
МЕТА: створити власноруч зроблений сувенір за елементарними аранжувальники правилами (композиція, пропорція, ритм,колір, фактура, акцент, симетрія, асиметрія, рівновага); розвивати творчі здібності та естетичний смак; виховувати шанобливе ставлення один до одного та бажання приносити радість близьким власноруч зробленим подарунком; виховувати естетичний смак
Обладнання: зразки виготовлених робіт « Космічні зірки», зразки варіантів виконання космічних зірок.
Інструменти: ножиці
Матеріали: гнучкий паперовий дріт, клей «Дракон», лоза.
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
.
1