Виховний захід "Подорожуємо Україною"

Про матеріал

У кожної людини в житті є щось сокровенне, найрідніше, без чого вона не може навіть уявити свого життя. Це рідний батьківський край, де вперше дитиною побачила світ, ясне сонечко, дрібні сльозинки дощу на віконному склі, ріжок молодого місяця між міріадами зір, чисту зелену травичку і тисячі різних квітів, які радували серце своїм розмаїттям.

Це та земля, по якій ми зробили свої перші кроки, земля наших батьків, дідів і прадідів, і вона найдорожча за все на світі. Вона єдина, де ми почуваємо себе вдома, затишно і привітно. Де б людина не жила потім, а зі своїм краєм вона пов'язана невидимою ниточкою, яка не відпускає від себе, живить рідним теплом і дає наснагу.
Тільки в рідному краї людина почуває себе захищеною, впевненою, бо вона вдома.

Недаремно відомий поет сказав:

Можна все на світі вибирати, сину,

Вибрати не можна тільки Батьківщину.

(В.Симоненко)

Рідна земля, рідний народ, рідна мова – це найсвітліше, що є в кожного з нас. Наша Батьківщина має велику історію, зазнала і гноблення і розквіту, довгі часи стогнала під ворожим тиском, але знову і знову боролась за своє визволення і продовжує боротьбу за свою єдність та територіальну цілісність і нині.

Перегляд файлу

«Подорожуємо Україною»

Мета: прищеплювати гуртківцям любов та глибоку повагу до своєї Батьківщини, державних символів України; познайомити з містами України – Києвом, Каневом, Львовом; розвивати мислення, фантазію, зв’язне мовлення; плекати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю.

Любіть Україну у сні й наяву, 
вишневу свою Україну, 
красу її, вічно живу і нову, 
і мову її солов'їну. 
 

Хід заходу:

Керівник гуртка: Вишита колоссям і калиною,
Вигойдана співом солов’я,
Зветься величаво – Україною
Земле зачарована моя.

У кожної людини в житті є щось сокровенне, найрідніше, без чого вона не може навіть уявити свого життя. Це рідний батьківський край, де вперше дитиною побачила світ, ясне сонечко, дрібні сльозинки дощу на віконному склі, ріжок молодого місяця між міріадами зір, чисту зелену травичку і тисячі різних квітів, які радували серце своїм розмаїттям. 

Це та земля, по якій ми зробили свої перші кроки, земля наших батьків, дідів і прадідів, і вона найдорожча за все на світі. Вона єдина, де ми почуваємо себе вдома, затишно і привітно. Де б людина не жила потім, а зі своїм краєм вона пов’язана невидимою ниточкою, яка не відпускає від себе, живить рідним теплом і дає наснагу. 
  Тільки в рідному краї людина почуває себе захищеною, впевненою, бо вона вдома.

  Недаремно відомий поет сказав:

Можна все на світі вибирати, сину,

Вибрати не можна тільки Батьківщину.

               (В.Симоненко)

  Рідна земля, рідний народ, рідна мова – це найсвітліше, що є в кожного з нас. Наша Батьківщина має велику історію, зазнала і гноблення і розквіту, довгі часи стогнала під ворожим тиском, але знову і знову боролась за своє визволення і продовжує боротьбу за свою єдність та територіальну цілісність і нині.

Керівник гуртка: Що ж для кожного з нас означає Україна?

 «Для мене Батьківщина – це…» (Відповіді дітей)

Гуртківець: Знаєш ти, що таке Батьківщина?

Батьківщина – це ліс осінній,

Це домівка твоя, і школа,

І гаряче сонячне коло.

Батьківщина – це труд і свято,

Батьківщина – це мама й тато,

Це твої найщиріші друзі,

І бджола у веснянім лузі.

Батьківщина – це рідна мова,

Це дотримане чесне слово.

               (А.Костецький)

Керівник гуртка: Дійсно, немає для нас більшого щастя, як бачити Україну вільною, мирною, де люди живуть у злагоді один з одним. Кожен із вас раніше проживав у різних областях нашої неньки України, бачив її багатства і красу, тому зараз ми прикрасимо квітами карту нашої країни і на кожній квіточці напишемо по одному слову, яке б відповідало на питання: ”Яка наша Україна?” (Діти вирізають квіти і прикрашають ними карту України).

 

 

2.3. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА МІСТА І РЕГІОНУ. ПЕРСПЕКТИВИ МІСТА В СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІЙ РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ КРАЇНИ

 

 

 

 

 

 

 

Керівник гуртка: А зараз я запрошую вас в цікаву подорож – подорож Україною, ми помилуємося її краєвидами, познайомимося з найбільшими та найвідомішими містами України. Отже, поїхали!

Керівник гуртка: Ось ми і прибули до столиці України – міста Києва. І зустрічають нас його привітні жителі – кияни. А щоб більше дізнатись про Київ, пропоную вам розгадати кросворд

  - Розгадайте кросворд і ви багато дізнаєтесь про столицю України.

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

1 – Столиця нашої держави (Київ)
2 – Засновник Києваий)
3 –Річка, яка протікає через Київ (Дніпро)
4 Головна вулиця Києва (Хрещатик)
5 –Дерево – символ Києва аштан)

  • Діти, подивіться, яка краса навкруги! (Демонстрація слайдів із видами Києва).

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=ea98cbd1855864dfec3f937b57fc1212-133-144&n=21фото Центр Киева Городской пейзаж ibb17 архитектура

Пейзажи киева - Все пейзажи здесьКаталог почтовых открыток : Список СССР (Советский Союз) Тема: Городские пейзажи Виды города Год: 1974 1/5

З`являється учень – „Київ”:

Славетні всі місця вітаю,
Всіх я вас люблю і знаю:
Аскольдову могилу,
Андріївський узвіз
Я в серці України
Крізь все життя проніс.
Я – Київ, я – столиця,
Добра і мужності я справжняя криниця.

Київ: Діти, я радий вітати вас! І приготував цікаві завдання. Я хочу дізнатися, чи знаєте ви наші державні символи. Для цього розгадайте кросворд:

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

1 . Як по-іншому називають Батьківщину? (Вітчизна)
2 . Герб нашої держави (Тризуб)
3 . Урочиста пісня, що є символом державної єдності (Гімн)
4 . Полотнище одного або декількох кольорів (Прапор)
5 . Слово, яке можна прочитати на Гербі України (Воля)

Робота в групах.

1 група – складає розповідь про Герб України:

Тризуб – герб України. Це ще родовий знак князя Володимира. З найдавніших часів тризуб шанують як магічний знак, своєрідний оберіг. Тризуб був викарбуваний на монетах. Він символізував поділ Усесвіту на небесне, земне й потойбічне, поєднання трьох природних стихій – повітря, води й землі.

Ukraine - for those who wants to knowЗнак країни головний –

Це тризубець золотий.

Він – як сонце в небі синім,

В ньому слава, в ньому сила.

В нім священне слово «Воля»,

  Що рятує від неволі.

2 група – складає розповідь про Прапор:

Державний прапор України був затверджений постановою Верховної Ради від 1992 року. Прапор складається з двох смуг: блакитної та жовтої, синє небо над золотою нивою. Жовта – багатство України – хліб, золотий степ, залитий сонячним промінням; блакитний – чисте небо, колір води. А якщо змішати ці два кольори, то утвориться зелений колір - колір життя.

Флаг УкраиныПрапор – це державний символ,
Він є у кожної держави;
Це для всіх – ознака сили,

це для всіх – ознака слави.
Синьо – жовтий прапор маєм:
Синє небо, жовте – жито.
Прапор цей оберігаєм,
Він – святиня, знають діти.

3 група – складає розповідь про Гімн:

Гімн – це урочиста державна пісня «Ще не вмерла Україна». Цією піснею починається ранок і закінчується день. Вона підносить національний дух українців. Слова Гімну написані українським поетом Павлом Чубинським, музика – Михайлом Вербицьким.

Стенды "Государственная символика" - Интердизайн - Харьков, Киев, Днепропетровск, Донецк, Запорожье, Винница, Ивано-Франковск, ЛЧубинський – щирий патріот,
Поет і вчений він.
Його шанує весь народ
За Український Гімн.

Київ: Дякую вам, діти, що ви так добре знаєте символи України і запрошую у гості до себе влітку, щоб вивчити історію Києва і помилуватися його краєвидами!

Діти: Дякуємо за гостинність, а нас чекають цікаві зустрічі з іншими містами нашої неосяжної України.

Керівник гуртка: І ось ми вже прибуваємо до славетного міста Канева. Діти, а хто з вас знає, чим це місто відоме в світі? (Відповіді дітей).

 (Виходить учень, який уособлює в собі „Канів”, керівник демонструє краєвиди міста)

президент - Поиск - Влада и Рада        Канів, фото 3 - ILoveUkraine: поділіться любов'ю до України

 

 

Канів: Добрий день, малята! Радий вас вітати!
Часто до мене приїжджають діти,
На Тарасову могилу
Щоб покласти квіти.
І побачити картини,
Що художник малював.
Щоб почути, як Кобзар
Людям пісню заспівав.

Канів:А чи знаєте ви, про кого я вам розповів? (Відповіді учнів)
Всім своїм життям Тарас Шевченко був відданий справі визволення України з-під гніту. Він мріяв про справжню свободу, справедливість, правду на землі.

А хто з вас знає вірші Тараса Шевченка? (Декламування віршів дітьми).

Канів: Спасибі, діти, за такі чудові виступи. Я сподіваюся, що ви обов`язково завітаєте до мене зі своїми друзями. Буду чекати на вас!

Керівник гуртка:А зараз рушаймо до міста Лева – до Львова!

Дівчинка і хлопчик – львів’яни: Раді зустрічати вас у нашому місті Лева. Запрошуємо вас на прогулянку по нашому місту.

місто Лева під надійним захистом Вид Львова

Львів’яни здавна любили і поважали рідний край, рідну домівку, рідну мову. Львівська земля щедра на усну народну творчість, яка передається із покоління в покоління. Тож хочемо перевірити, як ви знаєте прислів`я, тому пограємо в гру «Розсипанка» - зберіть прислів’я із розсипаних слів (робота в групах):

1 група – ( дерево, родом і народом, міцне, людина, корінням)
„Дерево міцне корінням, людина – родом і народом.”
2 група – (хаті, помагають, у своїй, кутки)
„У своїй хаті кутки помагають.”
3 група – (своя, чужа, хата, палата, як, ліпше)
„Ліпше своя хата, як чужа палата.”
4 група – (мати, сторона, мачуха, чужа, рідна)
„Рідна сторона – мати, чужа – мачуха.”
5 група – (знає, всяка, своє, гніздо, пташка)
„Всяка пташка своє гніздо знає.”

(Діти збирають прислів`я. Під час виступу пояснюють їх значення)

Із прислів’ями ви справились чудово, а зараз позмагаємось у конкурсі “Юний поет» - доберіть риму у вірші Іванни Савицької:

Україна, любі … (діти),
Наш чудовий … (край).
Там ліси і полонини,
І луги, і гай.
І річок прудких багато,
І рибок в них тьма,
Все те, все, кохані … (діти), -
Вітчизна …  (свята).
Україна - це біленькі
У садках … (хатки),
Ниви збіжжям засіяні,
Запашні … (квітки).
І міста розлогі, чисті,
Знай, дитя, це, знай.
Україна наша … ( рідна) –
Це чудовий ….  (край).
Україно, Україно,
Мій рідний … (краю),
Цілим серденьком дитини
Я тебе ….  (кохаю).
І щодня я шлю молитву
Всевишньому Богу,
Щоб послав нам в…. ( Україну)
Щасливу дорогу.

Дівчинка і хлопчик – львів’яни: Молодці,діти, ви справжні українці, справжні патріоти своєї країни. Ми радо зустрічали вас у своєму місті. Будемо чекати наступної зустрічі з вами.

Керівник гуртка: От і закінчилася наша подорож містами України. Ще не одноразово ми подорожуватимемо рідним краєм, його безмежними просторами, щоб більще дізнатися про свою Вітчизну, полюбити її красу, познайомитися із звичаями та обрядами. А зараз ми дамо один одному обіцянку:

Щоб цвіла Україна моя,
Ми даємо обіцянку нині,
Вчитись так, щоб набуті знання
Знадобились моїй Батьківщині.
Присягаєм наш край рідний
Над усе любити,
Рідний народ шанувати
І для нього жити.
Присягаєм рідну віру
Завжди визнавати,
По – українськи говорити,
Молитись, співати.


docx
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
751
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку