Домогтися засвоєння учнями понять: медіана, бісектриса, висота трикутника. Забезпечити первинне застосування знань, умінь і навичок при розв'язуванні типових задач. Розвивати алгоритмічну культуру, уміння чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку. Виховувати дисципліну, розуміння важливості математичних знань.
Тема уроку: Медіана, бісектриса, висота трикутника.
Мета уроку: Домогтися засвоєння учнями понять: медіана, бісектриса, висота трикутника. Забезпечити первинне застосування знань, умінь і навичок при розв’язуванні типових задач. Розвивати алгоритмічну культуру, уміння чітко, лаконічно та зрозуміло формулювати думку. Виховувати дисципліну, розуміння важливості математичних знань.
Тип уроку: Удосконалення знань і умінь.
Обладнання уроку: Підручник(Геометрія 7 клас, М.І. Бурда,Н.А. Тарасенкова) комп’ютер, презентація, роздавальний матеріал.
Хід уроку
І. Організацій етап. Перевірка учнів готовності до уроку.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
ІІІ. Удосконалення знань і умінь:
1.№317(усно), №318(1), №330, №331(колективно)
2. Самостійна робота:
Варіант І
Накреслити гострокутний трикутник та провести всі його медіани.
Варіант ІІ
Накреслити гострокутний трикутник та провести всі його бісектриси.
3. Індивідуальна робота: побутувати висоти у тупокутному трикутнику.
V. Підсумок уроку: Чи є відрізки зображені на рисунках бісектрисами, медіанами, висотами трикутника?
VІ. Завдання додому: §10, №318(2), №323(1), №340*
VІІ. Рефлексія:
Мої успіхи на уроці.
Мої невдачі на уроці.