Презентація "Педагогічний експеримент як модель впровадження інноваційних технологій."

Про матеріал
Інноваційна діяльність педагогів стає на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті й одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України в цілому. Під інноваційною освітньою діяльністю розуміємо розроблення й використання у сфері освіти результатів досліджень та розробок на основі педагогічного експерименту. .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ ЯК МОДЕЛЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Номер слайду 2

Зміст роботи Вступ Сутність інноваційної педагогічної діяльності Антиінноваційні бар'єри у професійній діяльності педагога та шляхи їх подолання Управління інноваційно педагогічною діяльністю Висновок

Номер слайду 3

ВСТУП

Номер слайду 4

Розвиток інноваційних процесів у освіті на сучасному етапі є об'єктивною закономірністю, що зумовлюється: інтенсивним розвитком інформаційних технологій у всіх сферах людського буття; оновленням змісту філософії сучасної освіти, центром якої став загальнолюдський цілісний аспект; гуманістично зорієнтованим характером взаємодії учасників навчально-виховного процесу; необхідністю підвищення рівня активності та відповідальності педагога за власну професійну діяльність, спрямовану на формування творчої особистості вихованця, готовності до сприйняття та активної діяльності у нових соціально-економічних умовах. У зв'язку з цим винятково важливого значення набуває інноваційна діяльність педагога.

Номер слайду 5

СУТНІСТЬ ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Номер слайду 6

Інноваційна педагогічна діяльність — заснована на осмисленні практичного педагогічного досвіду цілеспрямована педагогічна діяльність, орієнтована на зміну й розвиток навчально-виховного процесу з метою досягнення вищих результатів, одержання нового знання, формування якісно іншої педагогічної практики.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Провідна форма педдіяльності – експеримент.

Номер слайду 9

Структура інноваційного педагогічного експерименту об'єкт і предмет дослідження формулювання мети експерименту визначення завдань і гіпотези експерименту розроблення і вибір конкретних методик і методів дослідження експертиза програми дослідження та етапи проведення експерименту

Номер слайду 10

АНТИІННОВАЦІЙНІ БАР'ЄРИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА ТА ШЛЯХИ ЇХ ПОДОЛАННЯ

Номер слайду 11

Антиінноваційні бар'єри (франц. barriere — перешкода, перепона) — зовнішні або внутрішні перешкоди, які заважають здійсненню інноваційної діяльності. Зовнішні: соціальні бар'єри організаційні бар'єри методичні бар'єри матеріально-технічні бар'єри Внутрішні: психологічні (особистісні) бар'єри

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Методи подолання бар'єрів в інноваційній діяльності педагога

Номер слайду 14

УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ПЕДАГОГІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

Номер слайду 15

Управління педагогічними інноваціями — вид соціального управління, що підтримує цілеспрямованість і організованість інноваційних процесів у системі освіти. Структурні компоненти управлінської діяльності: постановка мети планування або прийняття управлінських рішень організація виконання рішень контроль за результатами інноваційної діяльності регулювання (або корекція) нововведення аналіз результатів

Номер слайду 16

Картки педагогічних ідей та їх характеристики

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Типи експертизи: групова та індивідуальна

Номер слайду 19

ВИСНОВОК

Номер слайду 20

Для осмисленої, повноцінної участі педагога в інноваційній діяльності важливо, щоб він був не тільки її безпосереднім учасником, а й безпристрасним експертом на етапі її аналізу, що сприятиме реалізації його особистісного потенціалу, підвищенню загальної культури, актуалізації самооцінки і здійсненню самокорекції своєї діяльності. У системі управління нововведеннями необхідно забезпечити всебічне і багатоаспектне вивчення інновацій (проектування, моніторинг, регулювання, корекцію), без чого неможливе компетентне визначення їх ефективності, доцільності наукового забезпечення та розповсюдження досвіду. Тому паралельно з інноваційним процесом має діяти ефективна система експертної роботи.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
26 вересня 2020
Переглядів
912
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку