Ємельяненко М.Р.
СЛОВНИК
ФАКТУРНИХ ФОРМУЛ АКОМПАНЕМЕНТУ
I. Унісон.
II. Окремими нотами:
а)
б)
в) г)
III. Органний пункт:
а) б)
IV. Інтервальне дублювання голосів:
1. Октавна втора:
а)
2. Бурдонна квінта:
а)
3. Терцієва втора:
а)
4. Втора в сексту:
а)
V. Хоральна:
VI. Акордова ритмізація:
1. Половинними:
а)
б)
2. Четвертними:
а)
б)
3. Восьмими;
4. Шістнадцятими;
5. Тріолями.
VII. Бас – акорд:
1. Бас – акорд:
а)
б)
в)
г)
д)
2. Бас – акорд (в повній фактурі):
а)
б)
в)
3. Бас – два акорди (і більше):
а)
б)
в)
г)
д)
VIII. Гармонічна фігурація:
1. Арпеджіо:
а)
б)
в)
г)
д)
е)
є) ж)
з)
и)
2. Арпеджіо (в розгорнутому вигляді):
а)
б)
в)
г)
д)
е) є)
ж)
з)
и)
3. Альбертієві баси:
а)
б)
в)
г)
д) е)
є)
ж)
з)
4. Ломане арпеджіо:
а)
б) в)
г)
д)
е)
є
ж
з)
и)
IX. Тремоло (інтервалів, акордів):
X. Пуантилістична:
XI. Гамоподібна:
1. Діатонічна гама:
а) б)
2. Хроматична:
а)
б
в
г)
д)
е)
є)
XII. Жанрові:
1. Вальс:
а)
б)
в)
г)
д)
е)
є
ж з)
и)
і)
ї)
к)
л)
2. Полька:
а)
б)
в)
г)
д)
3. Мазурка:
а)
б)
в)
г)
4. Колискова:
а)
б)
в)
г)
д) арпеджіо в будь-якому вигляді:
е) ломане арпеджіо;
є) альбертієві баси.
5. Марш:
а)
б)
в) г)
д)
е)
є) акордова ритмізація в будь-якому вигляді (див. VI);
ж) бас – акорд у будь-якому вигляді (див. VII).
Ритмічні особливості жанрів 1.Марш: 44; темп помірний.
2. Вальс: 34,38; плавний танок у швидкому або помірному темпі.
3. Полонез: 34; святковий танок у помірному темпі.
4. Полька: 24; швидкий танок.
5. Мазурка: 34; стрімкий танок у помірному темпі.
6. Тарантела: 68; стрімкий танок.
7. Танго: 24; повільний танок.
8. Болеро: 34; темп помірний.
9. Танго: 24;повільний танок.
10.Фокстрот: 44.