Ментальна карта до теми «Дії з раціональними числами»

Про матеріал
План застосування інструментана уроці: - організаційний момент, - перевірка домашнього завдання, - колективне розвязання завдань, - фронтальне опитування, - побудова ментальної карти на ватмані, - підсумки уроку. Саме фронтальне опитування спонукатиме учнів на уроці, до згадування понять, правил, властивостей цього розділу. Після цього я розкажу учням про такий цікавий інструмент і приведу приклад створеної мною карти на тему «Дроби». І разом з учнями почнемо створювати свою ментальну карту повторення і узагальнення на великому ватмані. Результатом такого цікавого і творчого уроку створення карти знань буде: удосконалення вмінь використовувати властивості додавання та віднімання, множення та ділення раціональних чисел, формування вміння бачити закономірності та аналогії завдань, виховання відповідальності за результати своєї роботи, наполегливість у досягненні мети. Учні, ті хто забули деякий матеріал, нагадають собі перед контрольною роботою.
Перегляд файлу

Я, як вчитель математики, завжди намагаюсь знайти цікаві та прості секрети, «фішки», засоби, і тому подібне. Тому я обрала одним з практичним інструментом на уроці узагальнення вмінь та знань з теми «Дії з раціональними числами» - ментальні карти. На мою думку саме це допоможе зібрати та систематизувати знання, вміння і навички з правилами та властивостями з розділу «Раціональні числа».

Ментальна мапа (карта) -  це самостійно створена діаграма, на якій відображають слова, ідеї, завдання або інші елементи, розташовані навколо основного слова або поняття. Тому ментальні мапи використовують для наступних цілей: поліпшення пам'яті,  нагадування фактів, слів і образів, запису даних, сортування формул, створення таблиць, створення чітких і зрозумілих конспектів лекцій і тому подібне.

Стислий план застосування інструмента на уроці:

- організаційний момент,

- перевірка домашнього завдання,

- колективне розвязання завдань,

 - фронтальне опитування,

- побудова ментальної карти на ватмані,

- підсумки уроку.

Саме фронтальне опитування спонукатиме учнів на уроці, до згадування понять, правил, властивостей цього розділу. Після цього я розкажу учням про такий цікавий інструмент і приведу приклад створеної мною карти на тему «Дроби». І разом з учнями почнемо створювати свою ментальну карту повторення і узагальнення на великому ватмані.

Результатом такого цікавого і творчого уроку створення карти знань буде: удосконалення вмінь використовувати властивості додавання та віднімання, множення та ділення раціональних чисел, формування вміння бачити закономірності та аналогії завдань, виховання відповідальності за результати своєї роботи, наполегливість у досягненні мети. Учні, ті хто забули деякий матеріал, нагадають собі перед контрольною роботою.

C:\Users\luchi\Downloads\block-v1_EdEra_Osvitoria_Lenovo+BR101+2019+type@openassessment+block@da3ea4b08e97400e86b3b9b03cf781ca.jpg

docx
Додано
5 жовтня 2020
Переглядів
1326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку