Метод Кроссенс "Іменник. Вживання апострофа"

Про матеріал

Розробка методу кроссенс з теми "Іменник. Вживання апострофа", 5 клас з методичним поясненням і розтрактуванням. Цікаві картинки, які відповідають слову. За бажанням учителя можно використовувати на будь-якому етапі уроку.

Перегляд файлу

Тема: Іменник. Вживання апострофа. 5 клас

https://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=ef0379160d25cc1844a8bb0cccac0ae7&n=33&h=215&w=298

http://img-fotki.yandex.ru/get/4129/97833783.73/0_8b431_59e528fe_XXXL.jpg

http://sportmurm.ru/images/detailed/34/%D0%9C%D1%8F%D1%87_Nike_Pitch_Epl_2.jpg

http://mywomanportal.ru/wp-content/uploads/2015/12/bolshaya-semiya-e1451045599942.jpg

http://khil.klimovsksch6.edumsko.ru/uploads/3000/6882/persona/news/1_3bf4p.jpg

https://otvet.imgsmail.ru/download/7f32eb8bf89487fdcf4176fe9f1fcea2_i-1672.gif

D:\инна м\КРОСЕНС\11.jpg

http://2212.ru/published/publicdata/SILPHI54WAOS/attachments/SC/products_pictures/nr-02ku_enl.jpg

http://expert.ru/data/public/135904/135905/rep_137_059_1.jpg

 

 

 

 

Подвір’я

Хлоп’ята

М’яч

Сім’я

Апостроф

Об’єм

Зв'язок

Черв’як

Півяблука

Приклад розвязання:

Тема кроссенса: Орфографія. Іменник. Вживання апострофа. 5 клас

Міжпредметні зв’язки: фізика.

По-периметру:

1-2: хлоп’ята гуляють на подвір’ї;

2-3: хлоп’ята гуляють м’ячем;

3-6: м’яч має об’єм;

6-9: пів’яблука має об’єм;

9-8: черв’як любить їсти яблуко;

8-7: черв’як такий же тонкий, як і зв'язок (форма, довжина), зв'язок може бути також провід;

7-4: усі в сімї мають зв'язок (родинний, мобільний);

4-1: сім’я гуляє на подвір’ї.

 

docx
Додано
19 жовтня 2018
Переглядів
1489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку