Розробка методу кроссенс з теми "Іменник. Вживання апострофа", 5 клас з методичним поясненням і розтрактуванням. Цікаві картинки, які відповідають слову. За бажанням учителя можно використовувати на будь-якому етапі уроку.
Тема: Іменник. Вживання апострофа. 5 клас
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Подвір’я |
Хлоп’ята |
М’яч |
Сім’я |
Апостроф |
Об’єм |
Зв'язок |
Черв’як |
Пів’яблука |
Приклад розв’язання:
Тема кроссенса: Орфографія. Іменник. Вживання апострофа. 5 клас
Міжпредметні зв’язки: фізика.
По-периметру:
1-2: хлоп’ята гуляють на подвір’ї;
2-3: хлоп’ята гуляють м’ячем;
3-6: м’яч має об’єм;
6-9: пів’яблука має об’єм;
9-8: черв’як любить їсти яблуко;
8-7: черв’як такий же тонкий, як і зв'язок (форма, довжина), зв'язок може бути також провід;
7-4: усі в сім’ї мають зв'язок (родинний, мобільний);
4-1: сім’я гуляє на подвір’ї.