Метод РАФТ ТА Кубування. Астрід Ліндгрен. Про Карлсона, що живе на даху.

Про матеріал
Метод РАФТ ТА Кубування. Астрід Ліндгрен. Про Карлсона, що живе на даху. Допоміжні матеріали до уроку.
Перегляд файлу

 

Роль

Аудиторія

Формат

Тема

Карлсон

Вертоліт

Оголошення

Безпека

Малюк

Крокодил Гена

Лист

Дружба

Фрекен Бок

Ганчірка

Казка

Чистота

 

 

 

 

 

 

 

 

Стратегія  РАФТ – педагогічний метод, який дозволяє створювати письмові тексти за обраною темою, відмінні в тематичному відношенні.

 

 

 

Казка

В одному маленькому місті, була маленька квартира. В цій квартирі жила ганчірка. Ця ганчірка була не проста, а чарівна. Але сім’я в якій вона жила, цього не знала, і частенько її ображала. То витруть взуття, то потопчуться. Ганчірка покірно все терпіла. В ночі, коли всі спали, ганчірка перетворювалася на чарівницю. Квартира оживала, наповнювалася чистим повір’ям і запахом синіх гір. Розкидані речі ставали на свої місця,  зникали всі негаразди та бруд. Це тривало багато років, мешканці цього дому не помічали, що робилось в них під носом. Вони були страшенно зайняті. Але одного разу… Ганчірку викинули. І мешканці стали нещасними, без ганчірки змінилося їх життя. Хаос і бруд панували в їх оселі та житті.

Здається проста ганчірка, шматок тканини, а без ні чистоти, ні порядку. Кожна річ в домі має свій зміст та призначення.

Лист

Доброго дня Гено! Хочу поділитися з приємною подією в моєму житті. В мене з’явився справжній друг. Веселий, енергійний, добрий. Його звати Карлсон. В нього є пропелер і він вміє літати. Він живе на даху. А ще полюбляє смачненько поїсти, особливо малинове варення. Дуже хочу вас познайомити. Чекаємо в гості.

Твій друг, Малюк.

 

Кубування

Кубування є методом навчання, що полегшує розглядання різних сторін теми. Це навчальна методика, яка пропонує учням відповісти на 6 запитань різних типів, що стосуються теми. Цей підхід передбачає використання кубика із написаними на кожній грані вказівками щодо напряму мислення або письма.

1.Описати.

Опиши Карлсона. (Малий, товстенький, веселий, добрий, гарний, товариський.)

2. Порівняти.

Порівняйте   Фрекен Бок і Карлсона? ( За зовнішнім виглядом, характером, звичками.)

3. Встановити асоціації.

Карлсон схожий…. (Гвинтокрил, дрон, байрактар, НЛО)

4. Проаналізувати.

Проаналізуй, чому Малюк сумував до зустрічі з Карлсоном? (Він був самотнім, у нього було мало друзів, батьки не хотіли купувати йому собаку.)

5. Знайти застосування.

Де можна використати фантастичні вміння Карлсона? (Доставка посилок, миття вікон, ремонт будинку )

6. Запропонувати аргументи «за» і «проти».

Чи хотіли б ви літати? (За: це весело, швидко, радісно, пізнавально, захоплюючи.  Проти: це небезпечно, можна впасти, врізатись в щось, страшно)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 вересня 2022
Переглядів
310
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку