Даний метод розроблений до оповідання «Сопілонька з калиноньки, ясенове деревце» Анатолія Григорука (за підручником Галина Сапун "Українська мова та читання" 4 клас, частина 2)
Оповідання «Сопілонька з калиноньки, ясенове деревце»Анатолій григорук
Номер слайду 3
Збір інформаціїСкладіть «Асоціативний кущ» до теми: «Сопілка»завдання
Номер слайду 4
Користь, вигода. Поясніть, Вадик почав брати уроки у справжнього майстра ?завдання
Номер слайду 5
емоціїНамалюйте свої емоції під час слухання гри на сопілці.
Номер слайду 6
критика. Поміркуй і напиши чи може людина досягти успіху недокладаючи зусиль? Чому?
Номер слайду 7
креатив. Продовж речення: Якщо людина має мету, то…
Номер слайду 8
узагальнення1. «У сопілку грає, ______________________________.2. Дідусь вкладав у гру _______________________.3. І Вадик почав брати уроки ______________________________.4. І коли він брався грати її, _________________________________________________________________________________________________________________. Продовжи рядки з оповідання: