Тема: "Вплив використання інтерактивних методів навчання на академічні досягнення учнів початкових класів"
1. Структурні компоненти:
● Мета: Визначити вплив використання інтерактивних методів навчання на академічні досягнення учнів початкових класів.
● Завдання:
1.1. Аналіз літературних джерел щодо ефективності інтерактивних методів навчання.
1.2. Проведення дослідження з використанням інтерактивних методів навчання в початкових класах.
1.3. Зіставлення результатів тестування з академічними досягненнями учнів.
● Предмет дослідження: Використання інтерактивних методів навчання. ● Об'єкт дослідження: Академічні досягнення учнів початкових класів.
2. Методи дослідження:
● Аналіз науково-методичної літератури.
● Педагогічне спостереження.
● Експериментальні методи (проведення уроків з використанням інтерактивних методів навчання).
● Тестування (перед і після застосування інтерактивних методів навчання).
● Анкетування учнів та вчителів.
3. Позитивні аспекти спостереження та експеримента:
● Можливість спостерігати реальні процеси навчання в класі.
● Збір об'єктивних даних щодо впливу інтерактивних методів на навчальний процес.
● Можливість здійснити взаємодію з учнями та отримати їхні враження та думки.
● Збір даних для подальшого аналізу та висновків.
4. Негативні аспекти спостереження та експеримента:
● Можливість виникнення перешкод у проведенні дослідження через різноманітні фактори, такі як відсутність співпраці вчителів, технічні проблеми тощо.
● Можливість втрати об'єктивності у зборі та аналізі даних через суб'єктивний підхід учасників.
● Можливість труднощів у контролі за зовнішніми факторами, що можуть впливати на результати дослідження.