Зразок плану самоосвіти вчителя математики та інформатики допоможе колегам при оформленні професійного портфоліо або при складанні свого плану самоосвіти.
План самоосвіти
вчителя математики та інформатики
Борзяк Ірини Михайлівни
ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22 Черкаської міської ради Черкаської області
на 2018 – 2019 н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін |
Примітки |
1 |
Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань освіти. Відвідування міської конференції вчителів математики та інформатики |
серпень
|
|
2 |
Ознайомлення з тижневим навантаженням на 2018-2019 н.р. |
серпень |
|
3 |
Опрацювання навчальних програм із математики та інформатики |
серпень |
|
4 |
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання математики та інформатики |
серпень |
|
5 |
Календарне планування з навчальних предметів |
серпень-вересень |
|
6 |
Опрацювання методичного забезпечення викладання предметів варіативної складової навчального плану: - ознайомлення з програмою факультативів з математики |
серпень-вересень |
|
7 |
Опрацювання вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах із таких предметів: математика, інформатика. Оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей |
серпень
постійно |
|
8 |
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково – методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів. Відвідування міських конференцій учителів |
вересень
за планом |
|
9 |
Планування участі у міських, районних і шкільних формах методичної роботи. Робота з методичною літературою |
вересень |
|
10 |
Участь у міських методичних формах роботи. |
згідно плану |
|
11 |
Участь у шкільних методичних формах роботи. |
згідно плану |
|
12 |
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково – методичної проблеми школи «Організація освітнього процесу на основі розвитку нахилів, здібностей, обдарувань школярів з метою їх життєвого самовизначення і самореалізації. Виховання здорової, творчої особистості громадянина України – носія національних та загальнолюдських цінностей» |
постійно |
|
13 |
Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій |
постійно |
|
14 |
Робота над індивідуальною методичною та психолого – педагогічною проблемою: «Створення оптимальних умов для розвитку здібностей, нахилів і інтересів кожного учня в умовах загальноосвітньої школи» |
постійно |
|
15 |
Курсова перепідготовка пройдена у 2017-2018 н.р. |
|
|
16 |
Відвідування методичних оперативок. Розробка електронних уроків, посібників. |
на протязі року |
|
17 |
Організація роботи по підготовці учнів до участі у олімпіадах, конкурсах, турнірах.
|
вересень-жовтень |
|
18 |
Підготовка до атестації у 2018-2019 н.р. Систематизація матеріалів у кабінеті. Відвідування уроків кращих учителів школи природничо-математичного нахилу Морозюк Л.П., Москаленко Н.С., Коновалюк Л.О. |
на протязі року |
|
19
|
Опрацювання педагогічної періодичної преси, зокрема газета «Інформатика» та журнал «Комп’ютер в школі та сім’ї». |
постійно |
|
20 |
Відкриті уроки для вчителів школи, району, міста |
за планом |
|
21 |
Індивідуальні форми роботи: |
|
|
|
|
постійно |
|
|
|
постійно |
|
|
|
постійно |
|
|
|
за планом |
|
|
|
постійно |
|
|
|
на протязі року |
|
|
|
на протязі року |
|
22 |
Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю з математики |
постійно |
|
23 |
Система роботи по атестації у 2018-2019 н. р. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|