МЕТОДИЧНА ДОПОВІДЬ «ТЕХНОЛОГІЯ КОЛЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ»

Про матеріал
МЕТОДИЧНА ДОПОВІДЬ«ТЕХНОЛОГІЯ КОЛЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ» Під колективним навчанням розуміють таку його організацію, коли навчання відбувається під час спілкування в парах, де один навчає іншого. Основою такого навчання є співпраця.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МЕТОДИЧНА ДОПОВІДЬ«ТЕХНОЛОГІЯ КОЛЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ»Підготував: викладач суспільних дисциплін Бевцик В. Г.

Номер слайду 2

“Без знання минулого неможливе точне поняття про сучасність ”,- справедливо наголошував видатний український історик і державний діяч М. Грушевський. Нові підходи до вивчення історії ХХІ століття повинні базуватися саме на особистістно - орієнтованому навчанні, а всі педагогічні технології мають бути спрямовані на виховання соціально - адаптованого, свідомого громадянина України, здатного творчо й виважено розв’язувати проблеми у процесі самореалізації особистості .   

Номер слайду 3

«Єдиний шлях, що веде до знань – це діяльність» (Бернард Шоу)Під колективним навчанням розуміють таку його організацію, коли навчання відбувається під час спілкування в парах, де один навчає іншого. Основою такого навчання є співпраця.

Номер слайду 4

Зміст технології колективного навчання: Виявлення та розвиток різних видів творчих здібностей учнів на основі пізнавальних мотивів навчання, прагнення до самовираження та самоствердження. Робота учнів за інтересами у творчих групах спрямована на вирішення конкретних творчих завдань.

Номер слайду 5

ТЕХНОЛОГІЇ КОЛЕКТИВНОГО НАВЧАННЯ: Вирішення проблем; Робота в парах;Мікрофон; Ротаційні змінювані трійки;Незакінчені речення; Два- чотири –всі разом;Аналіз ситуації; Робота в малих групах; Дерево рішень; Карусель. Мозковий штурм; Акваріум. Навчаючи- учусь

Номер слайду 6

Колективне навчання — базується на організації навчального процесу в парах, склад яких може змінюватись. Спосіб колективного навчання дає можливість колективного співробітництва, і в той же час, дає можливість самостійного мислення, що зумовлює розвиток мовлення та комунікативних здібностей учнів, таким чином підвищуючи якість навчання.

Номер слайду 7

В умовах колективної технології кожен учень працює в індивідуальному темпі, несе відповідальність не тільки за свої успіхи, але й за результати колективної роботи;У викладача не має необхідності стримувати одних і стимулювати інших учнів.

Номер слайду 8

Метою колективної технології є: засвоєння знань, умінь та навиків (ЗУН), формування способів розумових дій, діяльнісно - практичної сфери особистості, комунікативних якостей.

Номер слайду 9

Технологія взаємодії під час колективного навчання включає в себе три компоненти: Підготовка навчального матеріалу (добір викладачем навчальних текс­тів, додаткової літератури; розподіл навчального матеріалу на змістов­ні блоки; розробка завдань). Орієнтування учнів (у ході спеціальних тренінгів формування вмін­ня слухати свого товариша, знаходити інформацію, працювати в умовах ро­бочого шуму тощо; засвоєння правил роботи, способів обліку резуль­татів навчання тощо). Проведення навчального заняття.

Номер слайду 10

Етапи заняття, яке базується на основі колективного навчання: кожен учень індивідуально опрацьовує свою частину інформації;обмін знаннями у парі (рольова гра „викладач — учень”). Той, хто ви­конує роль викладача, пропонує свій варіант назви тексту, відповідає на поставлені запитання, пропонує контрольні завдання тощо;опрацювання вже нової, отриманої в парі інформації та пошук ново­го свого товариша для взаємонавчання.

Номер слайду 11

Із самого початку опрацювання теми перед кожним учнем ста­виться мета опанування інформацією так, щоб уміти розповісти про неї та дати відповіді на всі запитання.

Номер слайду 12

Розвиток пізнавального інтересу до вивчення історії починається з „ занурення в океан історії”, створюються ситуації за заданими алгоритмами : „ Що, де, коли, як, хто, чим, чому”. За допомогою цих питань з`являється інтерес до історії як науки, учні замислюються над перспективами її розвитку.

Номер слайду 13

Викладач повинен поставити перед собою завдання: Використовувати різноманітні форми, прийоми і методи на уроках. Розвивати в учнів прагнення до успіху. Навчити працювати, виконувати завдання, робити пропозиції. Розвивати творчі здібності : спостережливість, уяву, пам`ять, уміння аналізувати, Розвивати теоретичне мислення.

Номер слайду 14

Кожен урок повинен бути підсумком та емоційним відкриттям. Використання різних форм навчання дає можливість простежити за роботою  учня при вивченні певної теми, об`єктивно оцінити його навчальну діяльність. Сприяє виявленню глибини знань для створення проблемної ситуації. Посиленне сворення таких ситуацій показує усвідомлення учнями програмного матеріалу, відсутність прогалин. Учні досягнуть творчих результатів з історії тільки тоді, коли викладач буде усвідомлювати, що учень постійно перебуває під тиском потоку інформації, яка впливає на його свідомість і почуття.

Номер слайду 15

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

pptx
Додано
10 лютого 2022
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку