Методична розробка "Фонетичні казки на уроках англійської мови в початковій школі "

Про матеріал
Методична розробка до уроків ознайомлення з фонетикою англійської мови в початковій школі
Перегляд файлу

Фонетичні казки на уроках англійської мови в початковій школі

 

Бойко Н.І.,

вчитель англійської мови

Овруцької гімназії

м. Овруч, Житомирська обл.,

Україна

 

 

 

Фонетична казка

Вас вітає Mr. Tongue

 

http://4.bp.blogspot.com/-Z5YUB3xywxo/VjHzPEMBOMI/AAAAAAAAAHk/ajLpjtpz2i8/s320/%25D0%25A4%25D0%25BE%25D0%25BD%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B8%25D1%2587%25D0%25BD%25D0%25B0%2B%25D0%25BA%25D0%25B0%25D0%25B7%25D0%25BA%25D0%25B01.jpg

 

 Є у нас один помічник, маленький, але дуже-дуже потрібний. Живе він в затишному і теплому будиночку. У цьому будиночку є підлога, стеля, стіни і навіть міцний парканчик. Вікон у будиночку немає, але є великі двері. Коли вони відкриваються, то розсувається парканчик, і відразу видно і весь будиночок, і того, хто в ньому живе. Коли діти здогадаються, що йдеться про язичок, пропоную їм трохи пограти і зробити артикуляційну розминку: кілька разів широко відкрити і щільно закрити «двері в будиночок» (рот); прошу провести кінчиком язика по «парканчику - верхньому і нижньому» (зубам) і доторкнутись до «підлоги, стелі та стін будиночка» (до нижньго і верхнього ньоба, внутрішніх стінок щік).

 

Після гри-розминки продовжую розповідати казку.

 

Звуть цього симпатичного помічника Язичок. По-англійськи ми будемо називати його Mr. Tongue. Tongue, тому що по-англійськи це означає язичок, а Mister - бо все англійці люди дуже ввічливі і до всіх чоловіків звертаються Mister. От у нас і вийшло - Mr. Tongue. З нашим Mr. Tongue весь час відбуваються цікаві історії. Одну з них я вам зараз розповім.

 

Одного разу Mr. Tongue вирішив вимити дзеркало. Він узяв маленьку ганчірочку і почав дути на дзеркало і протирати його. Mr. Tongue дуже старався. Він легенько дув: [hhh] і витирав ганчіркою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прошу дітей допомогти язичком і показати, як він дув і витирав дзеркало. Слідкую, щоб звук [h] вимовлявся на видиху легко і протяжно: [hhh]. Нагадую дітям, що вони вже чули цей звук у слові Hello. Прошу їх вимовити слово Hello. Відпрацьовуюємо його вимову, запропонувавши дітям повторювати.

Одного разу вночі розігралася негода, подув сильний вітер [ u:], зашуміли дерева і полив дощ. Язичок прокинувся і став прислухатися до звуків зовні.

Спочатку він почув, як гупає сова на дереві [ u:], як зовсім близько пробіг пофиркуючи їжачок [ f ], [ v ] . Якась птах весь час повторював [ ʌ: ].

 

Язичок спав, і тихо дихав [ h ].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уві сні він чув, як стукає дощ по даху [ p ].

А на ранок від бурі не залишилося й сліду. Виглянуло сонечко, заспівали пташки, задзижчали мухи [ð] . Язичок прокинувся, потягнувся як кішка [ŋ-ŋ-ŋ ], і  йому захотілося піти погуляти.

Він прочинив вікно і спочатку висунув тільки свій кінчик, а потім, осмілівши, вискочив з хати і побіг до ставка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Язичок розвеселився, став кидати в ставок камінчики [ b ], а потім вирішив скупатися.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вода була дуже холодна, але язичок про все забув і просидів в ставку довго - довго, поки не замерз  θ θ].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Він повернувся в свій будиночок, кінчик його стрибнув на улюблене місце на стелі, але й там він продовжував злегка тремтіти. У поспіху язичок забув зачинити двері, і вони заплескали [ w ]. Язичок їх швидко зачинив  і ліг у ліжко під ковдру.

Не вдалося язичку вберегтися від застуди. У нього розболілося горлечко, почався кашель [ k ], піднялася температура, і він кілька разів чхнув [t ].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Язичок лежав і до приходу лікаря тихо стогнав. Спочатку так  [ e ], а потім протяжніше [ e: ].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нарешті прийшов лікар, похитав головою, коли дізнався про купання [ :], і велів язичку сказати [ α: ].

Але у язичка вийшло щось зовсім інше: дивне [ ə], потім [ i ]  і нарешті [ i: ]. Доктор залишився незадоволений, і тоді язичок дуже постарався, але у нього вийшло тільки [ ].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Довелося лікарю дати язичку гіркі ліки. Язичок проковтнув несмачну таблетку і сказав [ æ ].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Незабаром він заснув і наснилося йому, що він знову здоровий і займається своїми улюбленими справами…

http://3.bp.blogspot.com/-4kDH8SQO81M/VjH98e-67ZI/AAAAAAAAAJM/Y3zZYuA6WvU/s640/%25D0%25A4%25D0%25BE%25D0%25BD%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B8%25D1%2587%25D0%25BD%25D0%25B0%2B%25D0%25BA%25D0%25B0%25D0%25B7%25D0%25BA%25D0%25B02%25283%2529.jpg 

http://1.bp.blogspot.com/-Htl89xI6XRs/VjH98rZMQ_I/AAAAAAAAAJI/jA2MT90MqCE/s640/%25D0%25A4%25D0%25BE%25D0%25BD%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B8%25D1%2587%25D0%25BD%25D0%25B0%2B%25D0%25BA%25D0%25B0%25D0%25B7%25D0%25BA%25D0%25B02%25284%2529.jpg 

 

 

 

 

 

http://1.bp.blogspot.com/-kDEgcpXJ2W8/VjH9798hcLI/AAAAAAAAAJk/7PgsBBlBARk/s640/%25D0%25A4%25D0%25BE%25D0%25BD%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B8%25D1%2587%25D0%25BD%25D0%25B0%2B%25D0%25BA%25D0%25B0%25D0%25B7%25D0%25BA%25D0%25B02%252813%2529.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://2.bp.blogspot.com/-R3fl2qHT7qg/VjH98JKp7GI/AAAAAAAAAJQ/H55shOxiZHM/s640/%25D0%25A4%25D0%25BE%25D0%25BD%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B8%25D1%2587%25D0%25BD%25D0%25B0%2B%25D0%25BA%25D0%25B0%25D0%25B7%25D0%25BA%25D0%25B02%25282%2529.jpghttp://1.bp.blogspot.com/-Ax6-oxc6Kwg/VjH99MgtW5I/AAAAAAAAAI0/qzouTJ0pD-o/s640/%25D0%25A4%25D0%25BE%25D0%25BD%25D0%25B5%25D1%2582%25D0%25B8%25D1%2587%25D0%25BD%25D0%25B0%2B%25D0%25BA%25D0%25B0%25D0%25B7%25D0%25BA%25D0%25B02%25286%2529.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 серпня 2020
Переглядів
2621
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку