МАЛА АКАДЕМІЯ НАУК є однією з форм розвитку творчості та об'єднує здобувачів освіти, які прагнуть вдосконалюватися у певній галузі знань та розширювати свій кругозір. МАН забезпечує інтелектуальний і духовний розвиток молоді, її підготовку до активної діяльності в різних галузях науки і техніки, сприяє самовизначенню в майбутній професії.
Основні етапи дослідженняІ етап Вибір об'єкта (теми) дослідження. Відповідно до свого кола інтересів здобувач освіти самостійно обирає галузь знань та об'єкт, який стане темою подальшого дослідження. Здійснити вибір дослідної теми також можна зі списку, який пропонує викладач або керівник секції. II етап Процес дослідження об'єкта. Після визначення теми починається пошук інформації, пов'язаної з об'єктом дослідження: пошук та первинні нотатки-відомості з теми дослідження (будь-які джерела інформації: довідники, енциклопедії; відомості з Інтернету; отримання консультацій у фахівців); пошук та запис нових, не відомих раніше фактів (теоретично і/або практично виявлення властивостей об'єкта дослідження; здійснення пошуку нового практичного застосування знайдених властивостей; аналіз та узагальнення знайдених знань)
III етап Оформлення результатів дослідження. Результати дослідження оформлюються у вигляді текстового, графічного і/або комп'ютерного продукту. IV етап Демонстрація результатів дослідження. Захист роботи відбувається на конкурсі дослідницьких робіт. До захисту необхідно: підготувка 7-хвилинної доповіді з теми дослідження; підібір або створення наочного матеріалу; попереднє обговорення своєї доповіді із іншими здобувачами освіти-дослідниками.
Мета дослідження:роль фемінітивів в українській мові та способи їх утворення з подальшим аналізом прикладів. Завдання дослідження: -дослідити способи формування фемінітивів в українській мові; -виявити особливості вживання фемінітивів, визначити способи їх утворення; -проаналізувати вживання фемінітивів на основі творів О. Кобилянської та у засобах масової інформації.