Міністерство освіти і науки України
Кам'янський державний енергетичний технікум
Методична розробка показового позааудиторного заходу
з англійської мови за темою: “Look around: English is easy”
для студентів І-ІІ курсів
Розроблено викладачами іноземної мови Гуріною М.О.,
Клевцовою Р.А.
м. Кам’янське
2022
Укладачі – Гуріна. М.О., спеціаліст ІІ категорії, викладач іноземної мови,
Клевцова .Р.А., спеціаліст вищої категорії, викладач іноземної мови
Рецензент – Пасічник О.М., викладач іноземної мови вищої кваліфікаційної категорії Відокремленого структурного підрозділу Фаховий коледж харчових технологій та підприємництва Дніпровського державного технічного університету, голова РМО викладачів іноземної мови закладів фахової перед вищої освіти Кам’янського регіону
Розглянуто і схвалено цикловою Розглянуто і схвалено
комісією КаДЕТ методичною радою КаДЕТ
Протокол № 6 від 14 січня 2022 р. Протокол № 6 від 20 січня 2022 р.
Анотація: У роботі подається конспект відкритого позакласного заходу за темою ”Look around: English is easy” для студентів І-ІІ курсів в обсязі позакласної програми закладу освіти. Захід допоможе студентам удосконалити свої вміння та навички у всіх видах мовленнєвої діяльності, розширити свій світогляд, збагатити свій лексичний запас, проявити свої творчі здібності, реалізувати себе як цілісну та розвинену особистість. Цей матеріал стане у нагоді викладачам англійської мови, особливо 10 та 11 класів, викладачам закладів сертифікованої освіти ЗФПО.
Рецензія
Групи І-ІІ курсів.
Тема показового поза аудиторного заходу: «Look around: English is easy».
Тип показового поза аудиторного заходу: конкурс.
Мета заходу: Закріплення, використання на практиці вивченого лексичного та граматичного матеріалу з предмету «Іноземна мова» з використанням іноваційних методів контролю та практики, різних видів мовленнєвої діяльності.
Цілі заходу: - Активізувати вживання вивченого лексичного та граматичного матеріалу з предмету «Іноземна мова» в усіх видах мовленнєвої діяльності;
Обладнання: мультимедійний проектор, аудіозаписи, відеозаписи, презентації, зображення, плакати, роздатковий матеріал.
Відкритий позакласний захід розпочався із привітання викладачів, гостей і учасників конкурсу. Була озвучена тема та мета заходу. Студенів було поділено на дві команди нестандартним способом. Заздалегідь викладачі непомітно причепили стікери до зошиту студентів червоного - Dream Team House та зеленого- Hype House кольору. Було не забута частина мовної розминки, що допомогла учням переключитись на англійську мову на заході. |
Викладачі вдало переходили від однієї частини заходу до іншої, влучно співвідносили їх за часом, змінювали види діяльності. Протягом усього заходу викладачі співпрацювали зі студентами: пояснювали завдання конкурсу, уважно розподіляли бали, підтримували динамічну і творчу атмосферу конкурсу. Були використані цікаві методи перевірки вивченої лексики. Наприклад, студенти мали на дотик визначити певні предмети побуту і назвати ці предмети англійською мовою. Викладачі спирались на принцип науковості та зв’язку навчання з життям. Викладачі володіють достатнім вмінням підвищувати активність студентів, інтерес та увагу до матеріалу, що вивчається, закріплюється. Викладачі вдало використовували групову форму роботи на заході. Також була застосована парна форма роботи, що сприяло полегшеному засвоєнню матеріалу. Учасники та гості повністю розуміли завдання конкурсу завдяки паралельному перекладу завдань з англійської мови українською. Під час заходу учасники активно працювали, адже чітко розуміли, що їм слід робити. Викладачі коректно звертали увагу на помилки. Конкурс проходив жваво та динамічно. Студенти захоплено слідкували за ходом заходу. Викладачі повністю виконали план заходу та досягнули навчальної мети. Студенти закріпили комунікативні навички. Знання, отримані та закріплені під час заходу проведення, можна вважати достатньо глибокими. Студенти навчились результативно працювати в команді, спілкуватись з однолітками, а також закріпили корисні фрази англійською мовою, необхідні для спілкування у парах, у групах. Викладачі і студенти розвивали вміння підтримувати динаміку, робити захід жвавим та захоплюючим. Захід проведено на високому методичному рівні. |
|
Рецензент: Пасічник О. М., викладач іноземної мови вищої кваліфікаційної категорії ВСПФКХТП ДДТУ, голова РМО викладачів з іноземної мови ЗФПО Кам’янського регіону.
Олена ПАСІЧНИК
Зміст
1. Вступ
2.Основна частина
3.Сценарій відкритого позакласного заходу «Look around: English is easy»
4. Висновки
4.Бібліографічний опис
5.Додатки
Тема заходу: Look around: English is easy.
Мета заходу: Закріплення, використання на практиці вивченого лексичного та граматичного матеріалу з предмету «Іноземна мова» з використанням нетрадиційних методів контролю та практики, різних видів мовленнєвої діяльності.
Цілі заходу: - Активізувати вживання вивченого лексичного та граматичного матеріалу з предмету «Іноземна мова» в усіх видах мовленнєвої діяльності;
Заплановані навчальні результати: допомогти студентам підібрати цікаві способи вивчення іноземної мови, удосконалити їх вміння та навички у різних видах мовленнєвої діяльності, розширити світогляд, збагатити словниковий запас, проявити свої творчі здібності, працювати в колективі, реалізувати себе як цілісну та розвинену особистість.
Предметна задача: - Активізація всіх видів мовленнєвої діяльності;
Цілепредметна: - Формування навиків організації цілепокладання, планування, аналізу, рефлексії навчальної діяльності.
Особистісна: - Формування навиків самостійного пошуку, аналізу відбору і збереження необхідної інформації;
Технології, що застосовуються на заході: мультимедійні (аудіо, відео).
Обладнання: мультимедійний проектор, аудіозаписи, відеозаписи, презентації, зображення, плакати, роздатковий матеріал.
Хід заходу
Слова вчителів
Teacher 1. Good afternoon, dear guests! And our beloved mates-students. Welcome to our TikTok-house today. We invite you to plunge into the world of emotions and fun.
Teacher 2. Доброго дня, шановні гості! Та наші любі студенти. Ласкаво просимо сьогодні в наш Тікток-хаус. Запрошуємо вас поринути у світ емоцій та веселощів.
1.Greeting and aims.
Teacher 1. Hi, guys! Let's make some noise!
Teacher 2. Привіт, народ! Дайте шуму!
Teacher 1. Today you will take part in a competition. You will fight for the main prize of this day - a figure of a clever man, which was created by our students.You have already been divided into 2 teams: Dream Team House and Hype House.
Teacher 2. Сьогодні ви візьмете участь у змаганнях. Ви будете боротися за головний приз цього дня - фігурку розумника, яку створили наші студенти. Ви вже розподілені на 2 команди: Dream Team House та Hype House.
Teacher 1. You don't know the name of your team yet. But look at the last page of your English copybooks and you will find the color of your team. Once you find it, go to your team.
Teacher 2. Ви ще не знаєте назви своєї команди. Але подивіться на останню сторінку ваших зошитів з англійської мови ви знайдете колір вашої команди. Знайшовши його, підійдіть до своїх команд.
Teacher 1. To learn English you need to memories a lot of words, of the rules ,you need to be crammed. Everyone knows that singing helps us remember more words in English. Old and boring dictionaries are no longer possible, and plus everything is hard to use. Today they will also bother us. The first competition will be like that: one person sings a song, and the other two give him or her dictionaries. Which participant has more dictionaries, that team wins. Let's start!
Teacher 2 Щоб вивчити англійську треба багато запам’ятовувати слів, правил іх потрібно зубрити. Але усі знають, що спів допомагає нам запам’ятати більше слів англійською. Старі та нудні словники вже не в моді та на додаток до цього ще і важко їм користуватись . Сьогодні вони також нам заважатимуть. Перший конкурс буде таким: одна людина співає пісню, а двоє інших навантажують її словниками. У якого учасника більше словників, та команда і виграла. Розпочинаємо!
Перша команда – червона. Вона розпочинає конкурс із піснею Marilyn Monroe - «I Wanna Be Loved By You».
https://www.youtube.com/watch?v=nKqiqlytUSw
Друга команда – зелена - розпочинає конкурс із піснею Emilia – «Big - Big world».
https://www.youtube.com/watch?v=4MF9WcYty20
По закінченню конкурсу підраховуються словники. Та команда, котра змогла зібрати більше, виграла. Їй надається 1 бал.
Teacher 1. Interdisciplinary communication is also very important. For example, knowing English you can master computer terminology and find information from media sources. Now we will try to prove that dancing and mathematics can also be interconnected. The first participant dances and solves examples and the second one pronounces every 4 words of the song.
Teacher 2. Міждисциплінарна комунікація також дуже важлива. Наприклад, знаючи англійську мову, можна опанувати комп’ютерну термінологію та знайти інформацію з медіа джерел. Зараз ми спробуємо довести, що танець і математика теж можуть бути пов’язані між собою. Перший учасник танцює і розгадує приклади, а інший промовляє кожне 4-те слово в пісні.
https://www.youtube.com/watch?v=UceaB4D0jpo
Teacher 1. The next contest is called “Someone else's lips”. One of the participants puts on headphones and turns on the music. Other participants pronounce the words for him\ her to understand. The participant must understand and name as many words as he\ she can.
Teacher 2. Наступний конкурс називають «Чужі губи». Один із учасників одягає навушники і включає музику, решта вимовляють слова так, щоб він зрозумів. Учасник повинен зрозуміти і назвати якомога більше слів.
Слова для гри:
Food, Home, Time, Animal, Boy, Name, Age, Old, We, Father, Bone, Chin, Face, Knee, Lips, Skin, Spot, Good, Rich, Angry.
Та команда, яка відгадала більше слів, виграла 1 бал.
Teacher 1. The next contest is called “Eyes Wide Shut”. Your task is to feel the objects and name them in English.
Teacher 2. Наступний конкурс називається «Широко закриті очі». Ваше завдання — відчути предмети й назвати їх англійською мовою.
Teacher 1. Listening is also very important in language learning process. We know that you all love to watch movies. Now you will listen to catchphrases from famous films, and you need to translate them. If the team translates more phrases correctly, it will win.
Teacher 2. Аудіювання також дуже важливе під час вивчення мови. Ми знаємо, що ви всі любите дивитися фільми. Зараз ви послухаєте фрази із відомих фільмів, і вам потрібно їх перекласти. Якщо команда правильно перекладе більше фраз, вона переможе.
Посилання на уривки із фільмів:
https://www.youtube.com/watch?v=coSHAX2mUjM
https://www.youtube.com/watch?v=lYekyFxKDuU
https://www.youtube.com/watch?v=Agb6mWvGLVs
Та команда, яка переклала більше речень, перемагає та отримує 1 бал.
Teacher 1. We have gone through all the stages in learning English. Now you are ready to talk. You need to find out who you are and you have 120 seconds for this. The team that does it faster wins.
Teacher 2. Ми пройшли всі етапи вивчення англійської мови. Тепер ви готові до говоріння. Вам потрібно дізнатися, хто ви, і у вас на це є 120 секунд. Перемагає команда, яка зробить це швидше.
Першій команді випадає слово doctor. Другій команді випало слово frog. Виграла та команда, яка відгадала слово швидше, або вгадала слово, якщо інша команда не вгадала своє.
Заключне слово викладачів
Teacher 1. So our contest is over. Now you know some interesting and funny ways of learning English. Learning may not be boring. And today we have proved it. According to the results of the competition, we have the winner - the team ______ which scored ___ points. Here is your prize.Thanks for your attention! See you next time.
Teacher 2. Ось наш конкурс і закінчився. Тепер ви знаєте декілька цікавих та веселих способів вивчення англійської мови. Навчання може бути не нудним. І сьогодні ми це довели. За результатами конкурсу перемагає команда ______, яка набрала ___ балів. Ось ваш приз. Дякуємо за увагу! До наступної зустрічі.
Висновки
Відкритий позакласний захід був спрямований на розвиток зацікавленості студентів у вивченні англійської мови, на пошуки цікавих способів вивчення англійської мови, закріплення вивченого лексичного та граматичного матеріалу, практики набутих мовленнєвих навичок, розвитку мотивації студентів у вивченні іноземної мови. Студенти виявляли знання достатнього рівня протягом усього конкурсу. Мета та цілі заходу були досягнуті завдяки використанню як традиційних форм та методів роботи, так і нестандартного підходу у вивченні іноземної мови. Проведений захід сприяв розвитку мотивації студентів у вивченні іноземної мови.
Бібліографічний опис
1.https://www.youtube.com/watch?v=nKqiqlytUSw
2.https://www.youtube.com/watch?v=4MF9WcYty20
3.https://www.youtube.com/watch?v=UceaB4D0jpo
4.https://www.youtube.com/watch?v=3MzEbJHnmJk
5.https://www.youtube.com/watch?v=coSHAX2mUjM
6.https://www.youtube.com/watch?v=lYekyFxKDuU
7.https://www.youtube.com/watch?v=Agb6mWvGLVs
Додатки
Конкурс 1
Marilyn Monroe - «I Wanna Be Loved By You».
https://www.youtube.com/watch?v=nKqiqlytUSw
Emilia – «Big - Big world».
https://www.youtube.com/watch?v=4MF9WcYty20
Конкурс 2
https://www.youtube.com/watch?v=UceaB4D0jpo
Слова для гри:
Food, Home, Time, Animal, Boy, Name, Age, Old, We, Father, Bone, Chin, Face,
Knee, Lips, Skin, Spot, Good, Rich, Angry.
Конкурс 5
Посилання на уривки із фільмів:
https://www.youtube.com/watch?v=coSHAX2mUjM
https://www.youtube.com/watch?v=lYekyFxKDuU
https://www.youtube.com/watch?v=Agb6mWvGLVs
1