Методична розробка позакласного заходу на тему: "Від кого залежить доля України?"

Про матеріал

Позакласний захід у формі диспуту за технологією "дебати"

Мета заходу:

розвиток навичок критичного мислення, ІКТ-компетентності учнів; розвиток уміння працювати з різними джерелами інформації, систематизувати, аналізувати, робити висновки, вести дискусію в конструктивному руслі; формування активної життєвої позиції майбутнього випускника школи

Перегляд файлу

ЕНЕРГОДАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

ЕНЕРГОДАРСЬКОЇ МІСЬКЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розробка позакласного заходу на тему:

«Від кого залежить доля України?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала учитель історії ЕЗОШ №2

Невтира Ольга Михайлівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЕНЕРГОДАР

2017

 

Дебати «Від кого залежить доля України?»

Мета:

розвиток навичок критичного мислення, ІКТ-компетентності учнів;

розвиток уміння працювати з різними джерелами інформації, систематизувати, аналізувати, робити висновки, вести дискусію в конструктивному руслі;

формування активної життєвої позиції майбутнього випускника школи

Форма проведення: дискусія

Технологія: дебати

Методи:

Організації та здійснення діяльності: словесний (еврістичний)  - учні вчаться сперечатися, доводити, аргументувати, обстоювати свою думку, адекватно оцінювати себе, поважати думки інших; розвиток творчого мислення учнів;

Наочні: ілюстрування (оснащення презентаціями (схеми, фото), інфографікою

Практичні: дослідна робота - сприяє поєднанню теорії з практикою, формуванню в учнів активності, ініціативи, допитливості, творчої уяви, уміння зосереджуватися, спонукають до самостійної пошукової діяльності;

Стимулювання і мотивації навчально-пізнавальної діяльності: формування пізнавальних інтересів учнів; стимулювання обов'язку і відповідальності в навчанні (Метод опори на життєвий досвід учнів. Полягає у використанні вчителем у навчальному процесі життєвого досвіду учнів.  Метод пізнавальних ігор - розвиваючий ефект досягається за рахунок імпровізації, природного вияву вільних творчих сил учнів)

 

Попередня робота:

І. Учні створюють групи за бажанням

Завдання для групи:

1.Група формулює свою позицію

2.Підбирає аргументи на захист позиції (історичні факти, свідчення сучасників, власні враження)

3. Представляє свою позицію у вигляді виступу з використанням мультимедіа (презентація, скрайб-презентація, відео, інфографіка та ін.)

4.Виступає в ролі опонента іншим групам (визначає слабкі та сильні сторони виступу доповідача, з чим погоджується, з чим не погоджується, чому?)

5.Формулює питання до доповідача з визначеної проблеми.

6. Відповідає на питання інших груп

ІІ. Запрошуються експерти (вчителі, учні інших класів, батьки), які виконують роль журі

План проведення дебатів:

1.Жеребкування 4-команд

2.Виступ 1-ї команди   в ролі доповідача

2.1.Виступ 2-ї команди в ролі опонента

2.2.Запитання команді доповідача від 2, 3,4 команди

3. Виступ 2-ї команди  в ролі доповідача

3.1.Виступ 1-ї команди в ролі опонента

3.2.Запитання команді доповідача від 1, 3,4 команди

4. Виступ 3-ї команди   в ролі доповідача

4.1.Виступ 4-ї команди в ролі опонента

4.2.Запитання команді доповідача від1, 2, 4 команди

5. Виступ 4-ї команди   в ролі доповідача

5.1.Виступ 3-ї команди в ролі опонента

5.2.Запитання команді доповідача від 1,2, 3 команди

6. Оцінювання роботи команд журі та підведення підсумків

Номинації:

«Найпереконливіші аргументи», «Найактивніша громадянська позиція», «Найкращі оратори», «Сама злагоджена команда», «Самі толерантні», «Майстри ведення дискусії»

 

Таблиця оцінювання команд (критерії оцінювання)

 

Ролі

Позиція доповідача (використання мультимедіа, логіка побудови доповіді, якість аргументів, наявність висновку

(тах 20 балів)

Позиція опонента (слабкі та сильні сторони доповідача; згодні, незгодні, чому?)

(тах 10 балів)

Питання (кількість питань, якість питань – доречність, коректність) (тах 5)

Відповіді на запитання

(правильність, доречність)

(тах 5)

Коректність поведінки (не вигукувати, не перебивати), активність команди

(тах 5)

Загальна кількість балів

1 команда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 команда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 команда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 команда

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЕНЕРГОДАРСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ  ШКОЛА  І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

____________________________________________
____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

за участь у турнірі

«Від кого залежить доля України»?

та перемогу в номінації

_______________________________________

 

Члени журі:

docx
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 11 клас (Струкевич О.К., Романюк І.М., Дровозюк С.І.)
Додано
18 липня 2018
Переглядів
655
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку