Методична розробка практичного заняття дисципліни "Англійська мова" з теми "Інтернет. Модальне дієслово can."

Про матеріал

Тема заняття: Інтернет. Модальне дієслово can. Розвиток навичок аудіювання. Вдосконалення граматичних навичок і вмінь.

Актуальність теми: дозволяє студентам визначити роль Інтернету в нашому житті; його практичну цінність та необхідність; висловлюватися про Інтернет, як: систему комп'ютерів, інформаційне джерело, колекцію сервісів, комунікаційну систему, радіо - та – телевізійний провідник; обговорювати роботу в Міжнародній системі; практикуватися у вживанні модального дієслова can в усному та письмовому мовленні.

Перегляд файлу

 

Методична розробка практичного заняття

 дисципліни англійська мова

    Тема заняття: Інтернет. Модальне дієслово can. Розвиток навичок аудіювання. Вдосконалення граматичних навичок і вмінь.

Актуальність теми: дозволяє студентам визначити роль  Інтернету в нашому житті; його практичну цінність та необхідність; висловлюватися про Інтернет, як: систему комп’ютерів, інформаційне джерело, колекцію сервісів, комунікаційну систему, радіо - та – телевізійний провідник; обговорювати роботу в Міжнародній системі; практикуватися у вживанні  модального дієслова can в усному та письмовому мовленні.

Мета:

Практична:

- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;

- практикувати студентів у вживанні модального дієслова can;

   - практикувати студентів в складанні повідомлень з теми використанням лексичного мінімуму;

  - вдосконалювати навички аудіювання та вміння роботи з питаннями до теми;

    - вдосконалювати навички групової роботи.

Розвиваюча:

- розвивати пізнавальні процеси та мовленнєві здібності студентів;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів чемне ставлення до Міжнародної системи Інтернет;
  • залучати студентів до наукової діяльності;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: підручники, словники.

Методи і прийоми заняття: монологічне та  письмове мовлення;робота з лексико-граматичними  вправами; групова робота; індивідуальна та фронтальна робота.

 

 

 

Кількість годин:  2

Курс, група,спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.

Змістова лінія:

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля.
  • Здоров’я та безпека: дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини
  • Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки

Структура та основні етапи практичного заняття:

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down , please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий  студент спілкується з викладачем.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is « The Internet».  We are going to determine the role of the Internet in our life; its practical value and necessity; to speak about the Internet as: a network of computers, an information resource, a collection of services, a communication system, broadcasting medium, a community of users. Our tasks will be: revise the vocabulary, make up monologues, deal with grammar « Modal verb can», and work with lexical and grammar activities, work in groups.  But first let’s do phonetic drills.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Проводиться  «The mistake of the scientist leads to mistakes by many people»,

«Experimenting is the great science».

 

 

 

 

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправи № 2,3, сторінка 78( письмово), дж.№ 1.

II. Основний етап:

2.1.  Повторення лексичного матеріалу.

* Проводиться  повторення лексичного матеріалу: сторінка 81, дж. № 1.

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів з теми, робота в групах, виконання лексичних вправ).

* Cтуденти  разом з викладачем опрацьовують лексичні вирази:

вправи № 1а,1б, 3, сторінки 80-81,дж. № 1. (Див. Додаток)

2.3. Вивчення нового граматичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам новий граматичний матеріал, сторінки 69 - 71,

дж.№ 2.

2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання граматичних вправ, письмово).

* Виконання вправ № 145, 146, сторінка 274, дж. № 1.

Exercise 145. Paraphrase the following sentences using the verb can.

A. 1. You have the right to use dictionaries. 2. He has the right to receive a passport. 3. They have the right to live in this flat. 4. She has the right to stay away from these lessons. 5. He has the right to take a month's holiday in summer.

B. 1. Will you allow me to attend your lectures? 2. Will you allow me to take my seat? 3. Will you allow me to join you? 4. Will you allow me to take your dictionary? 5. Will you allow me to stay here?

C. 1. You haven't the right to travel by train without a ticket. 2. You haven't the right to occupy this house. 3. You haven't the right to enter the cinema hail during the show. 4. We haven't the right to hunt hares now. 5. Children haven't the right to go to an evening show.

Exercise 146. Paraphrase the sentences using could + Perfect Infinitive as in the model.

Model: / could prepare the report but I didn't do it. — I could have prepared the report. 1. They could help him but they didn’t t do it. 2. She could buy this book but she didn't buy it. 3. She could write a good composition but she didn't do it. 4. You could send me a telegram but you didn't do it. 5. She could pass her ex­amination in physics but she failed. 6. Our football players could win the match but they lost it.

 

 

 

 

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесіди)

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити граматичний матеріал  та повторити лексичні одиниці; вправа № 2, сторінка 81 (письмово), дж.№1.

 IV. Список літератури:

  1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

Викладач: _____________ Довгорук  Л.П.

 

 

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 червня 2022
Переглядів
295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку