Методична розробка практичного заняття з дисципліни «Англійська мова» з теми " Улюблена сторінка в Інтернеті."

Про матеріал
Тема заняття: Улюблена сторінка в Інтернеті. Фразові дієслова. Розвиток навичок монологічного мовлення. Побудова міні – висловлювань з теми. Актуальність теми: дозволяє студентам визначити значення вебсайтів; їх практичну цінність та необхідність; висловлюватися про різновиди Інтернет –сторінок, їх оформлення, призначення; обговорювати як створювати вебсторінки та вміти працювати з ними; практикуватися у вживанні фразових дієслів в усному та письмовому мовленні.
Перегляд файлу

 

Методична розробка практичного заняття

з дисципліни «Англійська мова»

 

   Тема заняття: Улюблена сторінка в Інтернеті. Фразові дієслова. Розвиток навичок монологічного мовлення. Побудова міні – висловлювань з теми.

Актуальність теми: дозволяє студентам визначити значення вебсайтів; їх практичну цінність та необхідність; висловлюватися про різновиди  Інтернет –сторінок, їх оформлення, призначення; обговорювати як створювати вебсторінки та вміти працювати з ними; практикуватися у вживанні  фразових дієслів в усному та письмовому мовленні.

Мета:

Практична:

- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;

- практикувати студентів у вживанні фразових дієслів;

   - практикувати студентів в складанні міні - повідомлень з теми використанням лексичного мінімуму;

  - вдосконалювати навички роботи щодо виконання різних видів лексичних та граматичних вправ;

    - вдосконалювати навички групової роботи.

Розвиваюча:

- розвивати пізнавальні процеси та мовленнєві здібності студентів;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів чемне ставлення до Міжнародної системи Інтернет;
  • залучати студентів до наукової діяльності;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: підручники, словники.

 

 

 

Методи і прийоми заняття: монологічне та  письмове мовлення;робота з лексико-граматичними  вправами; групова робота; індивідуальна та фронтальна робота.

Кількість годин:  2

Курс, група, спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.

Змістова лінія:

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: аналізує вплив науково-технічного прогресу на життя людини і довкілля.
  • Здоров’я та безпека: дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій на здоров’я людини
  • Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікації та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Аналізує та оцінює шляхи фінансування (наприклад, гранти) розвитку науки і техніки

 

Структура та основні етапи практичного заняття:

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down ,please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий  студент спілкується з викладачем.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is « My favourite website».  We are going to determine the role of websites in our life; their practical value and necessity; to speak about the types of Internet websites, their decorations, functions and purposes; to discuss how to create them and to know how to work with the websites. Our tasks will be: learn the vocabulary, make up monologues, deal with grammar « Phrasal verbs», and work with lexical and grammar activities, work in groups.  But first let’s do phonetic drills.

 

 

 

 

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Проводиться  « To learn about other people is science, to learn to know yourself is intelligence », « Experience is the mother of science».

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправа № 2, сторінка 81 (письмово), дж.№1.

II. Основний етап:

2.1.  Вивчення нового лексичного матеріалу.

* Проводиться  вивчення лексичного матеріалу: вправа № 1, сторінка 82, дж. № 1.

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів з теми, робота в групах, виконання лексичних вправ).

* Cтуденти  разом з викладачем опрацьовують лексичні вирази:

вправи № 3,4,5,6,9 сторінки 82-85,дж. № 1.

2.3. Повторення граматичного матеріалу.

* Проводиться повторення граматичного матеріалу, сторінка 77,

дж.№ 1.

2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання граматичних вправ, письмово).

* Виконання вправ №  2,7, сторінки  82-84, дж. № 1.

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесіди)

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити граматичний матеріал  та повторити лексичні одиниці; вправа № 9, сторінка 85 (письмово), дж. № 1.

 IV. Список літератури:

  1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

 

 

 

Викладач: _____________ Довгорук  Л.П.

 

1

 

docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання, рівень стандарту) 10 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 червня 2022
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку