Методична розробка практичного заняття
з дисципліни «Англійська мова»
Тема заняття: Улюблена сторінка в Інтернеті. Фразові дієслова. Розвиток навичок монологічного мовлення. Побудова міні – висловлювань з теми.
Актуальність теми: дозволяє студентам визначити значення вебсайтів; їх практичну цінність та необхідність; висловлюватися про різновиди Інтернет –сторінок, їх оформлення, призначення; обговорювати як створювати вебсторінки та вміти працювати з ними; практикуватися у вживанні фразових дієслів в усному та письмовому мовленні.
Мета:
Практична:
- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;
- практикувати студентів у вживанні фразових дієслів;
- практикувати студентів в складанні міні - повідомлень з теми використанням лексичного мінімуму;
- вдосконалювати навички роботи щодо виконання різних видів лексичних та граматичних вправ;
- вдосконалювати навички групової роботи.
Розвиваюча:
- розвивати пізнавальні процеси та мовленнєві здібності студентів;
- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних режимах;
- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.
Виховна:
Оснащення: підручники, словники.
Методи і прийоми заняття: монологічне та письмове мовлення;робота з лексико-граматичними вправами; групова робота; індивідуальна та фронтальна робота.
Кількість годин: 2
Курс, група, спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.
Змістова лінія:
Структура та основні етапи практичного заняття:
I. Підготовчий етап:
1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.
* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.
T: Good morning! Sit down ,please. Be comfortable and easy! How are you?
Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий студент спілкується з викладачем.
1.2.Оголошення теми, мети заняття.
T: Our topic for today is « My favourite website». We are going to determine the role of websites in our life; their practical value and necessity; to speak about the types of Internet websites, their decorations, functions and purposes; to discuss how to create them and to know how to work with the websites. Our tasks will be: learn the vocabulary, make up monologues, deal with grammar « Phrasal verbs», and work with lexical and grammar activities, work in groups. But first let’s do phonetic drills.
1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.
* Проводиться « To learn about other people is science, to learn to know yourself is intelligence », « Experience is the mother of science».
1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.
* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправа № 2, сторінка 81 (письмово), дж.№1.
II. Основний етап:
2.1. Вивчення нового лексичного матеріалу.
* Проводиться вивчення лексичного матеріалу: вправа № 1, сторінка 82, дж. № 1.
2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів з теми, робота в групах, виконання лексичних вправ).
* Cтуденти разом з викладачем опрацьовують лексичні вирази:
вправи № 3,4,5,6,9 сторінки 82-85,дж. № 1.
2.3. Повторення граматичного матеріалу.
* Проводиться повторення граматичного матеріалу, сторінка 77,
дж.№ 1.
2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання граматичних вправ, письмово).
* Виконання вправ № 2,7, сторінки 82-84, дж. № 1.
2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесіди)
* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.
III. Заключний етап:
3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.
* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.
3.2. Домашнє завдання.
* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити граматичний матеріал та повторити лексичні одиниці; вправа № 9, сторінка 85 (письмово), дж. № 1.
IV. Список літератури:
1) Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.
2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.
Викладач: _____________ Довгорук Л.П.
1