Методична розробка: «Сценарій масового заходу «Подорож до казки» для дітей 3-4 річного віку»

Про матеріал
Данна методична розробка орієнтована на дітей 3-4 річног віку і представляє собою чудову подорож до країни казок, під час якої діти зустрічаються з героями казок і допомогають їм повернутися в свою казку.
Перегляд файлу

Палац дитячої та юнацької творчості

Мелітопольської міської ради Запорізької області

 

 

 

 

 

 

Методична розробка:

«Сценарій масового заходу «Подорож до казки» для дітей 3-4 річного віку»

 

Укладач: керівник гуртка Палацу дитячої та юнацької творчості Мелітопольської міської ради Запорізької області:

Вирвихвост Ірина Вікторівна, освіта вища, спеціальність – магістр педагогічної освіти, викладач біології, вчитель біології, хімії, іноземної мови та літератури. Стаж – 21 рік, домашня адреса: м. Мелітополь, вул. Садова 24/25

 

 

 

 

 

 

 

Мелітополь, 2020

Подорож до казки

Вед.: Всім, Всім, доброго ранку! Сьогодні хочу запросити вас  у світ казок, у світ добра та чарівництва! Але спочатку хотіла б перевірити, чи готові ви здійснити подорож?

Наші розумні головки
Будуть думати багато, вправно.
Вушка будуть слухати,
Ротик чітко говорити.
Ручки будуть плескати,
Ніжки будуть топати.
Спинки випрямляються,
Один одному посміхаємося

 А чи знаєте ви, звідки взялися казки?

Казки прийшли до нас з далеких часів. Вони передавалися один до одного і їх полюбляли не лише діти, а й дорослі. Були казки, що створив народ і звуться вони народними. Інші казки були написані письменниками, імена яких зараз відомі в усьому світі.

Діти, подивіться, а ось і чарівна хатинка, в якій живе добрий гном, що зберігає казки. А потрапити до хатинки ми зможемо лише тоді, коли відкриємо замок.

 Лог «Хатинка»

На галявині хатинка, посміхається хмаринка

Та зачинені дверцята. Як їх будем відчиняти?

Ми замок той покрутили, потягли його, побили,

Посміхнулись, покачали і всі разом помовчали.

От і вийшло в нас, малята, відчинилися дверцята!

 

(Під музику з’являється Гном)

Гном: Дякую, що відчинили дверцята, мені самому не впоратися. А хто ви такі і чому до мене прийшли?

Вед.: Ми – веселі «Роднічки», прийшли до тебе в гості казки послухати, добру навчитися.

Гном: Біда сталася. Не можу я вам казок розповісти. Баба Яга захотіла у всі казки потрапити, а для цього чарівну скриню вкрала. Наплутає вона все, зіпсує і не буде тоді казок. Не буде..

Вед. : Як це так? І що нічого вдіяти не  можна?

Гном: Можна. Але вам з цим не впоратись.

Вед.: Чому?

Гном: Да тому, щоб казки повернути, треба не злякатися,  Бабу Ягу знайти, а це під силу лише сміливим, веселим, дружнім дітям, які казки добре знають.

Вед.: А наші діти не злякаються! А ще вони багато казок знають, пісні голосно співати вміють. От подивись…

Лог. «Буратіно»

Буратіно потягнувся.

Раз нагнувся, два нагнувся.

Руки в сторони розвів –

Мабуть, ключик загубив!

Щоб його нам відшукати,

Треба нам навшпиньки стати!

 (Під музику виходить Колобок)

Кол.: Чого галас такий підняли? Співають тут, танцюють? Мене, Колобка, потурбували. Я тут в гості йшов до Лисички-Сестрички.

Вед.: Та що ти, вона ж тебе з’їсть!

Гном: Це вже Баба Яга наплутала! Ой, біда, біда!

Вед.: Не хвилюйся, я знаю, що робити. Наші діти добре пам’ятають казочку про Колобка, і зможуть все виправити.

(Опитування дітей про казку «Колобок»)

Кол.: Дякую вам, діти, буду обережним, до Лиси і близько не підійду. Візьміть мене з собою, я вам буду допомагати казки виправляти.

Вед.: Добре, але без пісні веселої нам не впоратись.

 Пісня «Зіронька»

(Під музику виходить Червона Шапочка)

Вед: Діти, подивіться, це ж – Червона Шапочка.

Ч.Ш.: Здрастє. Ніяка я не Червона Шапочка. Я просто дівчинка. А от як мене звуть я не знаю.

Вед.: Та ти ж і є – Червона Шапочка. Тому що бабуся тобі ось цей капелюшок подарувала. А ти часто до неї у гості ходиш, дарунки носиш.

Так, діти?

Діти: Так!

Ч.Ш.: Так, і саме зараз йду до своєї Бабусі-Ягусі і несу їй пиріжки. 

Вед.: До кого йдеш?

Ч.Ш.: До Бабусі-Ягусі!

Вед.: Так вона ж не твоя бабуся! Треба негайно щось робити!

Гном: Заспівайте щось казкове, гадаю, це допоможе!

Пісня

Ч.Ш.: Ой, яка весела пісня! А я, мабуть, заблукала?

Вед.: Ні, ти йшла до своєї Бабусі- Ягусі!

Ч.Ш.: Та що ви? Я йшла до своєї гарної, доброї, милої бабусі, яка мені подарувала ось цей гарний капелюшок!

Гном: В нас вийшло! Ще одну казку врятували!

(Червона Шапочка дивиться у свій кошик)

Ч.Ш.: А де мої пиріжки? І що це за ключ?

Гном: Все ясно! Баба Яга скриню вкрала, а ключ забула. От і хотіла, щоб Червона Шапочка його їй принесла. Отже вона десь поруч.

(Під музику до зали входить Котик)

Котик: Доброго ранку, малята! Як добре, що я вас зустрів! А ви Лису, випадково, не бачили?

Вед.: Ні, не бачили! А хто ви і що у вас сталося?

Котик: Біда, біда сталася! Я – Кот, шукаю свого брата – Півника. Він не послухав мене, коли сам вдома лишився, у віконце визирнув, а Лисиця його і вхопила!

Гном: Так, так, Лисиця, напевно, далеко його унесла?

Котик: Не знаю, знав би, знайшов би вже. А ви кого шукаєте?

Вед: Ми шукаємо Бабу Ягу! Вона скриню з казками вкрала, всі казки сплутала, всім нашкодила! А допомогти ми тобі зможемо. Наші діти твою казку добре знають, тому підкажуть, що робити треба. Діти, допоможіть, згадайте, що кричав Півень, коли Лисиця його вхопила?

Діти: Несе мене Лиса, за темні ліса

За високу гору, у темну нору!

Вед.: Отже, треба тобі слухати, що Півник каже. І якщо це почуєш, то поспішай. А коли Лиску знайдеш, готуй музичні інструменти та голосно грай, Лиску гукай.

Трень, брень, гусельки,
Золоті струнушки.
Вдома чи лисиця?
Виходь, лисиця!

Котик: Немає в мене ніяких інструментів, що ж робити?

Вед.: Не хвилюйся, в цьому ми тобі допоможемо. Запам’ятовуй пісню, що ми тобі з діточками заспіваємо.

«Пісня про музичні інструменти»

Вед.: А зараз тримай інструменти, що у пісні згадувались. Вони тобі стануть у нагоді.

Котик: Дякую вам, діти, пісню добре запам’ятав. Інструменти узяв. А для вас пораду маю. Щоб знайти Бабу Ягу, то треба листа їй написати та до себе запросити.

Вед.: Ой, як нам самим це на думку не прийшло? Дякуємо за пораду! Бувай!

Котик: Бувайте! Поспішу й я Півника визволяти!

(Котик уходить)

Вед.: Діти, ви чули? Треба нам листа написати і Бабусю Ягусю до себе запросити.

(Гра з листами)

Вед.: Молодці, всі листи склали у скриню. А зараз давайте пісню голосно заспіваємо і вже певно Баба Яга нас знайде.

Пісня «Два веселих гуся»

Б.Я.: Гусі, гусі, хто тут так голосно кликав? А запрошення хто мені слав?

Вед.: Це ми, маленькі «Роднічки», тебе кликали. Бо ти скриню із казками поцупила та всі казки заплутала. От і хотіли тебе бачити!

Баба Яга: Зрозуміло! (Кривляє) «Роднічки», Казочки… Ні!.. Нічого не зрозуміло! А ви нічого не наплутали? Зовсім сором втратили? Мене – Бабу Ягу в гості кликати! Ви що не боїтеся нічого? Да я ваших роднічков разом з батьками зажарю та з’їм!

Гном: Бабусю, та ти так казки переплутала, що навряд чи зможеш зараз шкоду комусь завдати. Діти, не лякайтеся Баби Яги, вона ж зовсім втратила всі свої страшні риси.

Б.Я.: Я … Да я вас зараз.. Да я як …(пробує чаклувати, але нічого не виходить) Ой… Що сталося?  … Щось нічого не виходить в мене.. 

Гном: Баба Яга, навіть не намагайся! Це все марно!

Б.Я.: (до Червоної Шапочки) Ой, внученько, і ти тут! А де ключик? Віддай бабусі скоріш.

Вед.: А ключ у нас!

Б.Я.: Віддайте! Він мій! Він від цієї скрині! А скриня – моя!

Вед.: Ні, не твоя! У цій скрині – казки! А ти казок не знаєш!

Б.Я.: Я не знаю? Да я всі казочки знаю!

Вед.: Це легко перевірити! Я зараз буду загадувати тобі казки, а ти спробуй їх відгадати.

Допоможе завжди вам,                                                                                              І птахам, і дітлахам.                                                                                              Він під деревом сидить,                                                                                       Добрий лікар… (Айболить)

 

Б.Я.: Бармолій

На сметані замісили,                                                                                               На вікні охолодили,                                                                                         Круглий бік, скок-скок —                                                                             Покотився… (Колобок)

Б.Я.: Фрекен Бок

До прогулянок він ласий,                                                                                          Є на мед чутливий нюх.                                                                                           Зветься плюшевий ведмедик,                                                                                      Всім відомо… («Вінні Пух»).

Б.Я.: П’ятачок

 

Хто моторчик свій заводить?                                                                                    З даху в гості хто приходить?                                                                                                        І на свято він дістався —                                                                                                          Скажем дружно: «Здрастуй,…» (Карлсон).

Б.Я.: Чахлик Невмирущий

Вед.: От бачиш, Бабуся Ягуся, нічого ти не знаєш.

Б.Я.: Ну то й що! А я свої казки писати буду, про ледарів, розбишак, хуліганів.

Вед.: І чому твої казки зможуть навчити?

Б.Я.: Як чому? Усьому поганючому!

Вед.: Так не буває. Казки вчать нас бути добрими, щирими, працьовитими, застерігають від скупості, ледарства, брехливості.

А ще вони вчать нас допомагати один одному в біді та бути справжніми друзями.  Подивися краще, як треба дружити, діти тобі все розкажуть та заспівають.

Лог. «Дружба»

Якщо друг у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без друга не прожити.

 

Пісня «Тра-та-та»

Ми їдем, їдем, їдем

В далекії края!

 

Ми друзі та сусіди,

 

Немов одна сім’я.

 

Живеться нам чудово,

 

Ми пісню ведемо,

 

А в пісні йдеться мова

Про те, як живемо!

 

Тра-та-та! Тра-та-та!

 

Веземо чижа й кота.

 

Мавпа та собака,

 

Півень-забіяка

 

І папуга кольоровий –

 

От компанія чудова! 

 

Б.Я.: Як гарно ви все це кажете і співаєте. Навчіть мене іще чомусь і я залюбки поверну вам скриню.

Вед.: А ми зможемо подарувати тобі квіти і назвати їх кольори англійською мовою.

А ще покажемо, які малюнки ми підготували до свята.

(Розповідь про малюнки)

Б.Я.: Дякую вам, діти, ви такі гарні, такі розумні, забирайте свою скриню.

Гном: Лишилося лише її відчинити. (Намагається відчинити, але не виходить)

    Щось не виходить в мене.

Вед.: Може ключ не підходить?

Гном: Ключ то підходить, але Баба Яга так заплутала всі казки, що і скриня не слухається навіть.

Б.Я.: Що ж тепер робити?

Вед.: Треба казки виправляти, все на місця повертати.

(Гра поверни казковий предмет у казку)

Вед: Баба Яга, а ти так багато казок заплутала, що нам самим не впоратись.

Б.Я.: А нехай ті, дорослі тітоньки та дядечки нам допомагають (вказує на батьків).Вони ж , мабуть, усі казки знають.

Вед.: Мабуть, давай перевіремо…

Опитування батьків по казкам

  1. Яку пісню співала Коза-Дереза?

 Я коза-дереза, за три копи куплена, півбока луплена.

Тупу-тупу ногами, сколю тебе рогами, ніжками затопчу,

Хвостиком замету, —тут тобі й смерть!

  1. Як звала мати Івасика-Телесика?

Івасику, Телесику!
Приплинь, приплинь до бережка!
Дам я тобі їсти й пити!

Вед.: Молодці батьки, всі казки виправили! Ну що, скриня відчиняється?

Гном: Зараз спробую. Але треба слова чарівні сказати

 

Усміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям .

І тоді обов`язково

Відчинятись скриня буде !

1.2.3  - ключик скриню відчини!

(Скриня відчиняється, роздають дітям подарунки)

Гном:   Зичимо вам щастя й ласки,
        Доброти і диво-казки.
        Щоб в житті у вас було —
        Щастя, радість і тепло.

Вед.: Казку варто всім читати,
Щоб над злом перемагати.
І по-доброму всміхнутись,
Та в дитинство повернутись.

 

Всім, всім, до побачення!

 

 

docx
Додано
20 квітня 2020
Переглядів
391
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку