17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

Методична розробка уроку геометрії на тему:" Розв'язування прикладних задач з теми площі та об'єми тіл обертання"

Про матеріал
Урок розроблено для учнів професійно- технічного училища з професії «Кухар», що вивчають математику за програмою рівня стандарту. Даний урок є заключним уроком з теми «Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл». Наступний урок тематична контрольна робота. Урок-гра «Розв'язування прикладних задач з теми площі та об'єми тіл обертання» розроблений з використанням комп'ютерних технологій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Розв'язування прикладних задач з теми площі та об'єми тіл обертання(урок узагальнення та систематизації знань)Шкварько Євгенія Іванівна викладач математики професійно-технічне училище №36 смт Новгородка

Номер слайду 2

Мудрий не той, хто надто багато знає, а той, чиї знання корисні. Есхіл. Завдання уроку: Повторити та узагальнити теоретичний матеріал з теми “Об'єми та площі поверхонь геометричних тіл”;Застосовувати знання при розв’язуванні задач прикладного змісту;

Номер слайду 3

Розминкаа) За малюнками визначити назву фігури та знайти формули для обчислення площ поверхонь та об'ємів.б) Інтерактивна вправа з ресурсу Learningapps.org

Номер слайду 4

На малюнку в першому рядку зображено вигляд геометричних тіл спереду, а в другому - вигляд зверху. Які це тіла? Запиши формули для знаходження площ бічних поверхонь та об’ємів цих тіл. 123456(Для перевірки натискай на відповідні кнопки після зміни курсора)

Номер слайду 5

Призма

Номер слайду 6

Правильна пірамідаhhh = SM – апофема;Н – висота піраміди

Номер слайду 7

Циліндр. R – радіус основи;Н – висота циліндра

Номер слайду 8

Конус. R – радіус основи;L – твірна;Н – висота конуса. L

Номер слайду 9

Cфера. Куля. R – радіус кулі

Номер слайду 10

Потрібно назвати елементи циліндра. Завдання

Номер слайду 11

Потрібно назвати елементи конуса. Завдання

Номер слайду 12

І конкурс «Всі для кожного». Розв'язування задач професійного змісту:а) розв'язування задач ;б) практичне завдання з використанням онлайн-калькулятора.

Номер слайду 13

Що вигідніше: Купити кавун радіусом 30 см і з’їсти уп’ятьох? Чи купити три кавуни діаметром по 20 см і поділити на двох?Об’єм більшого кавуна обчислимо за формулою об’єму кулі: Тому кожному дістанеться: 2) Об’єм трьох малих кавунів: , так як R = 20 : 2 = 10 (см). Тому кожному дістанеться: Відповідь: вигідніше купити один кавун з радіусом 30 см. Перевір себе. Задача 1:

Номер слайду 14

Задача 2 Вал тісторозкачувальної машини має діаметр 6 см та ширину 50 см. Товщина тіста 2 мм. Якого об'єму тіста вона виробить після 20 її обертів?Перевір себе. Розв`язання

Номер слайду 15

Задача 3 Просіювач борошна – бурат має циліндричне сито, діаметр площі його основи дорівнює 4м, площа повної поверхні 37,68 м². Під час роботи сито пошкодилось. Вирахувати площу пошкодженої частини сита ( це буде площа бічної поверхні циліндра)Розв`язання

Номер слайду 16

Задача 4 Скільки повних порцій супу міститься в каструлі, яка має форму циліндра, висота якого 40 см, а діаметр 0,3 м. Відомо, що одна порція містить 0,25 л супу. Підказка: 1 л = 0,001 м³ 1 л = 1000 см³Розв’язання

Номер слайду 17

Задача 5 Стаканчик для морозива конічної форми має 12 см глибини і 5 см по діаметру верхньої частини. На нього зверху поклали дві ложки морозива у вигляді півкулі діаметра 5 см. Чи переповнить це морозиво стаканчик, якщо дозволити йому розтанути?Розв’зання

Номер слайду 18

Практична робота

Номер слайду 19

ІІ конкурс «Один за всіх». Презентаційні повідомлення учнів. Твір про тіло обертання та презентація «Тіла обертання у професії кухар» «Тіла обертання навколо нас»

Номер слайду 20

ІІІ конкурс «Кожен за себе». Виконання тестових завдань Plickers з використанням QR-кодів.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

«Уявний мікрофон» Було цікаво, тому що… Сьогодні на уроці я навчився… Я б хотів(ла) похвалити себе за те, що… Свою работу на уроці я б оцінив(ла) на…

Номер слайду 23

Домашнє завдання: Як знайти об’єм звичайного лимона?Рідину, налиту в конічну посудину, що має висоту 0,18 м і 0,24 м у діаметрі основи переливають у циліндричну посудину, діаметр основи якої 0,1 м. Яка буде висота рівня рідини в посудині? 

Номер слайду 24

Використані джерела:1. Бевз Г. П., Бевз В. Г., Математика 11 клас, підручник, рівень стандарту, Київ, «Генеза», 2010, 250с2. Технологія приготування їжі з основами товарознавства продовольчих товарів: підручник для проф.техн. навч. закл. / В. С. Доцяк – К.: Наш час, 2014. – 400 с.3. https://learningapps.org/myapps.php?displayfolder=965194. https://www.plickers.com/library5. http://formula.co.ua/uk/content/solid-of-revolution.html6. https://naurok.com.ua/metodichna-rozrobka-uroku-geometri-z-temi-tila-obertannya-u-mo-y-profesi-1287.html7. http://osvita.ua/school/lessons_summary/math/4320/8. http://svitppt.com.ua/geometriya/obemi-ta-ploschi-poverhon-geometrichnih-til2.html9. http://svitppt.com.ua/geometriya/obemi-ta-ploschi-poverhon-geometrichnih-til-rozvyazuvannya-zadach.html

pptx
Додано
12 червня
Переглядів
48
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку