Методична розробка вчителя початкових класів з проблемним питанням "Метод проєктів – сучасна педагогічна технологія навчання учнів початковії школи"

Про матеріал
Методична розробка вчителя початкових класів з проблемним питанням "Метод проєктів – сучасна педагогічна технологія навчання учнів початковії школи"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Покотило Наталія Валеріївна. Посада - вчитель початкових класів. Стаж роботи - 11 років. Кваліфікаційна категорія «спеціаліст другої категорії»Ліцей «Перша Білоцерківська гімназія»Білоцерківської міської ради Київської області

Номер слайду 2

Педагогічне кредо. Віддай дитині крихітку себе, За це душа наповнюється світлом. Ліна Костенко Життєве кредо Поразка – це наука. Ніяка перемога так не вчить. Ліна Костенко

Номер слайду 3

Освіта2009 рік2012 рік

Номер слайду 4

Самоосвіта

Номер слайду 5

Самоосвіта

Номер слайду 6

Самоосвіта

Номер слайду 7

Співпраця з освітніними установами

Номер слайду 8

Співпраця з освітніними установами

Номер слайду 9

Досягнення

Номер слайду 10

Метод проєктів – сучасна педагогічна технологія навчання учнів початковії школи.

Номер слайду 11

- підвищення мотивації навчання - розвиток критичного мислення - розвиток в учнів комунікативних навичок, умінь працювати в різноманітних групах, виконувати соціальні ролі - орієнтування в інформаційному просторі - застосування знань на практиці - створення позитивної атмосфери

Номер слайду 12

Проєкт (від лат. кинутий вперед) – це задум, план; сукупність документів і розрахунків, необхідних для його створення; результативна дія.

Номер слайду 13

Метод проєктів (від грецької – шлях дослідження) – це система навчання, у процесі якої учні здобувають знання шляхом планування і виконання практичних завдань (проєктів), які поступово ускладнюються.

Номер слайду 14

У основі методу проектів лежить розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, умінь орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення.

Номер слайду 15

Класифікація проєктів За кількістю учасників:ІндивідуальніГрупові (2-6 осіб)КолективніЗа часом: Короткотривалі (1-3 уроки)Середньої тривалості (до місяця) Довготривалі (декілька місяців)

Номер слайду 16

Класифікація проєктів за тематикою. Рольові, ігрові проекти передбачають виконання ігрових ролей (казкові, літературні герої, професійні ролі). Творчі (оформлення результату у вигляді дитячого свята, спектаклю, виставки малюнків).Інформаційні проекти спрямовані на збір даних про предмет дослідження (кінцевий результат – газета, альбом). Дослідницькі проекти – діти досліджують, аналізують, а результати видають у вигляді звіту, газети, усного журналу. Конструктивні проекти — передбачають виготовлення конкретного, корисного продукту (наприклад, виготовлення клітки для кролів, годівниці для пташок).

Номер слайду 17

Що являє собою метод навчальних проєктів для учнів?З точки зору учня – це можливість робити щось цікаве самостійно чи в групі. Це діяльність, яка дозволяє:проявити себе, спробуватисвої сили, використати свої знаннянаправляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь, показатидосягнутий результат

Номер слайду 18

Етапи реалізації проєктупідготовчийпрактично-виконавчийзаключний. Визначення проблеми. Визначення теми проекту. Формулювання мети і завдання. Планування роботи над виконанням. Пошук інформаціїЗбір інформаціїАналіз інформації Оформлення результатів. Презентація проекту. Оцінка. Висновки

Номер слайду 19

З досвіду використання методу проєктів

Номер слайду 20

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ПРОЄКТ « МОЯ ПЛАНЕТА – ЗЕМЛЯ»

Номер слайду 21

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ПРОЄКТ « МОЯ КРАЇНА –УКРАЇНА»

Номер слайду 22

Проєкт «Наша мова –калинова!»

Номер слайду 23

Проєкт «Маленькі читачі»

Номер слайду 24

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ПРОЄКТ « ГОДІВНИЧКА»

Номер слайду 25

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ПРОЄКТ « ГОДІВНИЧКА»

Номер слайду 26

{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}ПРОЄКТ» ВЕСЕЛИЙ СНІГОВИК»

Номер слайду 27

Проєкт « Я - природа »

Номер слайду 28

Проєкт «Я - природа»

Номер слайду 29

Проєкт « Моя сім‘я »

Номер слайду 30

Проєкт «Як я дбаю про природу»

Номер слайду 31

Проєкт « Мій улюблений герой мультфільму»

Номер слайду 32

Проєкт « Червона книга України»

Номер слайду 33

Проєкт "Я відкриваю Шевченка"2-Б клас

Номер слайду 34

ТВОРЧІ ДОРОБКИ РАНКОВІ ЗУСТРІЧІ

Номер слайду 35

« Нас єднає мова»ВИХОВНІ ГОДИНИ

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Виховна година «Чарівні звуки, рідне слово – моя сердечна українська мова»2-Б клас

Номер слайду 38

ВИХОВНА ГОДИНА «ДЕНЬ ВИШИВАНКИ»

Номер слайду 39

Свята «Масляна - зустріч весни»

Номер слайду 40

«День дружби»

Номер слайду 41

«Ура , канікули!!!!»

Номер слайду 42

«Новорічні забави»

Номер слайду 43

ЕкскурсіїФабрика ялинкових іграшок. Хлібзавод «Кулиничі»

Номер слайду 44

Дендропарк «Софіївка»

Номер слайду 45

Місто професій « Кідландія»«Експериментаріум» Музей техніки та науки

Номер слайду 46

Висновки Під час проєктної діяльності, діти набувають таких вмінь і навичок, як: самостійно знаходити спосіб здобуття знань, формулювати запитання до вчителя з метою отримання інформації, знаходити декілька варіантів розв’язання проблеми; в учнів розвиваються прагнення до творчості та саморозвитку, бажання і здатність самостійно вчитися. Крім того, учні вчаться відстоювати свою власну думку, водночас знаходячи компроміс, підтримувати інших під час виступу. Поліпшуються відносини у колективі.

Номер слайду 47

Плани на майбутнєСприяти участі дітей у шкільних конкурсах, олімпіадах. З метою підвищення педагогічної майстерності, займатися самоосвітою. Поповнювати матеріали уроків, шкільних та позашкільних заходів. Приймати участь в професійних конкурсах. Підвищувати професійну категорію

Номер слайду 48

pptx
Додано
7 листопада 2024
Переглядів
91
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку