Класифікація проєктів за тематикою. Рольові, ігрові проекти передбачають виконання ігрових ролей (казкові, літературні герої, професійні ролі). Творчі (оформлення результату у вигляді дитячого свята, спектаклю, виставки малюнків).Інформаційні проекти спрямовані на збір даних про предмет дослідження (кінцевий результат – газета, альбом). Дослідницькі проекти – діти досліджують, аналізують, а результати видають у вигляді звіту, газети, усного журналу. Конструктивні проекти — передбачають виготовлення конкретного, корисного продукту (наприклад, виготовлення клітки для кролів, годівниці для пташок).
Що являє собою метод навчальних проєктів для учнів?З точки зору учня – це можливість робити щось цікаве самостійно чи в групі. Це діяльність, яка дозволяє:проявити себе, спробуватисвої сили, використати свої знаннянаправляти знання і вміння на вирішення проблеми, коли результат носить практичний характерпринести користь, показатидосягнутий результат
Етапи реалізації проєктупідготовчийпрактично-виконавчийзаключний. Визначення проблеми. Визначення теми проекту. Формулювання мети і завдання. Планування роботи над виконанням. Пошук інформаціїЗбір інформаціїАналіз інформації Оформлення результатів. Презентація проекту. Оцінка. Висновки
Висновки Під час проєктної діяльності, діти набувають таких вмінь і навичок, як: самостійно знаходити спосіб здобуття знань, формулювати запитання до вчителя з метою отримання інформації, знаходити декілька варіантів розв’язання проблеми; в учнів розвиваються прагнення до творчості та саморозвитку, бажання і здатність самостійно вчитися. Крім того, учні вчаться відстоювати свою власну думку, водночас знаходячи компроміс, підтримувати інших під час виступу. Поліпшуються відносини у колективі.