Виступ на тему : "Критерії оцінювання НУШ 1-2 класи"

Про матеріал
Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у першому класі має формувальний характер, здійснюється вербально, на суб’єкт-суб’єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю і самооцінювання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методичні рекомендації 2 клас. НУШ

Номер слайду 2

Міністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання учнів 2-го класу Нової української школи. Про це йдеться в наказі №1/11-5966 від 01.07.2019 року.

Номер слайду 3

Основний документ

Номер слайду 4

Навчальні досягнення учнів других класів підлягають формувальному і підсумковому (річному) оцінюванню. Оцінювання результатів навчання учнів других класів здійснюється вербально (оцінювальним судженням) – зазначено в рекомендаціях.

Номер слайду 5

Результати формувального оцінювання рекомендовано виражати вербальною оцінкою, що характеризують процес навчання та досягнення учнів. У межах формувального оцінювання за результатами опанування певної теми чи розділу протягом навчального року рекомендовано проводити діагностувальні роботи.

Номер слайду 6

Діагностичні роботи усні письмові у формі тестових завдань, комбінованої роботи, практичної роботи, усного опитування тощо.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Формулювання оцінювальних суджень, визначення рівня результату навчання здійснювати на основі Орієнтованої рамки оцінювання результатів навчання здобувачів початкової освіти (додаток 1)

Номер слайду 9

Критерії оцінювання встановлює вчитель із поступовим залученням учнів до цього процесу. Орієнтирами для визначення критеріїв є вимоги до обов’язкових результатів навчання та компетентностей учнів, визначених Держстандартом.

Номер слайду 10

Під час здійснення формувального оцінювання важливо не протиставляти дітей один одному. Стимулом розвитку має бути співвідношення роботи (відповіді, дії тощо) з тим, як дитина працювала раніше. Доцільно акцентувати увагу лише на позитивній динаміці досягнень учнів, враховувати, що оцінюється не учень, а його робота.

Номер слайду 11

Рекомендовано навчальний день у 1-2 класах розпочинати ранковими зустрічами ( 10-15 хв)Тривалість уроку – 40 хвилин. Учням других класів не рекомендовано обов'язкові домашні завдання( індивідуальні завдання за вибором) Самопідготовка учня 2 класу не повинна перевищувати 45 хв/добу.

Номер слайду 12

Підсумкове оцінюванняздійснюється в кінці навчального року, передбачає узагальнення інформації про навчальний поступ протягом навчального року (педагогічні спостереження, результати тематичного оцінювання, аналіз учнівських портфоліо),не передбачає проведення окремих діагностичних робіт,фіксується у Класному журналі і свідоцтвах досягнень.

Номер слайду 13

pptx
Додано
7 листопада 2024
Переглядів
279
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку