Методична розробка виховного заходу з теми: «Відзначення річниці з Дня народження великого українського математика М.П.Кравчука»

Про матеріал
Методична розробка виховного заходу з теми: «Відзначення річниці з Дня народження великого українського математика М.П.Кравчука». Мета: ознайомити учнів із життям і науковим внеском М. Кравчука; визначити його значення для української математики та поширення математичних знань на Україні і у світі; розвивати в учнів культуру спілкування, кмітливість, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу; виховувати почуття поваги до Батьківщини, до життя та діяльності М. Кравчука; прищеплювати любов до математики.
Перегляд файлу

БЕРДЯНСЬКИЙ ЕКОНОМІКО-ГУМАНІТАРНИЙ КОЛЕДЖ

БЕРДЯНСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 

 

 

 

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА ВИХОВНОГО ЗАХОДУ

 

Тема:

«Відзначення річниці з Дня народження великого українського математика

М.П.Кравчука»

 

 

 

Розробив методист коледжу,

викладач математики

Костюкович Вікторія Володимирівна

 

 

 

 

 


МАТЕМАТИЧНИЙ ВЕЧІР

Тема: «Відзначення річниці від Дня народження М.Кравчука – українського математика, академіка АН УРСР».

Мета: ознайомити учнів із життям і науковим внеском М. Кравчука; визначити його значення для української математики та поширення математичних знань на Україні і у світі; розвивати в учнів культуру спілкування, кмітливість, логічне мислення, зорову та слухову пам'ять, увагу; виховувати почуття поваги до Батьківщини, до життя та діяльності М. Кравчука; прищеплювати любов до математики.

Обладнання: ноутбук, мультимедійний проектор,  портрет М.Кравчука, учнівські cтіннівки, реферати про життя та діяльність вченого, написи на сцені «Моя любов – Україна і математика», секундомір, призи , плакати: «Михайло  Кравчук – математик широкого масштабу.  Його  ім’я добре  відоме  у світовій  математичній науці. Світ не знав  лише, що він – українець.              Є. Сенета (Австралія)», «Уже самою зовнішністю він нагадує людей цільних, як злиток сталі, дерзновенних, як весняний грім, відданих справі, як Сонце Землі і людям. (письменник Борис Харчук)», бланки для журі.

 

Хід заходу

(слайд1)

Ведучий 1.Добрий день, дорогі друзі!

Ведучий 2.Ми ради вітати вас у цьому залі!

Ведучий 1. 27 вересня весь світ відзначає … річницю від Дня народження геніального, всесвітньовідомого українського вченого-математика Михайла Пилиповича Кравчука.

Ведучий 2. «Син неба»,

Ведучий 1. «Лицар математики»,

Ведучий 2. «Творець музики чисел»,

Ведучий 1. «Учений з обличчям Христа»,

Ведучий 2. «Титан математичної думки»,

Ведучий 1. гордість українського народу і математики – так цю людину називають науковці всього світу.

Ведучий 2.Сьогодні наш математичний вечір ми присвячуємо саме йому.

Ведучий 1. Про те, що цікавого у нас зараз відбудеться розповість викладач математики ….

Викладач математики. Добрий день усім присутнім. Зараз на вас чекає захоплююче математичне пізнавально-розважальне свято.

Чому саме пізнавально-розважальне?

Пізнавальне, тому що ви дізнаєтесь про дуже талановитого співвітчизника, про його життя і творчий внесок в світову науку.

А розважальне, бо тут відбудеться математичний турнір між командами найкмітливіших та найвинахідливіших учнів I-го та II-го курсів.

Вболівальники, привітайте команди оплесками.

Турнір складатиметься з пяти конкурсів: 4 з них проводитимуться саме між командами, а п’ятий - між вболівальниками. Вкінці турніру буде визначено команду-переможця.

Між конкурсами гри ми слухатимемо доповіді учнів про Михайла Пилиповича Кравчука. Після кожної з них вам – вболівальники, будуть задані питання (за матеріалом цих відповідей). За кожне з них команда одержуватиме по 2 бали. За правильну відповідь з лівої половини залу бали одержить команда I-го курсу, а з правої – команда II-го курсу.

Також зауважу: на протязі усього вечора командам та вболівальникам не дозволяється порушувати дисципліну: ходити по залу, користуватися мобільними телефонами, викрикувати з місця, підказувати команді. Відповіді від вболівальників приймаються тільки в разі піднятої руки. (Ви піднімаєтесь з місця з піднятою рукою, вам ведучий надає слово і тільки тоді ви відповідаєте.)

Проводити конкурси, слідкувати за правильністю виконання завдань та оцінювати останні будуть:  …..(називає членів журі та себе).

Тож починаємо!

 Ведучий 2. Вечір, присвячений 120-річчю з Дня народження Михайла Пилиповича Кравчука оголошуємо відкритим!

Ведучий 1.Запрошуємо на сцену _________________________________ і ___________________________________________- з доповіддю «ДИТЯЧІ ТА СТУДЕНТСЬКІ РОКИ М.П.Кравчука».

ДОПОВІДЬ (слайд2)  «Дитячі та судентські роки»

Доповідач 1 . (слайд3) Михайло Пилипович  Кравчук народився 27 вересня 1892 року в селі Човниця Волинської губернії. Мати Михайла була німкенею. Надзвичайно освічена, вона знала кілька іноземних мов, але проживши у Човниці років із десять, намагалася всім прививати любов до української. Саме вона навчила своїх двох синів і двох доньок бездоганно розмовляти нею, і водночас навчала їх французької, німецької, польської, італійської та російської мов.

Доповідач 2. Батько майбутнього вченого був землеміром. Він закінчив Петрівсько-разумовську академію. І як справжній сільський інтелігент, зробив усе можливе, аби допитливий син одержав достойну освіту.

Доповідач 1.(слайд4) Коли Михайлові виповнюється 9 років сім’я Кравчуків переїжджає до міста Луцьк. Там майбутній великий математик  із золотою медаллю  закінчує гімназію.

Доповідач 2. (слайд5) У 18 років волинянин стає студентом фізико-математичного факультету київського Університету Святого Володимира. Здібний хлопець складає всі іспити на відмінно і його звільняють від плати за навчання, і, навіть, призначають стипендію у 50 рублів.

Доповідач 1 . Закінчує навчання в університеті Михайло Пилипович з дипломом 1-го ступеня і залишається в ньому працювати.

 (слайд 6) 

 

Ведучий 2.Олександро, як ти вважаєш всю інформацію присутні запамятали?

Ведучий 1. А давай перевіримо.

Вболівальники, увага!!!, питання  до вас перше:

Коли і де народився Михайло Пилипович Кравчук?(27 вересня 1892 року в селі Човниця на Волині)

Ведучий 2.Питання друге:

В яких навчальних закладах і як навчався М.Кравчук?(Луцьку гімназію закінчив із золотою медаллю, Університет Святого Володимира в Києві з дипломом I ступеня)

(журі зараховує бали командам)

Ведучий 1. А Тепер давайте переконаємось в тому, що членами команд є дійсно кмітливі та винахідливі учні.

Ведучий 2. Команди, готові до першого бою?

Викладач  математики. Увага! Перший конкурс називається «Хто більше».

Команди (спочатку одна, потім друга) за одну хвилину повинні дати як можна більше правильних відповідей на запитання з різних розділів математики. Якщо на якесь питання команда не може відповісти, то, щоб не гаяти час, просто каже: «Далі». Коли закінчується 1хв звучить гонг. Якщо команда до цього моменту не встигає відповісти на питання – воно їй не враховується.

Все зрозуміло? Добре.

№ з/п

Питання до першої команди

Питання до другої команди

1

Твердження, яке приймається без доведення. (Аксіома )

Прилад для вимірювання кутів? (Транспортир)

2

Один відсоток від метра. (Сантиметр)

50 відсотків від гривні. ( 50 коп. )

3

Перша координата точки. (Абсциса)

Друга координата точки. (Ордината)

4

Сума кутів трикутника (в градусах). (1800)

Вона ділить кут навпіл. (Бісектриса)

5

Найдавніший обчислювальний прилад. (Пальці)

Частина прямої, обмежена з однієї сторони? (Промінь)

6

Що легше : 1 кг заліза чи 1 кг пуху? (Вага однакова)

Що більше: 1 л чи 1 дм3 ? (Однакові)

7

Як називається трикутник зі сторонами 3,4,5? (Єгипетський)

Трикутник, у якого дві сторони рівні. (Рівнобедрений)

8

Найменше двозначне число? (10)

На яке число ділити не можна?(На нуль)

9

 

Чому дорівнює чверть години?  (15 хвилин)

Твердження, яке треба доводити. (Теорема)

10

Як називаються числа, які діляться на 2? (Парними)

Як називаються числа, які не діляться на 2? (Непарними)

11

Як називається результат множення. (Добуток)

Результат додавання. (Сума)

12

Скільки діб містить високосний рік?(366)

Що більше: третина чи половина?  (Половина)

13

Рівність, яка містить невідоме. (Рівняння)

Скільки діагоналей у квадрата?(Дві)

 

14

Дріб, більший за одиницю. (Неправильний)

Дріб, менший за одиницю. (Правильний)

15

Градусна міра прямого кута.(900)

Градусна міра розгорнутого кута.(1800)

16

Скільки нулів у запису числа один мільярд? (9)

Скільки нулів у запису числа один  мільйон? (6)

17

Скільки кілограмів в 1 центнері? (100)

Скільки центнерів в 1 тонні? (10)

18

Найбільша хорда у колі? (Діаметр)

Хорда, яка проходить через центр кола. (Діаметр)

19

Скільки граней має куб? (Шість)

Чотирикутник, у якого тільки 2 сторони паралельні? (Трапеція)

20

Скільки вершин у ромба?(4)

Скільки діагоналей у паралелограма? (Дві)

21

Прямі на площині, які не перетинаються? (Паралельні)

Прямі, які перетинаються під кутом 900? (Перпендикулярні)

22

Який кут, менший за 900 ? (Гострий)

Кут, більший за 900? (Тупий)

23

Частина прямої, яка має початок і не має кінця? (Промінь)

Відрізок, що сполучає центр кола з точкою на колі? (Радіус)

24

Найменше натуральне число. (1)

Натуральне число, яке має тільки два дільники?  (Просте)

25

Скільки діагоналей у паралелограма? (Дві)

Прилад для вимірювання відрізків? (Лінійка)

26

Прямокутник, у якого всі сторони рівні? (Квадрат)

Ромб, у якого всі кути прямі. (Квадрат)

27

Трикутник, у якого один кут прямий. (Прямокутний)

Число π (Пі) наближено дорівнює…(3,14)

28

Напрямлений відрізок. (Вектор)

Найбільший дільник числа 12.  (12)

(журі підбиває підсумки, оголошує результат)

Ведучий 1. Ми продовжуємо вечір.  На сцену запрошуємо _____________________________ І _________________________________________ з доповіддю: «ВИКЛАДАЦЬКА ТА НАУКОВА РОБОТА»

 

       ДОПОВІДЬ (слайд7)  «Викладацька та наукова робота»

Доповідач 3 .Подальша наукова доля вчорашнього студента набуває настільки стрімкого злету, що він навіки забезпечує собі гідне місце серед видатних математиків не тільки України, а й світу.

Доповідач 4 . (слайд8) Після закінчення університету Михайло Кравчук кілька років працював викладачем математичних дисциплін у різних вузах Києва: школах, гімназіях, інститутах.

Доповідач 3. (слайд9) Михайло Пилипович був людиною неабиякої ерудиції та культури. У 25 років він став приват-доцентом кафедри математики, у 33 – вже  доктором наук, у 37- (наймолодшим) дійсним членом Всеукраїнської академії наук.

Доповідач 4 .  Вільно володіючи кількома мовами  М.Кравчук підтримував наукові й особисті дружні стосунки з відомими математиками світу;  був членом математичних товариств Франції, Німеччини, Італії.

Доповідач  3. (слайд10) Михайло Пилипович – автор понад 180 наукових праць. Він працював у галузях вищої алгебри та математичного аналізу, теорії ймовірностей і математичної статистики. Уже давно існують на сторінках наукових досліджень і многочлени Кравчука, і моменти Кравчука, і формули, і осцилятори, і матриці, і поліноми … Кравчука.

Доповідач 4. Під його головуванням був створений (у 1920р.) перший український тритомний математичний словник.

Доповідач 3 .Крім того, він організатор першої в Україні (і однієї з перших у колишньому СРСР) математичної олімпіади школярів (1935рік).

Доповідач 4. (слайд11)  Наукові праці М. Кравчука використовували, навіть!, американські автори першого у світі комп’ютера.

 

Ведучий 2. Перевіримо, що з цієї доповіді учні запам’ятали?

Ведучий 1. Давай перевіримо!

Ведучий 2. Отже, вболівальники, питання перше:

В якому віці М.Кравчук став дійсним членом ВУАН? (у 37 років)

Ведучий 1. Питання друге:

Автором скількох наукових праць є М.Кравчук? (понад 180)

(журі зараховує бали командам)

Ведучий 1. А ми переходимо до другого конкурсу математичного турніру, який називається «Веселий ланцюг».

Викладач математики. Слухаємо умову II конкурсу. Учні обох команд стають в ланцюг, і по черзі називають натуральні числа від одного до 30, причому замість чисел, в запису яких є трійка, або які діляться на 3, хлопають мовчки в долоні. Хто помилився – залишає ланцюг. З якої команди вкінці залишиться учень, та команда і буде вважатись переможницею в цьому конкурсі.

…….

(вітання переможцю цього конкурсу)

Ведучий 1. Ми продовжуємо наш вечір.  Слухаємо доповідь: «ЗДОБУТКИ УЧНІВ М.П.КРАВЧУКА». На сцені ________________________________________ і ____________________________________. Вболівальники, увага!

 

 

ДОПОВІДЬ (слайд 12) «Здобутки учнів Кравчука»

          Доповідач 5. Своєрідність  та гнучкість мислення, висока продуктивність та працездатність, ерудованість, вимогливість та наукова щедрість, відданість науці Кравчука викликали захоплення його учнів та послідовників, коло яких значно з року в рік розширювалось.

          Доповідач 6. (слайд 13)Серед усіх учнів Михайла Пилиповича видатними постаттями стали: Архип Михайлович Люлька, Сергій Павлович Корольов, Володимир Михайлович Челомей.

Доповідач 5. Ким саме вони стали!?

Доповідач 6 . (слайд14)  Архип Михайлович Люлька став відомим українським вченим, генеральним конструктором реактивних авіадвигунів, творцем першого двоконтурного турбореактивного двигуна, творцем літаків з надзвуковою швидкістю. 

Доповідач 5. Його двигун в роки війни встановлювали  на винищувачі, фронтові бомбордирувальники.

Доповідач 6. (слайд 15) Сергій Павлович Корольов став вченим, конструктором. Він створював радянську ракетно-космічну техніку, був основоположником радянської космонавтики.

Доповідач 5  .(слайд 16) Володимир Михайлович Челомей став провідним  творцем радянського «ядерного щита» , приймав участь у створенні ряду двигунів та інших об’єктів ракетної, космічної і авіаційної техніки.

Доповідач 6. (слайд17)Архип Михайлович Люлька, Сергій Павлович Корольов, Володимир Михайлович Челомей - ці три учні М.П.Кравчука дійсно стали гідними свого вчителя!

(слайд 18)

 

Ведучий 1. Вадиме, ти запам’ятав які учні Михайла Пилиповича Кравчука стали всесвітньовідомими?

Ведучий 2. Авжеж! Але давай надамо можливість вболівальникам заробити для команд додаткові бали.

Ведучий 1. Давай! Питання до вболівальників:

Які учні М.П.Кравчука стали всесвітньовідомими і чому (ким вони стали)?  Архип Михайлович Люлька - конструктор реактивних авіадвигунів,  творець літаків з надзвуковою швидкістю.

Сергій Павлович Корольов, Челомей Володимир Миколайович  творці радянської ракетно-космічної техніки.

(журі зараховує бали команді)

Ведучий 2. А зараз музичний конкурс. Команди по черзі дружньо і голосно будуть співати по куплету або по приспіву з відомих російських та українських пісень, в тексті яких зустрічаються числівники.

Викладач математики.  Отже, ще раз:

Команди співають пісні, в тексті яких є числівники: 1(один або раз), 2,3, …..і т.д. Вболівальники допомагають командам.

Щоб було в нас все організовано запам’ятайте мої жести:

Піднімаю долоню вгору – співаєте, опускаю – замовкаєте. Потім друга команда (вгору – співає, вниз - замовкає).

Якщо команда не співає зразу після мого жесту, я рахую до трьох. Знов тиша або співає не вся команда разом!, вона програє.

Журі уважно слідкує за тим, щоб пісні не повторювались!

Отже, починаємо.

……….

(вітання переможцю цього конкурсу)

Ведучий 1. Далі на сцені _____________________________________________ і ______________________________________ з доповіддю: «ПОСТРАЖДАВ, БО БУВ …УКРАЇНЦЕМ (РЕПРЕСІЇ)»

 

ДОПОВІДЬ (слайд19) «Постраждав, бо був … українцем (репресії

Доповідач 7  . Але вже заходили й перші хмари провісники майбутніх трагічних років для української культури, науки, і взагалі – духовності, провісники великого терору 1937р.

Доповідач 8. Цього року для професора Михайла Кравчука настала година випробування. У республіканській пресі з’являються погромні статті проти нього. Звинуватили вченого в тому, що він розповів про досягнення математичних наук за кордоном.

Доповідач 7. (слайд 20) 21 лютого 1938 року, М. Кравчука заарештували. Інкримінували йому звісний тоді набір контрреволюційних стереотипів: націоналіст, шпигун і т.п.; знає багато мов, з закордонними «буржуазними» вченими підтримує зв'язки...

Доповідач 8. 23 вересня 1938 р.  математика було засуджено на 20 років тюремного ув'язнення та 5 років заслання.

Доповідач 7. (слайд 21)Незважаючи на хворе серце і повністю підірване у в'язниці здоров'я, Кравчука визнали придатним до фізичної роботи в умовах Далекої Півночі. Його дорога пролягла до Магадана, а звідти ще далі на північ - на колимські золоті копальні. На Колимі Михайла Пилиповича мучила цинга, через хворе серце напухали ноги. І при цьому він займався наукою!

Доповідач 8. (слайд 22) 9 березня 1942 року вченого не стало... Не було ні маршу похоронного, ні  промов, ні почестей, яких він і за життя не мав…Один із політв’язнів  стверджує, що «вже мертвого Кравчука вранці тричі била металева палиця наглядача – щоб вставав до роботи...».

Доповідач 7. Залишився Михайло Пилипович вже навіки вічні в колимській мерзлоті… І не діждався він своєї реабілітації через кільканадцять літ «у зв'язку з нововиявленими обставинами». За низкою клопотань дружини Кравчука – Есфіри Йосипівни , 15 вересня 1956 року (! Через 14 років !) вченого було реабілітовано «за відсутністю складу злочину», а в 1992 р. поновлено в складі дійсних членів Академії наук України.

(слайд 23)

 

Ведучий 1. Як сумно! Скільки б ще міг Михайло Пилипович зробити для розвитку вітчизняної та світової науки якби не репресії!

Ведучий 2. Так!..

Ведучий 1. Питання до вболівальників перше, УВАГА!:

Коли і де помер М.Кравчук? (9березня 1942року в колимських золотих копальнях)

Ведучий 2. Питання друге:

Коли вченого було реабілітовано «за відсутністю складу злочину»? (15 вересня 1956року, через 14 років після смерті)

(журі зараховує бали командам).

Ведучий 1. Настав час для останнього конкурсу математичного турніру. Він називається «Бліц-гра».

Викладач математики. Увага, команди! Я по черзі вам задаю питання, які оцінюються в 1 бал кожне. Всього по три  питання. 10 секунд на кожне. Доки ви будете розмірковувати звучатиме музика. Як тільки музика припиняється капітан команди дає відповідь. (Капітаном команди I-го курсу є _________________, капітан команди II-го курсу - _________________)

Якщо команда дає неправильну відповідь – на це запитання відповідає інша команда і одержує вже 2 бали! (бо відповіла на запитання суперника)

  Все зрозуміло? Починаємо.

 

№з/п

Питання для першої команди

Питання для другої команди

1

На руках 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках? (50)

Скільки усього існує двозначних чисел? (90)

2

Скільки см2 у 1 м2? (10000)

20 % від 40 дорівнює….  (8)

3

Опівночі йшов дощ. Чи можна чекати сонячну погоду через 2 доби? (Ні, буде ніч)

Швачка має відріз сукна 18м і щодня відрізає по 3м. на який день вона відріже востаннє? (на п’ятий)

Запасні питання

Які два числа, якщо їх перемножити, дають такий же результат, як і додавши їх? (2 і 2)

Всі знають, що два в квадраті це чотири, три в квадраті - дев'ять. А чому рівний кут в квадраті? (90° )

 (журі визначає та оголошує переможця цього конкурсу)

 

Ведучий 2. Шановне журі, це був останній конкурс математичного турніру. Ми просимо Вас підбити підсумки і визначити переможця.

Ведучий 1. А поки ви будете це робити ми послухаємо останню доповідь про видатного співвітчизника. На сцені __________________________________________ і ________________________________________________ з доповіддю:  «ВШАНУВАННЯ ПАМ’ЯТІ»

 

ДОПОВІДЬ (слайд 24) «Вшанування пам’яті»

Доповідач 9 . (слайд 25) Довгий час ім’я М.Кравчука замовчувалось, адже воно було занесено до списку «ворогів народу». Лише перед 75-річчям від дня його народження почали з’являтися про нього публікації.

Доповідач 10 . В 1992 році невдовзі після проголошення незалежності України відзначалося 100-річчя від дня народження М.П.Кравчука.

Доповідач 9  .  11 січня 2012 року Верховна рада України прийняла постанову про відзначення на державному рівні 120-річниці з Дня народження Михайла Кравчука.

Доповідач 10. (слайд 26) 1987 р. в с. Човниця – на батьківщині вченого (в школі) відбулося відкриття погруддя та кімнати-музею академіка М.Кравчука.

Доповідач 9 . (слайд27) В 2003 році на території Політехнічного інституту в Києві, вперше в Україні, було відкрито пам'ятник всесвітньовідомому математикові. «Моя любов – Україна і математика» – викарбовано на постаменті пам’ятника.

Доповідач 10 .  В Національному технічному університеті України “КПІ” відкрито аудиторію ім. М.Кравчука, засновані стипендії М.Кравчука для кращих студентів.

Доповідач 9. (слайд 28) З 2002 року щорічно проводяться Міжнародні наукові конференції, присвячені пам’яті талановитого вченого. На них приїздять вчені з усіх областей України, з багатьох міст Білорусії, Литви, Росії, Австралії, США, Німеччини, Польщі, Китаю, Японії та ін. країн.

Доповідач 10. Цього року взяти участь у такій конференції побажали 1350 науковців із 21 країни світу і всіх областей України, які представили близько 1000 доповідей.

 

(Всі доповідачі виходять на сцену)

Ведучий 1 . (слайд 29) Так, минають роки, та формули безсмертні!

Ведучий 2 . Михайло Кравчук пережив свою дочасну смерть – життя його триває і далі: у формулах і теоремах в чудесному поєднанні математичних символів та чисел.

Ведучий 1 .  На небосхилі математичної науки яскравою зіркою світить ім’я Михайла Пилиповича Кравчука.

(останній рядок усі доповідачі з ведучими кажуть разом голосно)

(доповідачі сідають на місця в залі)

 

Ведучий 2. Дякуємо всім доповідачам! Гадаємо, всім присутнім було дуже цікаво!

Ведучий 1. А зараз надаємо слово шановному журі.

………..(нагородження переможців)

Ведучий 2. Наш математичний вечір підійшов до кінця. Дякуємо доповідачам за цікаву інформацію, командам за вражаючу, наполегливу гру, вболівальникам за підтримку, журі – за справедливість та обєктивність.

Ведучий 1. Бажаємо всім вам великих здобутків в математиці, науці і в вашій подальшій професії!

Ведучий 2. Увесь вечір з вами були ведучі: _______________

Ведучий 1. І _______________.

(Ведучі разом): «Усього найкращого!»

 

 

 

 

Конкурси

Команда I курсу

Команда II курсу

«Хто більше?»

 

(перемога)

«Веселий ланцюг»

(перемога)

 

Музичний конкурс

 

(перемога)

Бліц-гра

 

(перемога)

Конкурс вболівальників

(перемога)

 

 

 

 

Підсумок

2

                 3   

переможець турніру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланки для журі:

Питання для вболівальників

Бали

I курс

II курс

1. Коли і де народився Михайло Пилипович Кравчук?(27 вересня 1892 року в селі Човниця на Волині)

 

 

 

2. В яких навчальних закладах і як навчався М.Кравчук?(Луцьку гімназію закінчив із золотою медаллю, Університет Святого Володимира в Києві з дипломом I ступеня)

 

2

3. В якому віці М.Кравчук став дійсним членом ВУАН? (у 37 років)

 

 

4. Автором скількох наукових праць є М.Кравчук? (понад 180)

 

 

5. Які учні М.П.Кравчука стали всесвітньовідомими?   (Архип Михайлович Люлька, Сергій Павлович Корольов,  Володимир Миколайович Челомей.)

 

 

6. Коли і де помер М.Кравчук? (9березня 1942року в колимських золотих копальнях)

 

 

7. Коли вченого було реабілітовано «за відсутністю складу злочину»? (15 вересня 1956року)

 

 

Підсумок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Озембловська Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1455
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку