Інтелектуальна гра "Що? Де? Коли?" для учнів 8-11 класів

Про матеріал
Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?» Мета. Сприяти розвитку пізнавальних здібностей учнів, навичок міжособистісного спілкування; розвивати інтуїцію, кмітливість, ерудицію учнів; виховувати інтерес до математики, культуру математичного мислення. Реалізація змістових ліній: «Громадянська відповідальність» та «Підприємливість і фінансова грамотність»
Перегляд файлу

Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»

Епіграф «Велич людини – в її здатності мислити»

                                              Б.Паскаль

 

Мета. Сприяти розвитку пізнавальних здібностей учнів, навичок міжособистісного    

             спілкування;  

             розвивати інтуїцію, кмітливість, ерудицію учнів;          

             виховувати інтерес до математики, культуру математичного мислення.

 

Реалізація змістових ліній:  «Громадянська відповідальність» та «Підприємливість і фінансова грамотність»

 

Хід гри

1. Привітання командам учнів 8-11 класів (по 6 учасників)

2. На обговорення кожного питання надається 1хв.(в цей час звучить музика).

3.Оцінювання відповідей: правильна відповідь - 1 бал, неправильна – 0 балів. Також оцінюється рейтинг кожної відповіді (Наприклад, якщо у грі бере участь 5 команд, а 1 команда дала правильну відповідь, іі рейтинг 5 балів, у решти 0 балів; якщо 2 команди дали правильну відповідь, то їх рейтинг по 4 бали; 3 команди – по 3 бали; 4 команди – по 2 бали; всі 5 команд – по 1 балу).

4. Після проведення кожної частини підводяться підсумки та зачитуються учням кількість правильних відповідей та рейтинг команди.

5. Підводяться підсумки гри

 

І частина

1. Чому дорівнює добуток усіх цифр нашої десяткової системи числення?                     (0)

2. Пара коней пробігла 20 км. Скільки кілометрів пробіг кожний кінь?                        (20 км)

3. В честь якого математика назвали прямокутну систему координат?                       (Декарт)

4. Скільки місяців року мають 30 днів?                                                                                     (11)

5. Допишіть число, яке підходить за змістом: 25, 36, 49, …                                                 (64)

6. Добуток довжини на ширину прямокутника, а ще вона знаходиться в центрі міста. (Площа)

7. Буває над рівнем моря, а також відрізок у трикутнику.                                                 (Висота)

8. У кола їх немає, а в ромбі вони перетинаються під прямим кутом.                        (Діагоналі)

9. Що грецькою мовою означає слово «математика»?                                                    (Наука)

10. У якому трикутнику сума двох кутів дорівнює третьому?                                 (Прямокутний)

 

ІІ частина

 

1. Кого з жінок-математиків назвали «небесною музою»?                                        (Софію Ковалевську)

2. Назвіть слово, що в перекладі з грецького означає «струна».                                             (Хорда)

3. Одиниця вимірювання швидкості корабля.                                                                 (Вузол)

4. Чому дорівнює половина від половини?                                                                         (1/4)

5. Частина кола.                                                                                                                            (Дуга)

6. 1% від 1000 гривень.                                                                                                        (10 гривень)

7. Який математик жив у бочці?                                                                                             (Діоген)

8. Звідки прийшли до нас знаки «+» та «—»?                                                (З арабського Сходу)

9. Які числа в минулому вважалися абсурдними, числами від диявола?               (Від'ємні) 

10. Чим є медіана рівнобедреного трикутника, проведена до основи?  (Бісектриса та висота)

 

ІІІ частина

 

1. У слові «ретамід» переставте букви, щоб отримати математичний термін.      (Діаметр)

2. Чому дорівнює 1га?                                                                                                             (10000 м2)

3. У якому трикутнику висоти перетинаються в одній з його вершин?          (У прямокутному)                    

4. Три числа спочатку додають, потім їх перемножують. Сума і добуток

   виявилися рівними. Які це числа?                                                                          (1+2+3=1*2*3)

5. Де лежить центр кола, описаного навколо трикутника? (На перетині середин. перпенд)

6. У будинку 100 квартир. Скільки разів на дверях написано цифру 4?                        (20)

7. Як за допомогою трьох прямих утворити 12 кутів?

 

 

8. «У людей, які засвоїли великі принципи математики, одним органом

     чуття більше». Хто це сказав?                                                                                     (Дарвін)  

9. В який момент дня три бджоли, які літають, перебувають в одній площині?

                                                                                                                           (У будь-який момент дня)

10. В турнірі з шахів беруть участь 10 учасників. Скільки треба провести ігор,

     щоб виявити переможця?                                                                                                (45)

 

docx
Додав(-ла)
Гнатів Наталія
Додано
18 січня 2019
Переглядів
902
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку