Методична розробка з предмета “Технологія приготувння їжі з основами товарознавства” на тему уроку: «Приготування каш різної консистенції»

Про матеріал
План-конспект уроку Тема програми: Приготування страв з круп, макаронних виробів і бобових Тема уроку: Приготування каш різної консистенції: розсипчасті, в`язкі, рідкі.
Перегляд файлу

Описание: D:\Яна\РАБОТА\варіанти орнаментів\варіант 5.jpgДЕПАРТАМЕНТ  ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ

ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

 

 

 

ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

 «МАЗУРІВСЬКИЙ АГРАРНИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНО -ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ»

 

 

Описание: D:\Яна\РАБОТА\варіанти орнаментів\варіант 5.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Методична розробка

з предмета “Технологія приготувння їжі з основами товарознавства”

Описание: D:\Яна\РАБОТА\варіанти орнаментів\варіант 5.jpgна тему уроку: «Приготування каш різної консистенції»

 

 

                                                           

                    Викладач спецдисциплін вищої категорії

         Костельна Світлана Петрівна                                                                                                          

E:\ТПМ\ТПМ 21-22\фото ТПМ\С.П\IMG_20220215_095429.jpg

Описание: D:\Яна\РАБОТА\варіанти орнаментів\варіант 5.jpg

 

 

 

 

 

 

 

2022р.


План-конспект уроку

Тема програми: Приготування страв з круп, макаронних виробів і бобових

Тема уроку: Приготування каш різної консистенції: розсипчасті, в`язкі, рідкі.

Мета уроку :

Тип   уроку:  урок засвоєння нових знань

Навчальна мета: ознайомити учнів з правилами варіння каш, технологією приготування  в’язких, рідких і розсипчастих каш, вимогами до якості каш.

Розвиваюча     мета: формувати прагнення до поглиблення знань з теми уроку, розвивати спостережливість, уміння порівнювати.

Виховна мета: виховувати потребу і вміння навчатися, повагу до людей праці, прищеплювати любов до обраної професії.

Міжпредметні    зв’язки:   «Виробниче навчання», «Охорона праці», «Фізіологія харчування», «Організація виробництва»

Засоби        навчання:     дидактичний матеріал, мультимедійне устаткування, комп’ютер, презентація, роздатковий  матеріал, відеоматеріали

Методи роботи на уроці: пояснювально-ілюстративний

 

Алгоритм проведення уроку

І. Організаційний момент. (2 хв.)

  1. Перевірка присутності, рапорт чергового.
  2. Перевірка готовності учнів до уроку.

 

« Мої учні дізнаються про нове не від мене;

вони відкривають це нове самостійно.

 Моє головне завдання - допомогти їм розкритися.

 

М. Писталлоци.

 

 

E:\ТПМ\ТПМ 21-22\фото ТПМ\С.П\IMG_20220215_094653.jpgІІ. Повідомлення теми, мети, завдань уроку, мотивація навчальної діяльності. (5 хв.)

Крупи  - це продукти переробки зерна, які мають велике значення у харчуванні людини. Крупа – це надзвичайно цінний продукт харчування, з якого готують каші та супи.

Каші - Одна з найдавніших страв, яку готували й споживали слов'янські народи в кінці XIX ст. Це була щоденна страва українців, друга після борщу.

 

Перегляд мультфільму

 

 

 

 

ІІІ. Актуалізація опорних знань. (13 хв.)

 

  1. E:\ТПМ\ТПМ 21-22\фото ТПМ\С.П\IMG_20220215_095359.jpgЗіграємо у колесо “Фортуни”

 

 

 

 

 

 

 

2. Гра «Попелюшка». Я пропоную вам гру «Попелюшка». Уявімо, що у підсобному приміщенні, де зберігаються крупи, раптово вимкнули світло, а вам терміново потрібно приготувати кашу для нетерплячого клієнта. Отже, ви повинні за органолептичними характеристиками визначити, які крупи перед вами та вибрати необхідну. Прошу бажаючих вийти до мене……….

Учні із зав’язаними очима повинні вгадати, які крупи перед ними стоять за органолептичними характеристиками: гречана, манна, кукурудзяна, рисова, вівсяна. Перед кожним з учнів ставлять по три тарілочки з різними крупами. Їм потрібно визначити, що це за крупа. На гру відводиться 1 – 1,5 хвилини. Після закінчення гри кожен з учнів повинен пояснити свій вибір.

 

ІV. Вивчення нового матеріалу. (20 хв)

Слово викладача.

E:\ТПМ\ТПМ 21-22\фото ТПМ\С.П\IMG_20220215_094735.jpgВідкриваємо робочі зошити записуємо тему уроку (слайд 6-12)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

V. Закріплення , систематизація та узагальнення. (5хв.)

 

5.1 Гра «Вірю — не вірю»

 

  1. Чи вірити ви, що каші по консистенції бувають:розсипчасті, в’язкі, рідкі? (Так).

 

2. Чи вірити ви, що первинна обробка не пропареної гречаної крупи включає в себе: перебирання,    підсмажування і промивання? (Ні).

 

E:\ТПМ\ТПМ 21-22\фото ТПМ\С.П\IMG_20220215_094759.jpg3. Чи вірити ви, що консистенція каші   залежить від співвідношення круп і рідини? (Так).

 

  1. Чи вірити ви, що в’язку кашу можна подати з жиром або цукром? (Так).

 

5. Чи вірити ви, що крупу промивають для видалення пилу, висівок , пустих зерен? (Так).

 

VI. Рефлексія (2 хв)

 

VII. Підсумок уроку (2 хв.)

 Оголошення оцінок, їх аргументація.

  Слово викладача.  Каші з різних видів крупів — це смачний і поживний сніданок або вечеря. Корисність цих страв значно зросте, якщо до них додати свіжі фрукти, горіхи, кунжут тощо, тому готуйте і споживайте їх на здоров'я .

 

VIII. Домашнє завдання (1 хв.)

 

підручник  «Технологія приготування їжі» Доцяк В.С сторінки  89-91.  Скласти технологічні схеми приготування каш різної  консистенції (слайд 15)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 лютого 2022
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку